17 grudnia 2013

L'Oreal PRODIGY 5 - odcień 10.21 Porcelana - efekty farbowania

Witajcie :-)

Kiedy widzę w drogerii nową farbę do włosów która ciekawie sie zapowiada,
mam ochotę ją wypróbować. Tak też było w przypadku najnowszej farby
L'Oreal Prodigy 5.
Spodobały mi się trzy odcienie blondu, ale na początek kupiłam ten, który
najbardziej wpadł mi w oko :-)
Szukałam farby o nieco cieplejszym odcieniu, niż zwykle używam.
Czy dobrze trafiłam ?


L'Oreal PRODIGY 5
odcień 10.21 Porcelana
( bardzo bardzo jasny opalizujący blond )



Opis producenta
( polecam powiększać zdjęcia )





Moim okiem

W ładnym kartonowym opakowaniu znajdziemy:
- tubkę z kremem koloryzującym
- tubkę z kremem utleniającym
- odżywkę po farbowaniu
- parę rękawiczek i instrukcję użycia

Niestety nie ma dołączonego aplikatora,
więc musimy przygotować własną miseczkę i pędzelek,
aby móc wymieszać i nałożyć farbę.


Przygotowanie farby jest bardzo proste,
wystarczy połączyć zawartość kremu utleniającego i kremu koloryzującego.
Do zestawu dołączone są bardzo wygodne, trwałe i idealnie wyprofilowane rękawiczki.

Krem utleniający


Krem koloryzujący

Po połączeniu zawartości obu tubek otrzymujemy mieszankę
o kremowym kolorze.


Pod koniec farbowania mieszanka znacznie ciemnieje i przybiera kolor szaro-fioletowy.



Konsystencja bardzo rzadka, lejąca.
Trzeba  uważać, bo farba może skapywać podczas nabierania i nakładania na włosy.
Mimo takiej rzadkiej konsystencji nakłada się dosyć dobrze i równomiernie pokrywa włosy.
Zapach przyjemny, kwiatowy.
Utrzymuje się w zasadzie tylko podczas mieszania składników i nakładania farby,
potem przestaje być aż tak wyczuwalny.

Podczas farbowania czułam na głowie delikatne ciepło, a farba zaczęła przypominać
konsystencją mus. Nie podrażniała, nie szczypała, nie piekła.

Producent w przypadku włosów farbowanych na podobny odcień, zaleca nałożenie
farby u nasady włosów na 20 minut, a następnie na 10 minut na całą długość włosów.
Po tym czasie należy zmoczyć włosy letnią wodą i masować je dokładnie przez minimum dwie minuty.
Ja nie nałożyłam mieszanki na całą długość włosów, a jedynie u ich nasady.
Aby jednak ożywić nieco ich kolor, po zmoczeniu włosów letnią wodą przed spłukaniem,
wmasowałam farbę na dosłownie kilka chwil także na długość włosów.

Następnie nałożyłam dołączoną do opakowania odżywkę o gęstej konsystencji,
która pięknie pachnie, wygładza i ułatwia rozczesywanie.





Efekty

włosy przed farbowaniem



włosy po farbowaniu
( klika zdjęć w różnym oświetleniu )














Podsumowanie

Chciałam uzyskać bardzo jasny, ale cieplejszy niż dotychczas odcień włosów
i myślę, że mi się to udało.
Włosy nie mają żadnych siwych, czy popielatych tonów. Nie są też żółte.
 Blond jest ładny, równomierny i połyskujący.
Odcień wyszedł bardzo ciekawy, nigdy wcześniej takiego nie uzyskałam -
w promieniach słońca włosy połyskują jak różowa perła ;-)
Oczywiście jest to bardzo subtelny efekt.

Producent obiecuje nam, że po użyciu tej farby nasze włosy będą nawilżone, 
odżywione, zmysłowo miękkie i naturalne w dotyku. Niestety, moje włosy po 
spłukaniu farby były szorstkie i nieprzyjemne w dotyku. Efekt ten złagodziła 
nałożona po myciu odżywka, która wygładziła i zmiękczyła włosy.

Włosy nie są w złej kondycji, jednak nie zauważyłam żadnego nawilżenia,
odżywienia, czy zmysłowej miękkości. Są natomiast pełne ciekawego, perłowego
 blasku. Jako minus wymienię także brak aplikatora -  spodziewałam się, że do
 farby z tego przedziału cenowego zostanie on dołączony. Osobiście aż tak bardzo 
nie przeszkadza mi jego brak, wielokrotnie używałam farb które samodzielnie
 mieszałam w miseczce, jednak przy tak rzadkiej konsystencji farby taki aplikator
 byłby bardzo pomocny.

Podsumowując uważam, że jest to farba którą warto wypróbować.
Ja jestem zadowolona, ponieważ uzyskałam zamierzony cieplejszy odcień,
a włosy mają piękny perłowy blask.

Z pewnością kupię jeszcze odcień 9.10 Białe złoto.

Cena około 27 złotych, dostępna dotychczas wyłącznie w hipermarketach 
Carrefour i drogeriach Hebe.


Bardzo ciekawi mnie, jak będą się sprawowały także ciemniejsze odcienie Prodigy 5.

Jeśli już farbowałyście włosy tą farbą lub zamierzacie,
dajcie znać w komentarzach co o niej myślicie i jakie efekty uzyskałyście.





45 komentarzy:

  1. Kolorek wyszedł przepiękny !! :)
    Masz bardzo ładnie ścięte włoski ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* A włoski mi już bardzo odrosły, ale najbardziej lubię własnie takie fryzurki :)

      Usuń
  2. Kolor bardzo mi się podoba i wygląda bardzo naturalnie ;)
    Rękawiczki też mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta farba ma najfajniejsze rękawiczki jakich używałam podczas farbowania :)

      Usuń
  3. Kolor wyszedł na prawdę śliczny. Rękawiczki powalające ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny kolorek wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też przyzwyczajona jestem do aplikatorów, a już najbardziej lubię farby w piance. Ale przy tej farbie warto się pomęczyć, bo efekt jest świetny. Równomierny, bez zażółceń - super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Farby w piance jeszcze nigdy nie miałam ;) Ostatnio widziałam fajny odcień blond - też chyba z L'Oreala, ale jakoś nie byłam przekonana :)

      Usuń
  6. Niesamowity kolor <3 Naprawdę wyjątkowy odcień blondu, taki perłowy, miły dla oka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Kochana, nagroda dotarła! :* Dziękuję serdecznie :) A kartka przeurocza :)

      Usuń
    2. Bardzo się cieszę :) Miłego używania :*

      Usuń
  8. jak dla mnie efekt wizualny super ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyszło. Super chwyciło! Pozdrowiona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O kurcze nie spodziewałam sie takie efektu ; o ja jakis czas temu kupilam castinga, mialas moze stycznosc z tą farba? ogolnie minął rok odkad ostatni raz farbowałam wlosy, ju zprawie cale odrosly, musialam tyle czekac bo sobie popalilam przy zmianie z niemal czarnego na jasny blond w niecaly miesiac ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Castinga używałam, ale ciemne odcienie - był taki czas, że byłam brunetką :D
      Pamiętam, że byłam wtedy bardzo z niego zadowolona. Odcieni blond nie próbowałam.
      Też wracałam z ciemnego koloru do blondu, więc wiem jak to jest ;)

      Usuń
    2. O to moze w koncu sie zdecyduje ;D chociaz obawa ze znowu sie popala mnie przeraza ;/ O prosze, my kobiety to mamy przeboje ;D Ja jestem naturalna jasna blondynka, ale jak to na kazda kobiete przystalo cos musialo sie nie spodobac ;D i byłam ciemny braz, potem rudy dłuzszy okres, potem znowu ciemny prawie ze czarny i blond ostatecznie poki co ;D

      Usuń
  11. Mam pytanko jak oceniasz Loreal Proldigy 5 w porównaniu do Olia Garniera? Nie wiem na którą się zdecydować, wiadome wolałabym tańsza ale zależy mi na dobrej kondycji włosa... Pozdrawiam Monika;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biorąc pod uwagę odcienie blond farby "Olia" Garniera i Prodigy 5 L'Oreal które testowałam, moje włosy były w lepszej kondycji po farbie "Olia". Już przy spłukiwaniu farby włosy były mięciutkie i przyjemne w dotyku, w przypadku Prodigy 5 wręcz odwrotnie - szorstkie i splątane. Obie farby są warte wypróbowania, ale gdybym miała wybrać, wybrałabym "Olię" - zresztą przez jakiś czas tylko ją nakładałam ;) Również pozdrawiam :)

      Usuń
  12. Zawsze gdy podpatruję Twoje kolejne koloryzacje kupowałabym w ciemno każdą z pokazywanych przez Ciebie farb, ale u mnie tak ładnie to wszystko nie wychodzi i teraz mam dylemat:/ szukać prodigy, czy nie szukać ;)) oto jest pytanie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha ;) Teraz kupiłam Prodigy 5 w innym odcieniu - 9.10 Białe złoto. Według tego co podejrzałam, jest to najjaśniejszy odcień blond z gamy Prodigy. Będę nakładać pod koniec stycznia, zobaczymy jaki wyjdzie ;) Z tyłu opakowania jest informacja, że jeśli nie wiadomo jaki odcień wybrać, lepiej kupić ten jaśniejszy. Troszkę się boję, czy nie wyjdzie bardzo popielaty, ale zaryzykuję.

      Usuń
  13. Śliczny kolor, muszę go mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja planuje ją zakupić, bo bardzo spodobał mi się kolorek u Ciebie :) przeważnie farbuję Garnierem Nutrisse

    OdpowiedzUsuń
  15. wlasnie chodzi o to ze sa chlodne tony 10.21 to wymieszanie 10.1 popielaty i 10.2 perłowy opalizujacy obydwa tony chlodne ;) polaczenie tych dwuch odcieni daje mega efekt czyli 10.21 jest delux , farby z 0 sa neutralne moga dawac zolte tony jak np 10.0 lub 9.0 chlodne odcienie to 1 i 2 czyli 10.1 , 10,2 lub wymieszane 10.21 ... sama farbuje na 10.21 jest delux ;) tylko nie przechodz teraz na cieple tony np 9.3 czy 10.3 itd wszystkich z trojka unikaj bo wyjda ci zielone wlosy ,pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jak zaczna ci lekko zółknąć a chcesz miec taki efekt , to kup dwie plukanki fioletowa i niebieska badz srebna , do wody daj troszke fioletowej i troszke srebnej ... mniej wiecej takiej samej proporcji.. splukasz po wysluszeniu odswiezy ci sie taki ton ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie ma za co :) jesli bys chciala przejsc na cieplejszy ton to wybierz sobie farbe z 0 czyli np.9.0 a jesli chcesz ocieplic to z 4 czyli np 9.4 wtedy na bank nie wyjda zielone :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem właśnie po farbowaniu Loreal Prodigy 5 - 9.1 - farba ładnie pachnie, starczyło mi jej na długie włosy - dość cienkie - odrost miałam tak ok 5tyg., po zmyciu farby mokre włosy były żółtawe, po wysuszeniu są jasnym blondem.. nie ma platynowych odcieni czy szarości... która chyba wolałabym osiągąć.. no ale źle nie jest.. suche włosy miękkie i puszyste (jednak muszę dodać że na mokre nałożyłam jeszcze olejek arganowy).

    Przed zakupem farby mocno się zastanawiałam nad polecaną przez was Garnier Olią.. jednak w sklepie na półce znalazałma 10.1.. czyli niby super.. ale opisany był tak jak 10.0 i na próbniku kolorów tez był tylko 10.0.. więc nie do końca byłam pewna tej farby... a próbuje uciec od ciepłej tonacji zatem nie zdecydowałam się na możliwość uzyskania żółtka na głowie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Garnier zmienia numerowanie farby OLIA z 10.0 na 10.1 właśnie m.in z powodu niezadowolenia Klientek i końcowego efektu (niezgodnego z opisem/numeracją)- 10.0 dawało efekt popieli a więc wprowadzało w błąd.
      Informacje otrzymałam od Pani z infolinii Garniera :)

      Usuń
    2. Dziękuję za informację, właśnie ostatnio widziałam już opakowania z tą nowa numeracją.

      Usuń
  19. witam ja kupilam migdalowy blond a mam włosy takie jak ty przed farbowaniem i mam nadzieje ze mi złapie odrosty

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny kolor W sam raz dla mnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  21. kobiety proszę Was nie kupujcie jeśli macie lekko siwe włosy...robą się po farbowaniu jak po płukance w dawnych czasach fioletowawe....masakra......farbowałam dzisiaj, więc jestem na bieżąco....kolor też nie jest tak jasny jak na opakowaniu, niestety nie polecam

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziś farbowałam kolorem dąb mialam pasemka z brązem, kolorek wyszedł ślicznie ciepły brąz z refleksami.

    OdpowiedzUsuń
  23. U Ciebie kolorek wyszedł super, mi niestety jedna farba nie starczyła na pokrycie wszystkich włosów.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja farbuję właśnie włosy kolejny raz kolorem 9.0 kość słoniowa i jest REWELACYJNY. Najlepsza farba jakiej do tej pory używałam. Po wysuszeniu włosy mienią się kilkoma tonami blondu.

    OdpowiedzUsuń
  25. tez uzylam tej farby ale niestety nie wyszedl taki bialy kolor tylko zolty odcien.toj kolor wlosow to chyba reklama bo po tej farbie nigdy nie wyjdzie tak jasny kolor

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny odcień uzyskałaś. Ostatnio tak zraziłam się do ulubionych Prezference, że farby L`Oreala nie uwzględniałam podczas zakupów. Ale widzę, że muszę wypróbować Prodigy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Podoba mi się efekt końcowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale ja bym chciała mieć taki blond :)

    OdpowiedzUsuń
  29. i nie wiem co zrobić !!! mam 100% siwe włosy , prawie białe , podobają mi się ale chciałam trochę je odświeżyć , kupiłam PRODIGY 10.20 , nie wiem czy nie będą żółte lub filetowe , tyle się tu naczytałam ! Poradżćie co mam zrobić

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza. Jeżeli spodoba Ci się tutaj, serdecznie zachęcam do zasilenia grona obserwatorów. Zapraszam ponownie !

Etykiety:

recenzja (183) ulubione kosmetyki (140) codzienność (101) zakupy (84) nowinki kosmetyczne (67) miłe chwile (50) ulubieńcy miesiąca (48) włosy (43) pielęgnacja włosów (38) Rossmann (31) książki (28) pielęgnacja twarzy (24) L'Oreal (22) Yves Rocher (22) kosmetyki (22) kosmetyki do włosów (21) promocje (20) przemyślenia (20) filmy (19) pielęgnacja ciała (19) farby do włosów (18) zachciewajki (17) zużyte kosmetyki (17) Garnier (16) projekt denko (16) zwierzęta (16) makijaż (15) Isana (14) mój pies (14) zdrowie (14) oferty (13) tusze do rzęs (13) weekend (13) Maybelline (11) Nivea (11) odżywki do włosów (11) moje gotowanie (9) przyroda (9) szampon do włosów (9) Biedronka (8) krem do twarzy (8) maska do włosów (8) Bielenda (7) krem do rąk (7) kremy (7) regeneracja (7) Święta (7) żele pod prysznic (7) Avon (6) Dove (6) Schwarzkopf (6) balsamy do ciała (6) farbowanie (6) gazetki (6) paznokcie (6) przesyłki (6) ulubione granie (6) wizyta u lekarza (6) wygrane rozdania (6) Kallos (5) Rimmel (5) TAG (5) kino (5) peeling do ciała (5) prezenty (5) rzęsy (5) żel do twarzy (5) Biovax (4) Lirene (4) Regenerum (4) peeling (4) regeneracja włosów (4) tanie i fajne (4) życzenia (4) Bioliq (3) Douglas (3) Gliss Kur (3) Timotei (3) balsam do ust (3) inspiracje (3) niespodzianki (3) olejek do włosów (3) podkład (3) podkład matujący (3) próbki (3) serum do twarzy (3) stylizacja włosów (3) Drogeria Natura (2) Elseve (2) L'Oreal Prodigy 5 (2) Lidl (2) Liebster Blog Award (2) Mikołaj (2) Pantene Pro-V (2) apteka (2) kosmetyki apteczne (2) maseczki do twarzy (2) mieszkanie (2) produkty do twarzy (2) rozdanie na blogu (2) sport (2) Aussie (1) Batiste (1) Dermika (1) Drogeria Hebe (1) Palette (1) Ziaja MED (1) buty (1) coś do kawy (1) gazety (1) imieniny (1) krem CC (1) kuracje do włosów (1) muzyka (1) oddanie na blogu (1) post informacyjny (1) przepisy (1) rozdanie (1) rozdanie świąteczne (1) sałatki (1) storczyki (1) suchy szampon (1) suplementy (1) szampony (1) ubrania (1)