L'Oreal PRODIGY 5 - nadchodzi nowa farba do włosów :-)

Przeglądając kosmetyczne nowinki natknęłam się na 
wzmiankę o nowej farbie do włosów firmy

L'Oreal Paris
PRODIGY 5


TECHNOLOGIANA BAZIE MIKROOLEJKU KOLORU
Przełomowa Technologia Transmisji Koloru wykorzystuje moc mikroolejku, aby zmaksymalizować
wnikanie koloru we włosy podczas procesu koloryzacji. Bez najmniejszej kropli amoniaku, mikropigmenty wnikają do samego serca włosa dla wierowymiarowego, naturalnego koloru mieniącego się lśniącymi refleksami.

Spodobały mi się piękne kolory blond:


10.21 Porcelana


Efekty po farbowaniu odcieniem 10.21 Porcelana
tutaj klik klik :-)



9.10 Białe złoto 



9.0 Kość słoniowa



( Wszelkie informacje i zdjęcia pochodzą ze strony www.lorealparis.pl )



Jestem ogromnie ciekawa tej farby i mam nadzieję, że
już niebawem pojawi się w naszych drogeriach - 
  oby jak najszybciej!
 Baaaardzo chętnie przetestuję blond odcienie :-)
Ciekawa jestem tylko jej ceny....

Więcej informacji o farbie, jak i o dostępnych kolorach - których jest sporo -
znajdziecie tutaj klik klik.


Słyszałyście o tej nowości?
Skusicie się ?



21 komentarzy:

  1. Oo widzę ładny odcień miedzi, ciekawe jestem w jakiej będzie cenie...
    P.S zmieniłam nazwę bloga, teraz jestem dostępna tu http://agatasamulak.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za informację :) A cena chyba będzie w okolicach 30 zł...taniej chyba nie :)

      Usuń
    2. W carrefour sa po 22 zlote.

      Usuń
    3. Dziękuję, jutro pobiegnę zajrzeć :)

      Usuń
  2. Zapowiada się baaardzo ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. NIe słyszałam jeszcze wcześniej o tej farbie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawie się zapowiada, jak się pojawi, to na pewno prędzej czy później wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. A to ci nowość:) pierwszy raz widzę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Białe złoto bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam o tej farbie :) ale być może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. w hebe są po 27 złote ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio się sparzyłam na farbie z L'Oreal Paris

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mają kropli amoniaku, ale na pewno mają jakąś inną szkodliwą substancję, nie ma bata... nigdzie nie mogę znaleźć pełnego składu, ale chyba w końcu z ciekawości pójdę do drogerii i sprawdzę :) Jeżeli mają tą samą substancję rozjaśniającą, co np. w Castingu to lipa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj kupiłam odcień 10.21 Porcelana, w weekend będę nakładać farbę i pokażę efekty na blogu. Wkleję też pełny skład ;) Muszą mieć jakąś substancję rozjaśniającą zamiast amoniaku.

      Usuń
  11. ja na jakiś kolor się na pewno skuszę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny mojego bloga i pozostawienie komentarza.
Wszystkie są dla mnie bardzo ważne ;) Zachęcam także do obserwacji.
Zapraszam ponownie !

Etykiety:

codzienność (101) recenzja (77) nowinki kosmetyczne (65) ulubione kosmetyki (64) zakupy (63) miłe chwile (50) włosy (33) książki (28) pielęgnacja włosów (23) kosmetyki (22) kosmetyki do włosów (21) filmy (19) przemyślenia (19) Rossmann (18) farby do włosów (18) ulubieńcy miesiąca (17) zwierzęta (16) L'Oreal (15) mój pies (14) zdrowie (14) weekend (13) Garnier (12) odżywki do włosów (11) promocje (11) tusze do rzęs (11) zachciewajki (10) moje gotowanie (9) przyroda (9) zużyte kosmetyki (9) Biedronka (8) Maybelline (8) farbowanie (8) projekt denko (8) pielęgnacja twarzy (7) regeneracja (7) Schwarzkopf (6) Yves Rocher (6) gazetki (6) kremy (6) ulubione granie (6) wizyta u lekarza (6) żele pod prysznic (6) Bielenda (5) kino (5) oferty (5) pielęgnacja ciała (5) Dove (4) Isana (4) Nivea (4) Regenerum (4) TAG (4) Wyniki rozdania :) (4) balsamy do ciała (4) makijaż (4) regeneracja włosów (4) rzęsy (4) szampon do włosów (4) tanie i fajne (4) wygrane rozdania (4) Święta (4) Avon (3) Lirene (3) inspiracje (3) krem do twarzy (3) maska do włosów (3) podkład (3) przesyłki (3) próbki (3) rozdanie (3) rozdanie na blogu (3) serum do twarzy (3) Bioliq (2) Douglas (2) Drogeria Natura (2) Gliss Kur (2) L'Oreal Prodigy 5 (2) Lidl (2) Liebster Blog Award (2) Pantene Pro-V (2) Rimmel (2) Timotei (2) apteka (2) krem do rąk (2) maseczki do twarzy (2) mieszkanie (2) niespodzianki (2) oddanie na blogu (2) olejek do włosów (2) podkład matujący (2) prezenty (2) produkty do twarzy (2) sport (2) żel do twarzy (2) Aussie (1) Batiste (1) Biovax (1) Dermika (1) Drogeria Hebe (1) Elseve (1) Kallos (1) Mikołaj (1) Palette (1) Syoss (1) Ziaja MED (1) balsam do ust (1) buty (1) coś do kawy (1) gazety (1) imieniny (1) kosmetyki apteczne (1) krem CC (1) kuracje do włosów (1) muzyka (1) paznokcie (1) peeling (1) peeling do ciała (1) post informacyjny (1) przepisy (1) rozdanie świąteczne (1) sałatki (1) storczyki (1) stylizacja włosów (1) suchy szampon (1) suplementy (1) szampony (1) ubrania (1) wyniki "Oddania" (1) życzenia (1)