27 maja 2014

Ulubieńcy maja !


Maj powolutku dobiega końca, pora więc jak zwykle na garść podsumowań.
W tym poście przedstawię Wam moich majowych ulubieńców kosmetycznych.
Są to produkty z którymi praktycznie w tym miesiącu się nie rozstawałam,
a niektóre z nich z pewnością zostaną ze mną także na dłużej.

Oto majowa fantastyczna siódemka :-)



The Body Shop
Truskawkowe masło do ciała
Udało mi się wygrać to masełko w rozdaniu, z czego bardzo się cieszę,
bo truskawki wprost uwielbiam ! 
Ślicznie pachnie, ma bardzo ciekawą konsystencję, szybko się wchłania
i pozostawia skórę przyjemną w dotyku. Myślę, że wkrótce poświęcę mu
osobny post ;-) 


Lirene 
Magic make-up
Kiedy za oknem taka piękna pogoda, pora zrezygnować z ciężkich 
podkładów i zastąpić je czymś znacznie lżejszym.
Ten fluid u mnie nadal spisuje się na szóstkę ;-)
Pisałam o nim tutaj klik klik


Essence
edycja limitowana "Love letters"
Bibułki matujące
Bibułki matujące to produkt, który zawsze mam w swojej torebce,
nie tylko latem - choć o tej porze roku przydają się najbardziej.
Nadają się do używania przed makijażem, na makijaż, a także
kiedy nie malujemy się wcale. Te idealnie spełniają swoją funkcję,
a do tego są niewielkich rozmiarów i ciekawie wyglądają.


L'Oreal 
Glam Bronze
Puder bązujący i rozświetlacz w jednym opakowaniu
Efekt bardzo subtelnej i naturalnej opalenizny,
do tego eleganckie opakowanie i praktyczny pędzelek w zestawie.


Rimmel
60 second "Funtime fushia"
Lakier do paznokci
Ten kolor towarzyszył mi na paznokciach przez większą część maja.
Dosyć intensywny, ale ładny i ciekawy.
Sam lakier ma świetny pędzelek, oraz jest dosyć trwały.


Bourjois
"1 seconde" Volume mascara
Mój osobisty "wydłużacz" rzęs :-)
Aktualnie, razem z najnowszą maskarą marki L'Oreal tworzy mój ulubiony
duet tuszy do rzęs. Pisałam o nim tutaj klik klik


Astor
Soft Sensation
Szminka do ust nr 100 " Delicate Mademoiselle"
Śliczny, delikatny i jasny różowy kolor.



Jak widzicie, większość majowych ulubieńców to kosmetyki, które kupiłam
podczas obowiązywania promocji - 49% w drogeriach Rossmann.
Niektóre z nich wzięłam bardziej z ciekawości, ale jak się okazało był to dobry wybór :-)


39 komentarzy:

  1. Nic z tych kosmetyków jeszcze nie miałam, ale masłem truskawkowym bym nie pogardziła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masełko jest super, zwłaszcza ze to mój pierwszy kosmetyk z TBS :)

      Usuń
  2. Z Twoich ulubieńców znam tylko lakier Rimmela i miałam go chyba w takim samym odcieniu nawet :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Opakowanie balsamu z TBS oraz bibułek Essence są śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również lubię bibułki matujące. Zdarza się, że ratują mój makijaż :).
    Fajni ulubieńcy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze mam w torebce jakieś bibułki matujące - czasami rzeczywiście okazują się niezastąpione :)

      Usuń
  5. uwielbiam masło z the body shop :) w truskawkowym zakochałam się ,,od pierwszego smarowania,, :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne kosmetyki, podoba mi się kolor lakieru

    OdpowiedzUsuń
  7. też mam pomadkę z Astora. Jest bardzo fajna i kolorek ma bardzo ładny :) Ciekawi mnie właśnie ten podkład z Lirene :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja właśnie skończyłam tą truskawkę TBS :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety nie znam Twoich ulubieńców :(( Ale masełko z The Body Shop chętnie bym wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo zaciekawił mnie produkt z Lirene :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam te lakiery Rimmela, jak była ostatnio promocja w Rossie kupiłam chyba 5:) (Haul w przygotowaniu:). Na masła TBS czatuję na hiper promocję bo boję się o portfel:/ Zresztą - sama Basiu wiesz jak ze mną jest:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam zatem na post lakierowy :D Oj tam, przecież promocja była !
      Ja powinnam też odłączyć sobie internet, żeby nie wypatrywać
      tych wszystkich wspaniałości i nowinek ! :D

      Usuń
  12. co do lakieru się zgadzam - mam identyczny ;)
    reszta też jest ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super produkty :) lakier i szminkę tez mam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na lakiery Rimmel akurat poluję w tych nowych kolorach ale ciężko je dostać, ciągle wykupują mi :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam żadnego z tych produktów, ale bardzo jestem ciekawa tego masełka :) Uwielbiam, jak kosmetyki ładnie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wszystko to dla mnie zupełna nowośc, ciekawa jestem tej pomadki

    OdpowiedzUsuń
  17. masło do ciała jest super :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. koniecznie muszę zainwestować w bibułki matujące i jakiś lżejszy podkład na lato ;))

    OdpowiedzUsuń
  19. Zainteresowała mnie pomadka z Astora. Może dodasz recenzję albo zdjęcia jak wygląda na ustach? Bo kusi mnie niezmiernie ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie fajny pomysł, postaram się zrobić ;-)

      Usuń
  20. Żadnego z tych produktów nie miałam :) kolorek lakieru pewnie fajnie się prezentuje na paznokciach, jestem ciekawa tego masełka ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. kusi mnie tez tusz, ale dla mnie trochę za drogi :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Masło truskawkowe pewnie bym polubiłam - uwielbiam truskawki :) i muszę wypróbować ten magiczny fluid ;d

    OdpowiedzUsuń
  23. Zastanawiam nad tymi bibulkami :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Truskawkowe masełko, musi być smaczne ;)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie mialam nic z twoich ulubiencow, bardzo chetnie sprobowalabym masla, pomadki, tuszu i bibulek

    OdpowiedzUsuń
  26. Truskawkowe masło TBS <3 Ten lakier Rimmela też miałam, ale poprzedniego lata ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. ach ta truskaweczka jest super! bardzo mi się podoba tez ten kolorek z rimmela, jeszcze takiego nie mam. Mam biały z tej serii i strasznie się jarałam, że tak szybko wysycha :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Chętnie wypróbuję to masło truskawkowe :)
    http://alexeiworldx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajne są te lakiery, Twój ma soczysty kolor, takie lubię! :D

    OdpowiedzUsuń
  30. nie miałam żadnego z tych kosmetyków :)
    ale właśnie przypomniałam sobie że muszę kupić bibułki matujące ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza. Jeżeli spodoba Ci się tutaj, serdecznie zachęcam do zasilenia grona obserwatorów. Zapraszam ponownie !

Etykiety:

recenzja (183) ulubione kosmetyki (140) codzienność (101) zakupy (84) nowinki kosmetyczne (67) miłe chwile (50) ulubieńcy miesiąca (48) włosy (43) pielęgnacja włosów (38) Rossmann (31) książki (28) pielęgnacja twarzy (24) L'Oreal (22) Yves Rocher (22) kosmetyki (22) kosmetyki do włosów (21) promocje (20) przemyślenia (20) filmy (19) pielęgnacja ciała (19) farby do włosów (18) zachciewajki (17) zużyte kosmetyki (17) Garnier (16) projekt denko (16) zwierzęta (16) makijaż (15) Isana (14) mój pies (14) zdrowie (14) oferty (13) tusze do rzęs (13) weekend (13) Maybelline (11) Nivea (11) odżywki do włosów (11) moje gotowanie (9) przyroda (9) szampon do włosów (9) Biedronka (8) krem do twarzy (8) maska do włosów (8) Bielenda (7) krem do rąk (7) kremy (7) regeneracja (7) Święta (7) żele pod prysznic (7) Avon (6) Dove (6) Schwarzkopf (6) balsamy do ciała (6) farbowanie (6) gazetki (6) paznokcie (6) przesyłki (6) ulubione granie (6) wizyta u lekarza (6) wygrane rozdania (6) Kallos (5) Rimmel (5) TAG (5) kino (5) peeling do ciała (5) prezenty (5) rzęsy (5) żel do twarzy (5) Biovax (4) Lirene (4) Regenerum (4) peeling (4) regeneracja włosów (4) tanie i fajne (4) życzenia (4) Bioliq (3) Douglas (3) Gliss Kur (3) Timotei (3) balsam do ust (3) inspiracje (3) niespodzianki (3) olejek do włosów (3) podkład (3) podkład matujący (3) próbki (3) serum do twarzy (3) stylizacja włosów (3) Drogeria Natura (2) Elseve (2) L'Oreal Prodigy 5 (2) Lidl (2) Liebster Blog Award (2) Mikołaj (2) Pantene Pro-V (2) apteka (2) kosmetyki apteczne (2) maseczki do twarzy (2) mieszkanie (2) produkty do twarzy (2) rozdanie na blogu (2) sport (2) Aussie (1) Batiste (1) Dermika (1) Drogeria Hebe (1) Palette (1) Ziaja MED (1) buty (1) coś do kawy (1) gazety (1) imieniny (1) krem CC (1) kuracje do włosów (1) muzyka (1) oddanie na blogu (1) post informacyjny (1) przepisy (1) rozdanie (1) rozdanie świąteczne (1) sałatki (1) storczyki (1) suchy szampon (1) suplementy (1) szampony (1) ubrania (1)