20 października 2013

Nowości kosmetyczne które mnie kuszą - cz. II

Przegladałam ostatnio sporo kobiecej prasy oraz stron internetowych i natknęłam się 
na zapowiedzi kilku kosmetycznych nowości, które bardzo chętnie bym wypróbowała.
Wszystkie z tych produktów mają pojawić się w sprzedaży najpóźniej w listopadzie
i mam nadzieję, że tak będzie.

Co zamierzam kupić?

1. Bielenda
i najnowsza seria kremów CC
- CC 10 w 1 Multifunkcyjny krem korygujący neutralizujący cienie do twarzy
( więcej można przeczytać tutaj )
- CC 10 w 1 Multifunkcyjny krem korygujący neutralizujący zaczerwienienia
( więcej można przeczytać tutaj
- CC 10 w 1 Multifunkcyjny krem korygujący do ciała
( więcej można przeczytać tutaj )

Bardzo ciekawi mnie ta seria, a ponieważ lubię kosmetyki Bielendy
któryś z tych produktów z pewnością kupię.


2. Rimmel
Stay Matte Liquid Mousse Foundation
Nowe wcielenie podkładu Stay Matte. Zmienione opakowanie i ulepszona formuła.
Ostatnio bardzo polubiłam się z podkładem Match Perfection, więc
liczę że może ten też będzie fajny :-)

3. Bourjois
Maskara Twist Up the Volume
Podoba mi się możliwość "Twistowania" :-)
Wydłużamy i pogrubiamy w zależności od pozycji w jakiej ustawimy szczoteczkę.

Maybelline
  AffiniMat  
Cały czas czekam na podkład dający na twarzy porządny mat.
.A ponieważ bardzo lubię podkłady firmy Maybelline, na ten konkretny produkt skuszę się
z pewnością.

L'Oreal
seria do włosów Fibralogy
Nie przepadam za produktami z gamy Elseve, ale ta seria mnie zainteresowała
i zamierzam ją wypróbować. Producent obiecuje nam "ekspansję gęstości" włosów i
zachwycające natychmiastowe efekty.
Oprócz szamponu i odżywki będzie można jeszcze kupić
aktywator gęstości włosa.






Cóż, trzeba szykować portfel :-)

A Wy skusicie się na jakąś kosmetyczną nowinkę z tej listy?



***
A na koniec najnowszy singiel Celine Dion.
Bardzo lubię tą piosenkarkę i z utęsknieniem czekam na najnowszą płytę.
Przepiękny głos!

Celine Dion "Loved Me Back to Life"


13 komentarzy:

  1. jestem ciekawa tych kremów jak mucha :) CC :)

    OdpowiedzUsuń
  2. na pewno kupię podkład Maybelline-na zimę zawsze używam Affinitone, więc bardzo mnie ciekawi ten Afiinimat;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też kilka z nich mam zamiar sobie kupić tylko muszę poczekać na przypływ gotówki mojego M. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podkład Affinimat i ta nowa seria z gamy Elseve mnie też bardzo kuszą ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też jestem ciekawa tych kremów CC, zwłaszcza że uwielbiam Bielendę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Do mnie przemawiają produkty Elsee, chyba się skuszę !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem bardzo ciekawa tej serii, tym bardziej że gęstość zawsze mile widziana :)

      Usuń
  7. Nowość Bielendy też mnie fascynuje ;)

    Świetna piosenka Celine Dion :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja z niecierpliwością czekam na recenzję elseve ! W przeciwieństwie do ciebie uwielbiam !! :D Buziaki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza. Jeżeli spodoba Ci się tutaj, serdecznie zachęcam do zasilenia grona obserwatorów. Zapraszam ponownie !

Etykiety:

recenzja (183) ulubione kosmetyki (140) codzienność (101) zakupy (84) nowinki kosmetyczne (67) miłe chwile (50) ulubieńcy miesiąca (48) włosy (43) pielęgnacja włosów (38) Rossmann (31) książki (28) pielęgnacja twarzy (24) L'Oreal (22) Yves Rocher (22) kosmetyki (22) kosmetyki do włosów (21) promocje (20) przemyślenia (20) filmy (19) pielęgnacja ciała (19) farby do włosów (18) zachciewajki (17) zużyte kosmetyki (17) Garnier (16) projekt denko (16) zwierzęta (16) makijaż (15) Isana (14) mój pies (14) zdrowie (14) oferty (13) tusze do rzęs (13) weekend (13) Maybelline (11) Nivea (11) odżywki do włosów (11) moje gotowanie (9) przyroda (9) szampon do włosów (9) Biedronka (8) krem do twarzy (8) maska do włosów (8) Bielenda (7) krem do rąk (7) kremy (7) regeneracja (7) Święta (7) żele pod prysznic (7) Avon (6) Dove (6) Schwarzkopf (6) balsamy do ciała (6) farbowanie (6) gazetki (6) paznokcie (6) przesyłki (6) ulubione granie (6) wizyta u lekarza (6) wygrane rozdania (6) Kallos (5) Rimmel (5) TAG (5) kino (5) peeling do ciała (5) prezenty (5) rzęsy (5) żel do twarzy (5) Biovax (4) Lirene (4) Regenerum (4) peeling (4) regeneracja włosów (4) tanie i fajne (4) życzenia (4) Bioliq (3) Douglas (3) Gliss Kur (3) Timotei (3) balsam do ust (3) inspiracje (3) niespodzianki (3) olejek do włosów (3) podkład (3) podkład matujący (3) próbki (3) serum do twarzy (3) stylizacja włosów (3) Drogeria Natura (2) Elseve (2) L'Oreal Prodigy 5 (2) Lidl (2) Liebster Blog Award (2) Mikołaj (2) Pantene Pro-V (2) apteka (2) kosmetyki apteczne (2) maseczki do twarzy (2) mieszkanie (2) produkty do twarzy (2) rozdanie na blogu (2) sport (2) Aussie (1) Batiste (1) Dermika (1) Drogeria Hebe (1) Palette (1) Ziaja MED (1) buty (1) coś do kawy (1) gazety (1) imieniny (1) krem CC (1) kuracje do włosów (1) muzyka (1) oddanie na blogu (1) post informacyjny (1) przepisy (1) rozdanie (1) rozdanie świąteczne (1) sałatki (1) storczyki (1) suchy szampon (1) suplementy (1) szampony (1) ubrania (1)