10 lipca 2014

L'Oreal Excellence Creme w odcieniu 01 Superjasny blond naturalny - efekty po farbowaniu


Dawno nie było postu o farbowaniu włosów, ponieważ ostatnio byłam wierna
najnowszej farbie marki Schwarzkopf - Nectra Color w odcieniu 1020.

Jednak podczas ostatniej wizyty w drogerii mój wzrok powędrował na półkę
z farbami L'Oreal. Wśród nich wypatrzyłam Excellence w odcieniu 01, farbę,
 do której mam duży sentyment :-) Zdarza mi się czasami omijać wszystkie
nowości i wracać po długiej przerwie do produktów, które kiedyś chętnie i
długo stosowałam. Czy powrót okazał się udany?


L'Oreal
Excellence Creme
01 Superjasny blond naturalny


W zestawie znajdziemy:
- tubkę z kremem rozjaśniającym 
- krem utleniający
- aplikator z tradycyjną końcówką lub grzebykiem do wyboru
- serum ochronne na końcówki włosów do nakładania przed farbowaniem
- balsam po farbowaniu
- instrukcję użycia oraz parę rękawiczek





Dzięki aplikatorowi który znajdziemy w opakowaniu przygotowanie farby jak i jej późniejsze
 nakładanie ma włosy jest bardzo łatwe. Farba ma kremową, niezbyt gęstą konsystencję
o perłowo białym kolorze, który nie ulega zmianie w trakcie procesu farbowania.
Posiada delikatny kwiatowy zapach. Nie spowodowała u mnie podrażnienia czy szczypania
 skóry głowy, także poza linią włosów.

Efekty

Przed farbowaniem


Po farbowaniu 





Farbę nałożyłam na same odrosty i trzymałam około 35 minut.
 Następnie jak zwykle przed samym płukaniem zwilżyłam całość, spieniłam
i natychmiast spłukałam. Uzyskałam bardzo jasny blond w odcieniu nieco
cieplejszym niż w przypadku Nectry Color 1020, z czego jestem bardzo zadowolona
bo ostatnio marzy mi się nie platyna, a złoto - choć do złota nadal tutaj daleko :-)
Kolor jest bardzo równomierny, odrost nie odcina się od włosów na długości.
Farba nie nadaje żadnych platynowych refleksów czy srebrnej poświaty.
Po spłukaniu farby włosy są miękkie i przyjemne w dotyku.


Jak widzicie cały czas utrzymuję mniej więcej taką sama długość włosów,
ponieważ w moim przypadku dokładnie taka fryzura sprawdza się idealnie.
Od ostatniej wizyty u fryzjera wyhodowałam sobie gigantyczną i gęstą grzywkę,
którą zresztą sama dwukrotnie w międzyczasie podcinałam. Chciałabym ją zapuścić,
ale lato to nie jest chyba dobry moment i brakuje mi cierpliwości, więc zrobię
kolejne podejście na zimę. Może wtedy też bardziej się "ozłocę" ? :-)

Cena regularna około 32 zł.
Dostępna w drogeriach i marketach.


Na tym odcieniu z gamy Excellence nie zawiodłam się
ani wcześniej, ani teraz. Jestem zadowolona z efektu.


35 komentarzy:

  1. Bardzo ładny kolorek Ci wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaśniutki :) ładnie zakrył odrosty

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda, jakbyś była u fryzjera - czad!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolor. Ehh, szkoda że w blondach tak mi źle...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za to idealnie pasują do Ciebie wszelkie brązy czy rudości, czyli kolory w których mnie nie do twarzy ;(

      Usuń
  5. Bardzo ładny kolorek, jasny, ale mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękny blond Ci wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się ten kolor, ja chciałabym mieć trochę ciemniejszy . fajna fryzura

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zastanawiam się ostatnio nad nieco ciemniejszym odcieniem, ale co z tego wyjdzie zobaczymy ;)

      Usuń
  8. Wspaniały efekt!Jestem pod wrażeniem!Włosy zdrowe,zadbane ,aż miło się spogląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana za takie miłe słowa, do zdrowych to moim włosom jeszcze bardzo daleko,
      ale staram się w miarę możliwości dbać o nie ;)

      Usuń
  9. świetnie Ci złapał kolorek :) Faktycznie kolor się nie odcina tam gdzie były odrosty a reszta :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Och pięknie, pięknie, cudownie ♥♥♥ Jak ja kocham takie odcienie blondu :) Śliczne włoski :-*

    OdpowiedzUsuń
  11. ale piękny kolor! pasuje Ci bardzo kochana!

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super efekt!! normalnie jakbyś była u fryzjera;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor ładny wyszedł, ja się często zastanawiam nad wybraniem jeszcze jaśniejszego blondu niż mam teraz ale boję się jak będę wyglądać w takich odcieniach.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładny kolor :) zawsze mi się takie podobaly, ale moje włosy za wiele to kosztuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. To niemożliwe ze wyszedł taki jasny kolor. Ja dziś farbowałam tą samą farbą a kolor odrostu mam identyczny jak Ty i odrost wyszedł mi żółty. Trzymałam 35 minut. Udałam się do fryzjerki, która doradziła aby jeszcze raz nałożyć farbę tylko na przedziałek na pół godziny. Nie wiem co robić z tymi włosami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używałam tego odcienia wielokrotnie i zawsze byłam zadowolona, bo odrosty były ładnie rozjaśnione. Natomiast zauważyłam, że też czasami farba która u innych dawała piękny efekt blondu u mnie się zupełnie nie sprawdzała. W takim przypadku ratowałam się albo "szamponetką" na całe włosy, ale wybierałam ciemniejszy odcień blondu by wyrównać różnice, albo czekałam jakiś czas i farbowałam włosy ponownie szczególny nacisk kładąc na odrost.

      Usuń
  18. sczęściala jedna!! niop, ja taki kolor to jedynie mam po rozjaśniaczu :D jeszcze Boża łaska nie stworzyła takiej farby by mi tak rozjaśnił włosy w kolorze złotego blondu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. widzę, że u Ciebie na blogu, podobnie jak u mnie - prym wiodą posty o blond farbowaniu :D
    Kolorek cudny, uwielbiam ten efekt - tuż po farbowaniu :-)
    Cena dosyć wysoka, ale jak warto, to czemu nie :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. na twoich taki kolor łapie, a na moich jasnych nawet czarny nie chciał załapać na początku :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza. Jeżeli spodoba Ci się tutaj, serdecznie zachęcam do zasilenia grona obserwatorów. Zapraszam ponownie !

Etykiety:

recenzja (183) ulubione kosmetyki (140) codzienność (101) zakupy (84) nowinki kosmetyczne (67) miłe chwile (50) ulubieńcy miesiąca (48) włosy (43) pielęgnacja włosów (38) Rossmann (31) książki (28) pielęgnacja twarzy (24) L'Oreal (22) Yves Rocher (22) kosmetyki (22) kosmetyki do włosów (21) promocje (20) przemyślenia (20) filmy (19) pielęgnacja ciała (19) farby do włosów (18) zachciewajki (17) zużyte kosmetyki (17) Garnier (16) projekt denko (16) zwierzęta (16) makijaż (15) Isana (14) mój pies (14) zdrowie (14) oferty (13) tusze do rzęs (13) weekend (13) Maybelline (11) Nivea (11) odżywki do włosów (11) moje gotowanie (9) przyroda (9) szampon do włosów (9) Biedronka (8) krem do twarzy (8) maska do włosów (8) Bielenda (7) krem do rąk (7) kremy (7) regeneracja (7) Święta (7) żele pod prysznic (7) Avon (6) Dove (6) Schwarzkopf (6) balsamy do ciała (6) farbowanie (6) gazetki (6) paznokcie (6) przesyłki (6) ulubione granie (6) wizyta u lekarza (6) wygrane rozdania (6) Kallos (5) Rimmel (5) TAG (5) kino (5) peeling do ciała (5) prezenty (5) rzęsy (5) żel do twarzy (5) Biovax (4) Lirene (4) Regenerum (4) peeling (4) regeneracja włosów (4) tanie i fajne (4) życzenia (4) Bioliq (3) Douglas (3) Gliss Kur (3) Timotei (3) balsam do ust (3) inspiracje (3) niespodzianki (3) olejek do włosów (3) podkład (3) podkład matujący (3) próbki (3) serum do twarzy (3) stylizacja włosów (3) Drogeria Natura (2) Elseve (2) L'Oreal Prodigy 5 (2) Lidl (2) Liebster Blog Award (2) Mikołaj (2) Pantene Pro-V (2) apteka (2) kosmetyki apteczne (2) maseczki do twarzy (2) mieszkanie (2) produkty do twarzy (2) rozdanie na blogu (2) sport (2) Aussie (1) Batiste (1) Dermika (1) Drogeria Hebe (1) Palette (1) Ziaja MED (1) buty (1) coś do kawy (1) gazety (1) imieniny (1) krem CC (1) kuracje do włosów (1) muzyka (1) oddanie na blogu (1) post informacyjny (1) przepisy (1) rozdanie (1) rozdanie świąteczne (1) sałatki (1) storczyki (1) suchy szampon (1) suplementy (1) szampony (1) ubrania (1)