8 maja 2014

Kosmetyczna "Biedronka" i nie tylko ;)


Osobiście lubię odwiedzać Biedronkę, bo można kupić tam całkiem 
fajnie i niedrogie produkty, w tym kosmetyki.
I tym lubiącym kosmetyki właśnie Biedronka postanowiła zrobić
niespodziankę i już kolejny raz w tym roku mamy akcję kosmetyczną,
która tym razem nosi tytuł "Odkryj w sobie gwiazdę" :-)

Gazetka obowiązuje od dzisiaj do 21 maja.
Możecie w całości ją zobaczyć tutaj klik klik

Mnie osobiście zainteresowały tylko peelingi i masła do ciała z Bielendy:


Może skuszę się jeszcze na saszetki z maskami do włosów Biovax,
które były dostępne także poprzednim razem.
Szaleć nie będę, bo po pierwsze mój portfel po częstych ostatnio odwiedzinach w
Rossmannie wieje pustkami, a po drugie akurat ta gazetka specjalnie mnie nie oczarowała.


*****

Muszę także pochwalić się przesyłką, która dotarła do mnie wczoraj,
ale dopiero dzisiaj mogłam ją odebrać z poczty.
A zawierała wygraną w rozdaniu u Kasi
czyli truskawkowe masło do ciała The Body Shop
♥♥♥
Marzyłam o tym masełku ! ;-)
Było ono dodakowo pięknie zapakowane, ale nie mogłam się powstrzymać
aby go nie otworzyć, powąchać i oczywiście wypróbować :-)
To mój pierwszy produkt z TBS i jestem nim zachwycona !

Dziękuję Kasiu :*





Wstąpicie do Biedronki, czy omijacie szerokim łukiem ? :-)

60 komentarzy:

  1. Ja na pewno zajrzę, bo mają mieć ładne lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakiery wyglądają w gazetce fajnie, ciekawe jak prezentują się na żywo ;)

      Usuń
  2. gratuluje wygranej :) mi też przypadły do gustu te masełka i peelingi do ciała, ale myślę jeszcze o serum ro rzęs, bo akurat skończyło mi się z Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję masełka :)
    do Biedronki idę kiedy mam gotówkę w portfelu - czyli rzadko ;) szkoda,ze nie można płacić kartą :( mają bardzo fajne i niedrogie kosmetyki :)

    ten peeling faktycznie kusi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Ja zaglądam raz na jakiś czas i mam kilka upatrzonych produktów ;)

      Usuń
  4. O nieeee! Znowu będę wystawiona na pokusy kosmetyków! :D Mam nadzieję, że nie będę miała czasu, aby wstąpić do Biedronki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, wszędzie ostatnio kuszą nas kosmetykami :D

      Usuń
  5. Już wstąpiłam, obkupiłam się i wkurzyłam na obsługę i błędne oznakowania :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To rzeczywiście niezbyt miła wizyta :(

      Usuń
    2. Trudno, z tego co kupiłam jestem zadowolona :)

      Usuń
  6. gratulacje! :)
    ja wstąpię do biedronki, ale pewnie nic nie kupię - mam i tak zbyt dużo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Ja chętnie obejrzę te masełka i peelingi, może jeszcze rzucę okiem na te glicerynowe masełka.

      Usuń
  7. ja bym chętnie wypróbowała ten peeling arbuzowy! uwielbiaam arbuzy!

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie i tym razem też Biedronka jakos nie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat ta gazetka jakoś nie wpisuje się w moje potrzeby, ale z drugiej strony to bardzo dobrze ! ;D

      Usuń
  9. Ja jutro mam zamiar zajrzeć do Biedronki, może na coś się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja wstąpię :)
    I gratuluję wygranej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Będę oczekiwać postu zakupowego ;)

      Usuń
  11. muszę odwiedzić biedro :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Byłam dzisiaj w Biedronce i stwierdziłam, że tak małe opakowanie (100ml) nawet za 5,99 zł się nie opłaca;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie dopiero przed chwilą "doczytałam", ze te produkty maja tylko 100 ml pojemności !!!!

      Usuń
  13. Wybieram się do Biedronki :) Jestem ciekawa jak Ci się sprawdzi masełko z TBS :) Ja uwielbiam te masła, ale cena regularna mnie zniechęca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to pierwsze spotkanie z tymi masełkami - rzeczywiście są świetne ;)
      Chętnie pooglądam Twoje ewentualne zakupy Biedronkowe ;)

      Usuń
  14. Kuszą mnie jedynie te masełka i peelingi ale 6 zł za 100 g to dla mnie za dużo szczególnie że Isane mam za 9zł/500ml

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację - jak już napisałam wyżej dopiero przed chwilą dopatrzyłam się ze one mają taką małą pojemność!

      Usuń
  15. Muszę lecieć do Biedry! :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję wygranej :)
    Biedronkę zamierzam odwiedzić i też mam ochotę w końcu wypróbować maski Biovax, ewentualnie może się skuszę na jakieś mydełko glicerynowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziś byłam w Biedronce, a nie wiedziałam o promocji kosmetycznej:D
    Kupiłam maseczki Biovaxu, urządzenie do czyszczenia twarzy i pędzle..:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajna wygrana, gratuluję :).
    Ja byłam dzisiaj w Biedronce i widziałam te peelingi i masła ale się nie zdecydowałam. Stwierdziłam, że 6 zł za 100 ml produktu to wcale nie jest tanio :).
    Kupiłam peeling 200 ml z Lirene za 6 zł i maski do włosów ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Maseczki do włosów tez chyba kupię ponownie.

      Usuń
  19. ooo to może też się wybiorę do Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę iść do Biedronki ; ) http://poradyszeyli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. muszę odwiedzić Biedronkę

    OdpowiedzUsuń
  22. Na pewno wstąpię do Biedronki i pewnie coś wpadnie do koszyka znając życie :) Gratuluję masełka!

    OdpowiedzUsuń
  23. No no, Biedronka się postarała. Mi wpadł w oko krem do rzęs i te ampułki z Marion, ale pewnie jak pójdę do Biedronki to znowu ich już nie będzie tak jak ostatnio.

    OdpowiedzUsuń
  24. mnie niestety nic nie zachwyciło :)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję wygranej:-)
    A co do biedronki, pewnie jutro wybiorę się na zakupy. Na razie zakupiłam podkład do twarzy z Celi, krem do twarzy oraz krem brązująco-nawilżający;-). I już jestem zadowolona:-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Też mnie zaciekawiły te masełka i peelingi.
    Gratuluję wygranej i zazdroszczę truskawki ;d

    OdpowiedzUsuń
  27. kupiłam dziś dwa peelingi :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Widziałam dzisiaj plakat z Biedronce z kosmetykami. Gdyby nie to, że dopiero co kupiłam peeling, na pewno kupiłabym ten w Biedronce. Nie lubię robić takich zapasów.

    OdpowiedzUsuń
  29. Obecna gazetka z Biedronki jest całkiem ciekawa. Poza sprawdzonymi produktami wprowadzili kilka nowych, za co wielki plus, bo dla mnie te promocje były już troszeczkę nudne ;)
    Niedawno też kupiłam moje pierwsze masło z TBS i zapach rzeczywiście powala, ale nawilżanie hmm ;) zostanę przy tym, że pięknie pachnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. muszę odwiedzić Biedronkę :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja podziękuję ;) Mam spory zapas, który muszę zużyć :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam szczoteczkę do twarzy, jest świetna! Szczególnie te nakładki masujące! Naprawdę polecam. Kupiłam też masło paraya (z niego jestem najbardziej zadowolona) i arbuzowe (tutaj już mniej), peeling winogronowy (NIE POLECAM). Po wykonaniu peelingu wytarłam opłukaną skórę ręcznikiem - spoglądam na niego, a on ma fioletowy kolor! Czyli peeling zostawił film na skórze :/ Ogólnie gdybym miała coś doradzić to masło papaya.

    OdpowiedzUsuń
  33. Cieszę się, że masełko Ci się podoba :)

    Ja w Biedronce zamierzam przyjrzeć się bliżej urządzeniu do pielęgnacji twarzy i pewnie kupię kilka maseczek z Biovaxa :) reszta mnie jakoś nie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Aruzowe masło i peeling będą moje !
    Zazdroszczę masła z TBS

    OdpowiedzUsuń
  35. Wstąpiłam i kupiłam peeling arbuzowy i krem Celia. Od 15-ego będzie nowa promocja:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Kupiłam sobie szczoteczkę do twarzy, które jest właśnie teraz dostępna w Biedrze, a chce jeszcze kupić to arbuzowe masło, bo uwielbiam zapach arbuza. :) /P.

    OdpowiedzUsuń
  37. chciałbym wypróbować komplet arbuzowy :)

    OdpowiedzUsuń
  38. O nie wiedziałam :) Muszę zatem pędzić do Biedronki :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie mam dostepu do Biedronki, ale bede miala gosci z poskio za 2 tygodnie i juz mi kupili peeling arbuzowy i bedzie szukac maselka.

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja kupiłam znów zapas maseczek Biovax jednak wrócę po peeling :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza. Jeżeli spodoba Ci się tutaj, serdecznie zachęcam do zasilenia grona obserwatorów. Zapraszam ponownie !

Etykiety:

recenzja (183) ulubione kosmetyki (140) codzienność (101) zakupy (84) nowinki kosmetyczne (67) miłe chwile (50) ulubieńcy miesiąca (48) włosy (43) pielęgnacja włosów (38) Rossmann (31) książki (28) pielęgnacja twarzy (24) L'Oreal (22) Yves Rocher (22) kosmetyki (22) kosmetyki do włosów (21) promocje (20) przemyślenia (20) filmy (19) pielęgnacja ciała (19) farby do włosów (18) zachciewajki (17) zużyte kosmetyki (17) Garnier (16) projekt denko (16) zwierzęta (16) makijaż (15) Isana (14) mój pies (14) zdrowie (14) oferty (13) tusze do rzęs (13) weekend (13) Maybelline (11) Nivea (11) odżywki do włosów (11) moje gotowanie (9) przyroda (9) szampon do włosów (9) Biedronka (8) krem do twarzy (8) maska do włosów (8) Bielenda (7) krem do rąk (7) kremy (7) regeneracja (7) Święta (7) żele pod prysznic (7) Avon (6) Dove (6) Schwarzkopf (6) balsamy do ciała (6) farbowanie (6) gazetki (6) paznokcie (6) przesyłki (6) ulubione granie (6) wizyta u lekarza (6) wygrane rozdania (6) Kallos (5) Rimmel (5) TAG (5) kino (5) peeling do ciała (5) prezenty (5) rzęsy (5) żel do twarzy (5) Biovax (4) Lirene (4) Regenerum (4) peeling (4) regeneracja włosów (4) tanie i fajne (4) życzenia (4) Bioliq (3) Douglas (3) Gliss Kur (3) Timotei (3) balsam do ust (3) inspiracje (3) niespodzianki (3) olejek do włosów (3) podkład (3) podkład matujący (3) próbki (3) serum do twarzy (3) stylizacja włosów (3) Drogeria Natura (2) Elseve (2) L'Oreal Prodigy 5 (2) Lidl (2) Liebster Blog Award (2) Mikołaj (2) Pantene Pro-V (2) apteka (2) kosmetyki apteczne (2) maseczki do twarzy (2) mieszkanie (2) produkty do twarzy (2) rozdanie na blogu (2) sport (2) Aussie (1) Batiste (1) Dermika (1) Drogeria Hebe (1) Palette (1) Ziaja MED (1) buty (1) coś do kawy (1) gazety (1) imieniny (1) krem CC (1) kuracje do włosów (1) muzyka (1) oddanie na blogu (1) post informacyjny (1) przepisy (1) rozdanie (1) rozdanie świąteczne (1) sałatki (1) storczyki (1) suchy szampon (1) suplementy (1) szampony (1) ubrania (1)