22 lutego 2014

Yves Rocher - żel pod prysznic Pomarańcza z Florydy


Od czasu do czasu lubię wstąpić do sklepiku z kosmetykami Yves Rocher.
Znalazłam nawet wśród produktów tej marki kilku ulubieńców :-)
Chętnie kupuję między innymi żele pod prysznic
z serii Ogrody Świata.
I dzisiaj napiszę o moim żelowym odkryciu z tej linii właśnie :-)

Yves Rocher
Jardins du Monde
Pomarańcza z Florydy


Opis producenta


Moim okiem

Żel znajduje się w plastikowym opakowaniu, które ze względu na 
dobrą przezroczystość pozwala na kontrolowanie ilości jego zużycia.
Opakowanie jest bardzo wygodne w użyciu i posiada tradycyjne
zamknięcie typu "klik". Całość jest miła dla oka, kolorowa i wesoła.


Skład


Konsystencja jest żelowa i dosyć rzadka, ale bardzo przyjemna
i w połączeniu z wodą tworząca puszystą pianę.
Żel jest bardzo wydajny, w przypadku używania gąbki wystarczy
zaledwie kilka kropel, by umyć całe ciało.
Bardzo dobrze się pieni.

Natomiast to, co lubię w nim najbardziej to zapach :-)
Jest niesamowity! 
Świeży, owocowy, niezwykle orzeźwiający, dodający energii i 
ewidentnie poprawiający nastrój :-)

Kojarzy mi się z pomarańczową oranżadą, latem, słońcem,
świeżo obraną skórką z pomarańczy, no i oczywiście także
z samą pomarańczą.

Skóra po użyciu tego żelu jest dobrze oczyszczona, gładka i miła w dotyku,
a dodatkowo ślicznie pachnie.


Pojemność 200 ml, cena regularna 8,90 zł.
Żele mozna kupić w stacjonarnych sklepikach Yves Rocher, oraz
 firmowym sklepie internetowym.

Gama zapachów w tej serii jest bogata, więc każdy z pewnością
znajdzie najbardziej odpowiedni dla siebie.
Wszystkie rodzaje możecie pooglądać tutaj



Według mnie jest to jeden z ładniejszych zapachów dostępnych
w serii Ogrody Świata.

Ja zdecydowanie kupię ponownie!
Polecam :-)



35 komentarzy:

  1. ah za sam zapach bym chyba skusiła się na kupno tego produktu, uwielbiam taki orzeźwienia :) !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach jest śliczny ;) A kąpiel pod prysznicem przy użyciu tego żelu to prawdziwa przyjemność :-)

      Usuń
  2. chętnie bym wypróbowała, niestety u mnie w mieście nigdzie jeszcze nie znalazłam kosmetyków tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można kupić przez internet, ale ja wolę osobiście bo można wszystko pooglądać i powąchać. Zauważyłam że sieć ich sklepików się powiększa, więc może i w Twojej okolicy wkrótce taki będzie :-)

      Usuń
  3. Tej wersji nie miałam, ale bardzo lubię żele z tej serii ;) Latem na pewno się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię te żele. A na dodatek jest tyle wersji zapachowych, że stale można sobie umilać kąpiel inną :-)

      Usuń
  4. Też bym się z nim polubiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pachnie pewnie obłędnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pachnie cudnie ;) A zapach z łazienki roznosi się po całym domu :-)

      Usuń
  6. O chętnie bym go wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam kiedyś żel z YR ale o zapachu kawy ;) Bardzo go lubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego kawowego już używałam, był śliczny :-)

      Usuń
  8. Miałam jeden żel z YR ! i stał się on moim ulubieńcem ! Ale chcę wypróbować je wszystkie !! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam jeszcze żadnego żel u YR, muszę nadrobić zaległości. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. musi ślicznie pachnieć :) mnie też by się chyba zapach spodobał, bo lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz energetyczne i mocno cytrusowe zapachy to z pewnością ;)

      Usuń
  11. Wydaje się być idealny ;) Lubię cytrusowe zapachy latem, zimą jakoś wolę kwiatowe i korzenne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zwykle sięgam po takie zapachy latem, a zimą wybieram bardziej kremowe - np. z Dove. Ale kiedy powąchałam ten żel to stwierdziłam, że nie doczekam do lata :-)

      Usuń
  12. Idealnie by się sprawdził przy porannym orzeźwiającym prysznicu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam jeszcze żadnego żelu z tej serii, ale chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeśli zobaczę to pewnie się też zdecyduje:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam te żele i ich zapachy są świetne, teraz kończę kawowy....boski

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwsze co rzuciło mi się w oczy to urocza "butelka":)Nie miałam do czynienia z tymi żelami ,a z Yes Roscher czaję sie na perfumy tylko zastanawia mnie ich trwałość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Perfum z YR niestety nie miałam, więc nie wypowiem się co do ich trwałości ;)
      A buteleczka rzeczywiście jest fajna ;)

      Usuń
  17. Nie miałam go, ale zapach musi być świetny, uwielbiam takie buty zapachowe.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam żeli z tej firmy ale kusi mnie zapach pomarańczy

    OdpowiedzUsuń
  19. Chwaliła, chwaliła i skusiła...
    Kupiłam sobie wczoraj ten żel + płyn do demakijażu oczu za 1 grosik, a w domu okazało się, że ten "smak" już mam :) Żaden to jednak problem; nie ma szans aby się zmarnował :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pewna, że się nie zmarnuje ;) Też odebrałam płyn do demakijażu za 1 grosik ;)

      Usuń
    2. A w marcu jest szansa na zgrabną kosmetyczkę do torebki.

      Usuń
    3. Widziałam :-) Parasoleczka też niczego sobie ;D

      Usuń
  20. Mój faworyt na letnie upały :) Zdecydowanie energetyzujący.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza. Jeżeli spodoba Ci się tutaj, serdecznie zachęcam do zasilenia grona obserwatorów. Zapraszam ponownie !

Etykiety:

recenzja (183) ulubione kosmetyki (140) codzienność (101) zakupy (84) nowinki kosmetyczne (67) miłe chwile (50) ulubieńcy miesiąca (48) włosy (43) pielęgnacja włosów (38) Rossmann (31) książki (28) pielęgnacja twarzy (24) L'Oreal (22) Yves Rocher (22) kosmetyki (22) kosmetyki do włosów (21) promocje (20) przemyślenia (20) filmy (19) pielęgnacja ciała (19) farby do włosów (18) zachciewajki (17) zużyte kosmetyki (17) Garnier (16) projekt denko (16) zwierzęta (16) makijaż (15) Isana (14) mój pies (14) zdrowie (14) oferty (13) tusze do rzęs (13) weekend (13) Maybelline (11) Nivea (11) odżywki do włosów (11) moje gotowanie (9) przyroda (9) szampon do włosów (9) Biedronka (8) krem do twarzy (8) maska do włosów (8) Bielenda (7) krem do rąk (7) kremy (7) regeneracja (7) Święta (7) żele pod prysznic (7) Avon (6) Dove (6) Schwarzkopf (6) balsamy do ciała (6) farbowanie (6) gazetki (6) paznokcie (6) przesyłki (6) ulubione granie (6) wizyta u lekarza (6) wygrane rozdania (6) Kallos (5) Rimmel (5) TAG (5) kino (5) peeling do ciała (5) prezenty (5) rzęsy (5) żel do twarzy (5) Biovax (4) Lirene (4) Regenerum (4) peeling (4) regeneracja włosów (4) tanie i fajne (4) życzenia (4) Bioliq (3) Douglas (3) Gliss Kur (3) Timotei (3) balsam do ust (3) inspiracje (3) niespodzianki (3) olejek do włosów (3) podkład (3) podkład matujący (3) próbki (3) serum do twarzy (3) stylizacja włosów (3) Drogeria Natura (2) Elseve (2) L'Oreal Prodigy 5 (2) Lidl (2) Liebster Blog Award (2) Mikołaj (2) Pantene Pro-V (2) apteka (2) kosmetyki apteczne (2) maseczki do twarzy (2) mieszkanie (2) produkty do twarzy (2) rozdanie na blogu (2) sport (2) Aussie (1) Batiste (1) Dermika (1) Drogeria Hebe (1) Palette (1) Ziaja MED (1) buty (1) coś do kawy (1) gazety (1) imieniny (1) krem CC (1) kuracje do włosów (1) muzyka (1) oddanie na blogu (1) post informacyjny (1) przepisy (1) rozdanie (1) rozdanie świąteczne (1) sałatki (1) storczyki (1) suchy szampon (1) suplementy (1) szampony (1) ubrania (1)