2 czerwca 2013

Moje włosów zapuszczanie - czerwiec

Przez ponad rok miałam jedną i tą samą, choć co prawda niezawodną fryzurę -
wycieniowanego "boba". Fryzurka ta długo była moją ulubioną :-)
Nie miałam z nią żadnego problemu,włosy w zasadzie same się układały,
a ja dbałam tylko o regularne podcinanie, aby stale zachowywały odpowiedni kształt.
( jesień 2012 )
Z biegiem czasu zatęskniłam jednak do nieco dłuższych włosów, więc zaczęłam zapuszczać
te znacznie krótsze z tyłu nad szyją, regularnie ścinając dłuższy i odrastający przód,
tak by je w miarę możliwości stopniowo wyrównywać.
( marzec 2013 )
W chwili obecnej zapuszczam dalej.
Moim marzeniem sa równo obcięte włosy długości do ramion.
Tylko tyle i aż tyle :-)
Takie, bym mogła je swobodnie i spiąć i rozpuscić.
( maj/czerwiec 2013 )

Muszę tu dodać, że nie mam ani siwych, ani platynowych włosów :-) Niestety tak wyszły na zdjęciu, mimo usilnych starań nie udało mi się odzwierciedlić ich rzeczywistego koloru. Wszystkie zdjęcia w tym poście były robione o innej porze, w innym świetle i pomieszczeniu, a takze innym aparatem. Muszę nad tym popracować nastepnym razem!

Będę musiała jeszcze sporo odczekać, nim odrośnie mi ta "górna" warstwa włosów,
która była dość mocno wycieniowana. Trzeba jakoś ten okres przeczekać :-)
W przyszłym tygodniu wybieram sie do fryzjera na przycięcie grzywki - moja aktualna jest prosta,
gruba i ciężka, co zwłaszcza w okresie letnim powoduje, że bardzo szybko się przetłuszcza, 
  łącznie ze skórą na czole...Zamierzam zatem przerobić grzyweczkę z prostej na jakąś "na skos" :-)

 Produkty do pielęgnacji włosów których używam najczęściej:
( szampony )
- Ultra Doux  Avokado i Masło Karite 
- Ultra Doux  Mango i Kwiat Tiare
- Alterra  Oliwki i Kwiat Lotosu ( skończyłam wczoraj )
- Alterra  Papaya i Bambus  
- Barwa Ziołowa  Skrzyp Polny
( odżywki, maski, zabezpieczenie końcówek )
- Ultra Doux  Avokado i Masło Karite
- AUSSIE 3 Minute Miracle Luscious Long 
- MATRIX  Oil Ritual Masque 
Joanna Z Apteczki Babuni, Maseczka Jajeczna Odżywcza
- maska KALLOS Late
- Jedwab Green Pharmacy
- Jedwab CHI
Aktualnie zażywam  preparat "Merz Special" i tabletki drożdżowe "Drovit", wiem że skuteczne jest picie drożdży, ale tego niestety nie jestem w stanie wykonać :-) Od jakiegoś czasu metodą prób i błędów staram się olejować włosy. Zaczęłam dużo o tym czytać i zamierzam kupić jakieś oleje -
póki co mam tylko ten z Rossmanna Alterra Migdał i Papaja.
Zastanawiam się także nad jakąś wcierką. Cały czas próbuję powolutku ogarnąć temat pielęgnacji włosów, zamierzam jednak podejśc do tego tematu ze zdrowym rozsądkiem. Nie chcę na przykład rezygnować całkowicie z silikonów itp.
Liczę się też z koniecznością podcięcia za jakiś czas choćby koncówek włosów.
Chcę bowiem, by to moje zapuszczanie miało przysłowiowe "ręce i nogi". 
Jeśli z jakiegoś powodu się nie uda, trudno :-) Wrócę do mojej niezawodnej fryzurki :-)

Cóż, długa droga przede mną :-)
Muszę zmobilizować się ze wszystkich sił, aby wytrzymać w moich włosowych postanowieniach.
Choć przecież w najgorszym razie zawsze można ponownie obciąć, zwłaszcza jesli jest z czego :-)
Postanowiłam raz na jakiś czas zamieszczać posty z moimi ewentualnymi "postępami":-)
Ot, taka moja mała prywatna motywacja!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza. Jeżeli spodoba Ci się tutaj, serdecznie zachęcam do zasilenia grona obserwatorów. Zapraszam ponownie !

Etykiety:

recenzja (183) ulubione kosmetyki (140) codzienność (101) zakupy (84) nowinki kosmetyczne (67) miłe chwile (50) ulubieńcy miesiąca (48) włosy (43) pielęgnacja włosów (38) Rossmann (31) książki (28) pielęgnacja twarzy (24) L'Oreal (22) Yves Rocher (22) kosmetyki (22) kosmetyki do włosów (21) promocje (20) przemyślenia (20) filmy (19) pielęgnacja ciała (19) farby do włosów (18) zachciewajki (17) zużyte kosmetyki (17) Garnier (16) projekt denko (16) zwierzęta (16) makijaż (15) Isana (14) mój pies (14) zdrowie (14) oferty (13) tusze do rzęs (13) weekend (13) Maybelline (11) Nivea (11) odżywki do włosów (11) moje gotowanie (9) przyroda (9) szampon do włosów (9) Biedronka (8) krem do twarzy (8) maska do włosów (8) Bielenda (7) krem do rąk (7) kremy (7) regeneracja (7) Święta (7) żele pod prysznic (7) Avon (6) Dove (6) Schwarzkopf (6) balsamy do ciała (6) farbowanie (6) gazetki (6) paznokcie (6) przesyłki (6) ulubione granie (6) wizyta u lekarza (6) wygrane rozdania (6) Kallos (5) Rimmel (5) TAG (5) kino (5) peeling do ciała (5) prezenty (5) rzęsy (5) żel do twarzy (5) Biovax (4) Lirene (4) Regenerum (4) peeling (4) regeneracja włosów (4) tanie i fajne (4) życzenia (4) Bioliq (3) Douglas (3) Gliss Kur (3) Timotei (3) balsam do ust (3) inspiracje (3) niespodzianki (3) olejek do włosów (3) podkład (3) podkład matujący (3) próbki (3) serum do twarzy (3) stylizacja włosów (3) Drogeria Natura (2) Elseve (2) L'Oreal Prodigy 5 (2) Lidl (2) Liebster Blog Award (2) Mikołaj (2) Pantene Pro-V (2) apteka (2) kosmetyki apteczne (2) maseczki do twarzy (2) mieszkanie (2) produkty do twarzy (2) rozdanie na blogu (2) sport (2) Aussie (1) Batiste (1) Dermika (1) Drogeria Hebe (1) Palette (1) Ziaja MED (1) buty (1) coś do kawy (1) gazety (1) imieniny (1) krem CC (1) kuracje do włosów (1) muzyka (1) oddanie na blogu (1) post informacyjny (1) przepisy (1) rozdanie (1) rozdanie świąteczne (1) sałatki (1) storczyki (1) suchy szampon (1) suplementy (1) szampony (1) ubrania (1)