18 maja 2013

Garnier "Olia" 10.0 Bardzo Jasny Blond - efekty po farbowaniu

Wczoraj nałożyłam na włosy "Olię" i postanowiłam dziś - po uprzednim znalezieniu
jakiejś osoby chętnej do pomocy przy fotografowaniu - napisać o efektach :-)

"Olia" 10.0 Bardzo Jasny Blond
W zestawie znajdziemy:
- tubkę z kremem utleniającym ( 1 )
- tubkę z kremem koloryzującym ( 2 )
- parę rękawiczek, tubkę z maską po farbowaniu i ulotkę z instrukcją użycia.

Jak już wspominałam, "Olia" którą możemy kupić w Polsce nie ma niestety dołączonego
 aplikatora, więc do wymieszania musimy przygotować sobie jeszcze miseczkę i pędzelek.


*Krem utleniający ( 1 )*
koloru białego


*Krem koloryzujący ( 2 )*
koloru kremowego z kompozycją zapachowąto w tej tubce kryje się kwiatowy zapach :-)



*Po wymieszaniu*
otrzymujemy farbę o aksamitnej, przyjemnej konsystencji, lekko kremowym kolorze,
moim zdaniem dosyć rzadką ale za to o intensywnym kwiatowo- perfumowym zapachu


Farba po pewnym czasie od wymieszania składników w miseczce mocno ciemnieje i
nabiera siwego koloru, tak samo zachowuje się ta nałożona na włosy.
Był taki moment, że wystarszyłam się nieco tej ciemnej barwy i zaczęłam podglądać
jak wyglądają włosy pod nałożoną warstwą farby :-)


*Po farbowaniu*
nałożyłam na włosy dołączoną maskę, która jest bardzo gęsta i 
delikatnie pachnie, tak samo kwiatowo jak farba,
co znacznie przedłuża zapach na włosach po ich umyciu.


*Efekty*
zdjecia robione w dniu dzisiejszym na zewnątrz z przyrodą w tle,
nieco wiało, stąd lekki nieład na mojej gowie :-)



Dodaję zdjęcie zrobione przed farbowaniem - włosy nie myte, by najlepiej pokazać odrost,
co nie jest takie proste :-)
Włosy wcześniej były farbowane farbą Schwarzkopf Color Mask
1010 Jasny Perłowy Blond - klik



*Podsumowanie*
 Farba ma aksamitną, kremową i przyjemną  konsystencję, choć w porównaniu z innymi 
farbami których dotychczas używałam wydawała mi się dosyć rzadka. Aplikacja na włosy
 nie sprawiała jednak problemów,farba nie spływała z włosów i bardzo ładnie się 
rozprowadzała.  Zapach kwiatowy, w moim odczuciu dosyć intensywny, mnie się jednak 
podobał i zdecydowanie umilał czas samego nakładania farby, jak i późniejszego 
oczekiwania na efekt. Farba dobrze się spłukuje, włosy są bardzo mięciutkie i miłe 
w dotyku i to zanim jeszcze nałożymy maskę dołączoną do opakowania. 

Po spłukaniu farby miałam kilka mocno platynowych refleksów, jednak po umyciu 
włosów wypłukały się w sposób zadowalający i liczę że wraz z kolejnymi myciami 
znikną ostatecznie. Farba dobrze rozjaśniła ciemne odrosty, nie podrażniając przy tym 
skóry głowy, nic mnie nie szczypało, co jest niewątpliwym plusem. Włosy są błyszczące
 i miłe w dotyku.

Aktualnie mam na głowie chłodny, bardzo jasny blond.
 "Olia" ma niewątpliwie dużo plusów, nie zauważyłam jednak, by w jakiś sposób lepiej 
oddziaływała na moje włosy niż inne farby, których dotychczas używałam. Ale oczywiście 
jest to kwestia indywidualna. Moim zdaniem jest to przyzwoita, warta wypróbowania farba
 - choćby ze względu na brak amoniaku w składzie i wiele pięknych odcieni :-)
Ja będę teraz obserwować do następnego farbowania, jak zachowuje się kolor wraz
z upływem czasu, kolejnymi myciami itp.
Polecam wypróbować!



25 komentarzy:

  1. Piekny kolorek wyszedl,o taki marze:)Powiedz prosze,ta farba jaki ma utleniacz,tzn ile procent??I jaki naturalny kolor wlosow posiadasz??:)Anka

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję! Niestety nie mogę sprawdzić ile procent w tym konkretnym odcieniu ma substancja utleniająca, gdyż nie mam w tej chwili już opakowania :-( Postaram się to sprawdzić przy najbliższej okazji gdy będę w Realu. Ale wydaje mi się, ze rozjaśnia do około 3 tonów ( na podstawie mojego farbowania).
    Naturalny kolor moich włosów to bardzo ciemny blond. Pozdrawiam i powodzenia w ewentualnym farbowaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. A odrosty? Ja mam zawsze ten problem że tych nieszczęsne odrosty łapie mi bardziej na żółto:( Może faktycznie ta farba tym razem się sprawdzi..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten konkretny odcień 'Olii" nie dawał u mnie żadnych żółtych tonów - ani na odrostach, ani na długości. Wyszedł odcień chłodny z popielatymi refleksami, które na szczęście wypłukały się podczas kolejnych myć. Ja akurat szukam bardziej ciepłych odcieni blondu :-)

      Usuń
  4. Witaj:) Kolorek śliczny mam pytanko jak tam włoski po koloryzacji wyglądały ? czy nie wypadały włosy itp ? I jaka cena w realu jest tej farby ?
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Realu "Olia" kosztuje poza promocją 21,99 zł ( przynajmniej taka była jej cena ostatnio ), ja kupiłam w promocji za 16,99 zł. Można ją kupić już właściwie wszędzie: w Rossmannie,w Super Pharm,w Naturze, a także centrach handlowych-ceny są bardzo zbliżone.
      Włosy mi nie wypadały i nie działo się z nimi nic złego :-) "Olia" dawała jakby więcej połysku na włosach i w moim odczuciu nieco delikatniej działała. Również pozdrawiam :-)

      Usuń
    2. Super! dziękuje bardzo za odpowiedz farbowałam wellatonem lecz teraz kupie sobię OLIĘ :D:D kolor śliczny!!!!!!!!!!!!!

      Usuń
    3. Nie ma za co dziękować:-) Ja farbowałam odcieniem 10.0 (najjaśniejszym) i wyszedł mi chłodny blond, moja koleżanka natomiast uzyła odcienia 9.3 (Złocisty jasny blond) i wyszedł jej odcień znacznie cieplejszy. Trzymam kciuki za pozytywne efekty!!! :-)

      Usuń
  5. ślicznie wygląda na Twoich włosach. szkoda ze nie pokazałaś ich przed farbowaniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiłam fotkę "przed", choć było to nie lada wyzwanie dla mnie :-) Nie sądziłam, że tak trudno jest zrobić sobie samej fotkę odrostów, a nie miałam akurat nikogo kto mógłby mi pomóc. Odszukam ją i wstawię :)

      Usuń
  6. piękny efekt :-)
    u mnie właśnie włoski schną po farbowaniu :)
    ja uwielbiam Joanne i Wellaton!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:-) Wellatonem farbowałam i byłam bardzo zadowolona, Joanna jakoś nie lubi się z moimi włosami :-( a szkoda, bo niektóre kolorki ma piękne! Włoski świeżo po farbowaniu uwielbiam:-)

      Usuń
  7. Ja również stosuje tą farbę i jestem zadowolona. Jeśli chodzi o kolorki, to wydaje mi się, że każdy znajdzie coś dla siebie, ja zdecydowałam się na mroźny kasztan
    http://www.garnier.pl/_pl/_pl/nobel_olia/znajdzswojodcien/wszystkieodcienie.aspx?tpcode=OUR_PRODUCTS^PRD_HAIRCOLOR^OLIA^OLIA_DISCOVER
    Farba nie niszczy włosów, tak jak mają to w zwyczaju robić farby z amoniakiem w składzie. Ta wręcz przeciwnie nabłyszcza włosy i sprawia, ze stają się bardziej miękkie niż przed. Bynajmniej tak stało się w moim przypadku :) Polecam

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW!!! Piękny kolor, wygladasz jakbyś była u dobrego fryzjera. Bardzo podobają mi się blondy, ale do mnie nie pasują. Kusi mnie jakis jasny brąz, ciekawe czy wyjdzie równie sliczny i głęboki jak twój.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ;) W tym miesiącu chyba będę testować odcień 9.3 ;)

      Usuń
  9. Wiele dobrego słyszałam o farbie Garnier Olia. Słyszałam od samej teściowej która generalnie farbowała zawsze inną firmą ale się przekonała że nie musi być amoniak aby efekt był dobry. Po fotkach widzę, że farba naprawdę fajnie pokrywa a sam kolor fajny, naprawdę bardzo jasny blond.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również w zeszłym tygodniu skusiłam się na tą farbę i powiem Ci że na początku nie byłam zadowolona z koloru ( kolor nr 8) ale po paru myciach sprał sie i kolor teraz jak najbardziej mi odpowiada:) Co do samej farby jestem mega zadowolona w końcu znalazła się farba która nie dusi swoim smrodem ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. też już nią farbowała i tym samym kolorem :) Kolor wychodzi ładny, taki lekko popielaty, ale po kilku myciach niestety się spłukuję, a szkoda. Ale ogólnie fajna farba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam pytanie .farbowalam 2 dni temu odrosty rozjasniaczem z syossa i kolor wyszedl zoltawo rudy a ogolnie kolor wlosow mam bardzo jasny zoltawy blond wyglada to strasznie
    Zastanawiam sie nad kupnem farby garnier olia bardzo jasny blond i chcialabym nia pofarbowac cale wlosy ,czy kolor wyjdzie jasny blond?i czy nie bede miala kurczaka na glowie?pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie potrafię odpowiedzieć na Twoje pytanie. Nie jestem fryzjerką, sama eksperymentuję na włosach ;) Myślę, że najlepiej zapytać jakiegoś profesjonalistę - szkoda zniszczyć sobie włosy. Ewentualnie zrób próbę na jakimś pasemku - wtedy będziesz wiedziała jaki efekt uzyskasz po tej konkretnej farbie.

      Usuń
  13. Mi wydzedl rudawo zolty na odrostach a na farbowanych jasniejszy....mam nadzieje ze po paru myciach nie bedzue tak intensywny.chyba ze uzyje szamponu srebrnego

    OdpowiedzUsuń
  14. najlepsza farba!dluuuugo szukalam farby ktora nie daje zoltego efektu na odrostach.Skusilam sie na Oil bo nie zawiera amoniaku.Dotad farbowalam jasnym blondem i fajnie wychodzil,ale teraz jak zobaczylam rezultat na twoich wlosach to postanowilam przezucic sie na bardzo jasny blond.Pieknie wyszedl...

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja zaczęłam przygodę z garbowaniem od olii. Mam również ciemny blond(baaardzo ciemny,niedługo chyba stanę się rasową szatynką, choć parę lat temu miałam śliczny naturalny blond-nie wiem co się moim włosom stało;/) Zamarzył mi się powrót do blonku i zdecydowałam się na odcień 9.0. Pierwsze farbowanie było średnio zadowalające,końcówki zostały ciemniejsze,ale z kolejnymi było już super. Włosy lśniące i piękne! Wiele osób chwaliło mój kolor. Miałam obawy,jak tak baerdzo ciemny blond złapie ta farba,a byłam mile zaskoczona efektem. Polecam!
    PS. W hebe ostatnio widuję, ż eniektóre odcienie tej farby są za 9,99. Kiedyś był odcień ciemny beżowy blond-wzięłam sobie, bo na zimę może zrobię ciemniejsze. Ostatnio była czerń.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak dla mnie numer jeden !!!! żadna farba nie daje tak pięknego odcienia na moich włosach, mam bardzo wrażliwą skórę głowy, toteż brak amoniaku jest niewątpliwym plusem. Ty również masz śliczny kolor Barbaro :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza. Jeżeli spodoba Ci się tutaj, serdecznie zachęcam do zasilenia grona obserwatorów. Zapraszam ponownie !

Etykiety:

recenzja (183) ulubione kosmetyki (140) codzienność (101) zakupy (84) nowinki kosmetyczne (67) miłe chwile (50) ulubieńcy miesiąca (48) włosy (43) pielęgnacja włosów (38) Rossmann (31) książki (28) pielęgnacja twarzy (24) L'Oreal (22) Yves Rocher (22) kosmetyki (22) kosmetyki do włosów (21) promocje (20) przemyślenia (20) filmy (19) pielęgnacja ciała (19) farby do włosów (18) zachciewajki (17) zużyte kosmetyki (17) Garnier (16) projekt denko (16) zwierzęta (16) makijaż (15) Isana (14) mój pies (14) zdrowie (14) oferty (13) tusze do rzęs (13) weekend (13) Maybelline (11) Nivea (11) odżywki do włosów (11) moje gotowanie (9) przyroda (9) szampon do włosów (9) Biedronka (8) krem do twarzy (8) maska do włosów (8) Bielenda (7) krem do rąk (7) kremy (7) regeneracja (7) Święta (7) żele pod prysznic (7) Avon (6) Dove (6) Schwarzkopf (6) balsamy do ciała (6) farbowanie (6) gazetki (6) paznokcie (6) przesyłki (6) ulubione granie (6) wizyta u lekarza (6) wygrane rozdania (6) Kallos (5) Rimmel (5) TAG (5) kino (5) peeling do ciała (5) prezenty (5) rzęsy (5) żel do twarzy (5) Biovax (4) Lirene (4) Regenerum (4) peeling (4) regeneracja włosów (4) tanie i fajne (4) życzenia (4) Bioliq (3) Douglas (3) Gliss Kur (3) Timotei (3) balsam do ust (3) inspiracje (3) niespodzianki (3) olejek do włosów (3) podkład (3) podkład matujący (3) próbki (3) serum do twarzy (3) stylizacja włosów (3) Drogeria Natura (2) Elseve (2) L'Oreal Prodigy 5 (2) Lidl (2) Liebster Blog Award (2) Mikołaj (2) Pantene Pro-V (2) apteka (2) kosmetyki apteczne (2) maseczki do twarzy (2) mieszkanie (2) produkty do twarzy (2) rozdanie na blogu (2) sport (2) Aussie (1) Batiste (1) Dermika (1) Drogeria Hebe (1) Palette (1) Ziaja MED (1) buty (1) coś do kawy (1) gazety (1) imieniny (1) krem CC (1) kuracje do włosów (1) muzyka (1) oddanie na blogu (1) post informacyjny (1) przepisy (1) rozdanie (1) rozdanie świąteczne (1) sałatki (1) storczyki (1) suchy szampon (1) suplementy (1) szampony (1) ubrania (1)