12 lutego 2018

DKNY - Woda perfumowana Nectar Love, czyli miłość od pierwszego powąchania ♥

Są takie zapachy, które wprost idealnie wpisują się w jesienno-zimową aurę. Kompozycje bardziej  słodkie i nasycone, zapewniające kojące ciepło i otulające na wiele godzin. W tym sezonie marzyłam o zapachu będącym swoistą kwintesencją końca słonecznego lata, przepełnionego aromatami owoców i kwiatów, wprawiającego w dobry nastrój i rozgrzewającego niczym ciepły koc. I znalazłam! Najnowszy zapach od Donny Karan Nectar Love skradł moje serce i towarzyszy mi od grudnia ubiegłego roku niemal każdego dnia. Z taką kompozycją mogę przetrwać zimne i pochmurne dni, swobodnie oczekując na pierwsze promienie prawdziwie wiosennego słońca.

Kobiece, odurzające, uzależniające... Oto cały Nectar Love, najnowszy zapach od DKNY. Inspiracją dla twórców zapachu stał się moment zakochania i chemia pierwszej miłości. Kwintesencja jakże znaczącego momentu w życiu każdego z nas, w którym spojrzenia przyciągają się, a świat drży. Nectar Love ucieleśnia rządzące naturą prawo wzajemnego przyciągania, przywodząc na myśl woń rozkwitającego kwiatu. Zasmakuj w soczystej, kwiatowo-owocowej kompozycji emanującej zauroczeniem. Wyjątkowe połączenie składników nadaje niepowtarzalną woń podstawie kompozycji, pozwalając zachwycić się uwodzicielskim ciepłem oraz luksusem miodu i neroli. W górnej nucie zapachu żółta frezja urzekająco przeplata się z soczystą świeżością mandarynki, grejpfruta i nektarynki zapewniając kojące ciepło, a cedr łączy się z kremowo-waniliowym piżmem. Następnie całe ciało ogarnia nieodparta woń kwiatów - jaśminu, konwalii oraz wykwintnego kwiatu pomarańczy, którym pikanterii dodaje ponętna mirabelka. 

Flakonik w którym znajduje się woda perfumowana Nectar Love niewątpliwie wyróżnia się na tle innych zapachów od DKNY. Przyzwyczaiłam się już do charakterystycznych "jabłuszek", a tu taka ogromna niespodzianka. Buteleczka z klasycznym atomizerem wykonana jest z grubego, transparentnego szkła, które zdobi logo marki oraz wytłaczana pszczoła, zdradzająca jeden z głównych składników kompozycji, czyli miód. Idealnym uzupełnieniem jest plastikowa zatyczka w kolorze lśniącego złota, która została dodatkowo upiększona sylwetką pszczoły. Z barwą flakonika znakomicie współgra lekko brzoskwiniowy kolor zawartości. Flakon jest uroczy i zachwyca mnie na równi z kompozycją zapachową, którą w sobie skrywa. Elegancki i nowoczesny, niezwykle estetyczny i przyjemny dla oka, a jednocześnie romantyczny i radosny. A utrzymanie całości w ciepłej, miodowo-złotej kolorystyce jest idealnym nawiązaniem do otulającej zawartości.

Nuty głowy: żółta frezja, mandarynka, grejpfrut, nektarynka, salicylany solarne
Nuty serca: jaśmin, konwalia, kwiat pomarańczy, mirablelka
Nuty bazy: cedr, wanilia, piżmo, wosk pszczeli, kodestylat neroli

Kiedy zobaczyłam zapowiedź tego zapachu, pomyślałam że raczej się nie polubimy, ponieważ nie przepadam za miodowym aromatem w perfumach. Cóż, ogromnie się pomyliłam, gdyż okazał się miłością od pierwszego powąchania :) 

Chociaż rzeczywiście nie sposób nie wyczuć tutaj bazowej miodowej nuty, to została ona podana w niezwykle przyjaznej i apetycznej dla nosa odsłonie. Miodowe akcenty znakomicie współgrają z bogactwem dojrzałych owoców i pięknie komponują się z kwiatową wonią. Z perspektywy czasu myślę, że to właśnie uwodzicielskie miodowe akordy, na które w innym przypadku zapewne kręciłabym nosem, przesądzają o powodzeniu tej kompozycji. Zapach jest rozkosznie słodki, ale dzięki cytrusowym nutom zyskuje pożądaną lekkość i zapewnia dawkę owocowej świeżości. Kwiatowe nuty dodają tej wyjątkowo aromatycznej kompozycji sensualności. W górnej nucie zapachu znajduje się żółta frezja, której intensywny i charakterystyczny zapach uwielbiam od lat, a w miarę gdy zapach się rozwija, do kwiatowego bukietu dołącza zmysłowy i upojny jaśmin. Całość przełamuje lekko kwaskowaty aromat śliwki mirabelki. Konwalii mój nos niestety nie wyczuwa, za to nie trudno doszukać się tutaj subtelnej wanilii i szczypty piżma, dzięki któremu całość jest wyrazista i zmysłowa. Co za zapach! Kojący miód i soczyste owoce, podszyte kwiatami o intensywnej woni. Pełnia słonecznego lata zamknięta w butelce ♥ Kompozycja ciepła i otulająca, ale w moim odczuciu także energetyczna dzięki bogactwu cytrusowych nut. Lekko upajająca, pełna wdzięku, powabna, odrobinę zadziorna i intrygująca. Radosna i pogodna, niezwykle optymistyczna, przywołująca same miłe wspomnienia i poprawiająca humor nawet w najbardziej pochmurny dzień. Na skórze rozwija się powoli, można by nawet rzec że odrobinę leniwie, subtelnie odsłaniając każdą kolejną nutę. Jest to kompozycja która trzyma się blisko skóry i raczej nie zostawia za sobą śladu, co czyni  ją zapachem bardzo osobistym. W moim przypadku wyczuwalna jest na skórze przez wiele godzin. Uzależniający słodziak idealny do noszenia na co dzień, zwłaszcza o tej porze roku :)

Woda perfumowana dostępna jest w trzech pojemnościach: 30ml/195 zł, 50ml/279 zł oraz 100ml/385 zł. Znajdziecie ją między innymi w perfumerii Douglas i Sephora.

A po jakie zapachy Wy sięgacie najczęściej o tej porze roku?







19 komentarzy:

  1. Musiałabym sprawdzić zapach. Ciekawi mnie ta miodowa nuta :)
    U mnie ostatnio gości Love Potion z Oriflame - różowa wersja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze najlepiej sprawdzić przed ewentualnym zakupem, bo jednak ten sam zapach może mniej lub bardziej przypaść do gustu :) Perfum z Oriflame nie znam, ale chętnie przyjrzę im się bliżej :)

      Usuń
  2. Chcę go, ma cudny flakon i wiem, ze dla mnie zapach jest idealny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem w nim zakochana ♥ i aż się boję, czy znajdę godnego następcę na sezon wiosenno-letni :D

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Oj tak :) Ja powąchałam i przepadłam :D Zapach kusił, kusił...i skusił :D

      Usuń
  4. oh jak pójdę w weekend do Sephory to chyba kilka godzin tam mi zejdzie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A teraz jest tyle świetnie zapowiadających się zapachowych nowości, że chyba sama się wybiorę ;)

      Usuń
  5. Oj chciałabym go powąchać, mam nadziję, że nei zapomnę kiedy będę w jakiejś drogerii. A niestety nie mam zbyt dużo okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tego zapachu, ale może kiedyś uda mi się powąchać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że uda Ci się poznać go bliżej :)

      Usuń
  7. Przyznam, że zaciekawiłaś mnie tym zapachem! Szukam czegoś niebanalnego, muszę koniecznie poznać te perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz miodowe, słodkie nuty to myślę że polubisz ten zapach :)

      Usuń
  8. Mój nos jest bardzo wyczulony na zapachy, a w przypadku tych perfum pewne nuty szczególnie się wybijają i łatwo je wyczuć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza. Jeżeli spodoba Ci się tutaj, serdecznie zachęcam do zasilenia grona obserwatorów. Zapraszam ponownie !

Etykiety:

recenzja (183) ulubione kosmetyki (140) codzienność (101) zakupy (84) nowinki kosmetyczne (67) miłe chwile (50) ulubieńcy miesiąca (48) włosy (43) pielęgnacja włosów (38) Rossmann (31) książki (28) pielęgnacja twarzy (24) L'Oreal (22) Yves Rocher (22) kosmetyki (22) kosmetyki do włosów (21) promocje (20) przemyślenia (20) filmy (19) pielęgnacja ciała (19) farby do włosów (18) zachciewajki (17) zużyte kosmetyki (17) Garnier (16) projekt denko (16) zwierzęta (16) makijaż (15) Isana (14) mój pies (14) zdrowie (14) oferty (13) tusze do rzęs (13) weekend (13) Maybelline (11) Nivea (11) odżywki do włosów (11) moje gotowanie (9) przyroda (9) szampon do włosów (9) Biedronka (8) krem do twarzy (8) maska do włosów (8) Bielenda (7) krem do rąk (7) kremy (7) regeneracja (7) Święta (7) żele pod prysznic (7) Avon (6) Dove (6) Schwarzkopf (6) balsamy do ciała (6) farbowanie (6) gazetki (6) paznokcie (6) przesyłki (6) ulubione granie (6) wizyta u lekarza (6) wygrane rozdania (6) Kallos (5) Rimmel (5) TAG (5) kino (5) peeling do ciała (5) prezenty (5) rzęsy (5) żel do twarzy (5) Biovax (4) Lirene (4) Regenerum (4) peeling (4) regeneracja włosów (4) tanie i fajne (4) życzenia (4) Bioliq (3) Douglas (3) Gliss Kur (3) Timotei (3) balsam do ust (3) inspiracje (3) niespodzianki (3) olejek do włosów (3) podkład (3) podkład matujący (3) próbki (3) serum do twarzy (3) stylizacja włosów (3) Drogeria Natura (2) Elseve (2) L'Oreal Prodigy 5 (2) Lidl (2) Liebster Blog Award (2) Mikołaj (2) Pantene Pro-V (2) apteka (2) kosmetyki apteczne (2) maseczki do twarzy (2) mieszkanie (2) produkty do twarzy (2) rozdanie na blogu (2) sport (2) Aussie (1) Batiste (1) Dermika (1) Drogeria Hebe (1) Palette (1) Ziaja MED (1) buty (1) coś do kawy (1) gazety (1) imieniny (1) krem CC (1) kuracje do włosów (1) muzyka (1) oddanie na blogu (1) post informacyjny (1) przepisy (1) rozdanie (1) rozdanie świąteczne (1) sałatki (1) storczyki (1) suchy szampon (1) suplementy (1) szampony (1) ubrania (1)