25 października 2014

L'Oreal Color Riche - Extraordinaire Eliksir do ust w odcieniu 201 "Rose Symphony"



Są takie kosmetyki, którym nie raz przyglądałam się bliżej w drogerii, ale do tej pory
nie skusiłam się na ich zakup. Kiedy zatem udało mi się jeden z takich wymarzonych
 produktów wygrać w Rozdaniu, moja radość nie miała granic ;-)
A kiedy dodatkowo okazało się, że z każdym kolejnym dniem używania jestem nim
coraz bardziej zachwycona, nie pozostało mi nic innego, jak tylko go Wam przedstawić!





Opis producenta

Color Rich Extraordinaire to absolutna nowość do makijażu ust. Innowacyjna
 formuła-hybryda łączy w jednym produkcie zalety szminki ( intensywny i długotrwały
kolor ) oraz błyszczyka ( lustrzany blask ). To, co wyróżnia ten produkt spośród innych
dostępnych na rynku szminek w płynie, to ekskluzywna formuła oparta na olejkach.
L'Oreal Paris połączył cztery cenne olejki - arganowy, lotosowy, kameliowy i z owocu 
dzikiej róży - aby stworzyć nową generację szminek - eliksiry. Zapewniają one ustom
 intensywną i czystą barwę, lustrzany długotrwały blask, oraz nadzwyczajną pielęgnację.
Color Riche Extraordinaire to propozycja dla pewnych siebie, spełnionych kobiet, 
które nie uznają kompromisów w makijażu i szukają produktu, który połączy to co
może wydawać się niemożliwe: kolor, blask i pielęgnację.


Moim okiem

Eliksir znajduje się w pięknym, eleganckim i estetycznym złotym opakowaniu.
Cechą charakterystyczną jest specjalne "okienko", które odzwierciedla kolor jaki
znajdziemy w środku.

Eliksir posiada bardzo miękki i przyjemny niczym puszek aplikator z wieloma krótkimi
włoskami. Dzięki odpowiedniemu wyprofilowaniu pozwala on na szybkie, łatwe i
równomierne nałożenie produktu na usta. Dodatkowo konstrukcja opakowania powoduje,
 że aplikator nabiera niemal dokładnie taką jego ilość Eliksiru, jaka jest potrzebna do
 jednorazowego pokrycia ust.





Konsystencja produktu jest kremowa i dosyć gęsta, ale jednocześnie nie jest ciężka. 
Niewątpliwym plusem jest przepiękny zapach, który możemy poczuć już w momencie 
pierwszego otwarcia opakowania. Ładny, owocowy, z dominującą nutą brzoskwini 
( choć w tle wyczułam także landrynki i żelki :-) ). Utrzymuje się na ustach praktycznie 
tak długo, jak długo pozostaje na nich Eliksir. 

Produkt charakteryzuje bardzo dobra pigmentacja. W zależności od ilości jaką nałożymy
 na usta, możemy otrzymać efekt jedynie subtelnie podkreślonych, lub pokrytych
 intensywnym i soczystym kolorem ust. Eliksir nadaje ustom piękny połysk, który 
przypomina taflę wody. Nie klei się na ustach jak klasyczny błyszczyk.

Trwałość produktu po nałożeniu na usta jest zdecydowanie zadowalająca. Choć po
 pewnym czasie "zjada" się błyszcząca warstwa, kolor i komfort noszenia zostają na 
długo. Eliksir bardzo naturalnie i równomiernie "schodzi" z ust.

Produkt posiada także świetne właściwości pielęgnacyjne. Odczuwalnie nawilża i 
odżywia usta oraz poprawia ich wygląd. Zmiękcza je i wygładza, nie podkreśla
suchych skórek i nie zbiera się w kącikach ust.




Po nałożeniu cienkiej warstwy na usta:




Pojemność 6 ml. cena regularna około 55 zł.
Dostępny w drogeriach - min. Hebe, Rossmann, Natura.
Występuje w siedmiu pięknych odcieniach.


Podsumowanie

Dla mnie Eliksir spełnia wszystkie obietnice producenta. Łączy zalety błyszczyka
i szminki sprawiając, że w jednym opakowaniu mamy produkt który nadaje naszym ustom
soczysty kolor i lustrzany blask. Dodatkowo posiada rewelacyjne właściwości pielęgnacyjne.
W zależności od upodobań daje nam możliwość dawkowania stopnia intensywności koloru,
który może być delikatny i naturalny, lub intensywny i soczysty. Nadaje ustom piękne
wykończenie i sprawia, że wyglądają na pełniejsze i ładniejsze. Zapewnia także niezwykły
 komfort noszenia i całkiem niezłą trwałość.
To wszystko, wraz z wyjątkowo eleganckim opakowaniem, świetnym aplikatorem
i idealną konsystencją sprawia, że używanie tego Eliksiru jest czystą przyjemnością.
 Jestem nim zachwycona! ♥




Z dostępnej gamy kolorów upatrzyłam sobie jeszcze dwa inne i mam nadzieję,
 że informacje o nadchodzącej kolejnej promocji -40% na kosmetyki kolorowe
w drogeriach Rossmann okażą się prawdziwe !!! ??? :)



47 komentarzy:

  1. Dla mnie nie daje wystarczającego efektu jak na taką cenę .Mam nadzieje że będzie promocja na kolorówkę,coś słyszałam nawet o promocji na pielęgnację ale to chyba tylko takie plotki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Efekt można stopniować, ja zazwyczaj używam pastelowych kolorów szminek i błyszczyków, więc w przypadku tego odcienia nałożyłam go niewiele ;) Co do promocji - ja liczę że będzie, bo mam bardzo długą listę zakupową ;)

      Usuń
  2. Miałam okazję wypróbować i sam produkt jest w porządku, a to najważniejsze :) . Opakowanie niestety nie kojarzy mi się z elegancją i nieco mnie odpycha.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się akurat podoba, ale oczywiście liczę się z tym że jest to rzecz gustu :)

      Usuń
  3. Byłaby idealna gdyby była bardziej widoczna na ustach :) Oczywiście jak dla mnie :) Nawet nie mów że chodzą słuchy o promocji -40% w Rossmannie :o Kiedy ma to być bo listę zakupów mam sporą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nałożysz grubszą warstwę będzie bardzo widoczna na ustach ;) Słuchy o promocji chodzą tu i tam - podobno w listopadzie ;) Ja się trzymam tych informacji jak tonący brzytwy - chcę masę rzeczy ;)

      Usuń
  4. Mam taki sam produkt L'Oreal ale w innym opakowaniu :) Bardzo go lubię.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo kuszę mnie te pomadki, ta ma śliczny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam na niego ochotę, ale jakoś mi przeszło jak zobaczyłam ile mam produktów do ust ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już przerzuciłam się na szminki, bo zdecydowanie efekt koloru lepszy. Ten kolor niby ok, ale tak blado wygląda i wg mnie wcale nie soczyście. Błysk super, ale koloru za mało. Taki mglisty jakiś ;p Za taką cenę to nie wiem naprawdę czy warto...chyba tylko opakowanie jest adekwatne do ceny, ale to już moja opinia na podstawie tej recenzji, bo produktu nie miałam i nie wiem jak jest naprawdę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sobie tak "mglisto" usta pomalowałam, bo kolor jest zdecydowanie intensywny ;) Wszystko zależy od tego, ile produktu nałożymy. A odnośnie wyboru samego odcienia to nie miałam na to wpływu :)

      Usuń
  8. Opakowanie niezwykle eleganckie. Kolor nie bardzo w moim guście, ciekawa jestem innych odcieni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybór niby nie jest duży, bo jest chyba zaledwie siedem odcieni, ale za to oprócz różu można znaleźć tam ładny koral, czerwień i "nude" - ja chętnie kupiłam właśnie nudziaka oraz koral lub jaśniejszy róż :)

      Usuń
  9. myślałam, że będzie mocniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O promocji wiadomo tyle, że Rossmann planuje coś większego od 10 listopada... Nie wiadomo co takiego, czy -40% czy co, czy na kolorówkę... ;)
    Ładny kolor ma, koral może być ciekawy. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym chciała, żeby ta promocja dotyczyła kolorówki ;) Tylko właśnie możliwe, że skoro jedna już w tym roku była, to teraz będzie na pielęgnację...

      Usuń
  11. Nawet fajnie się prezentuje na ustach :) ja to bym pewnie wybrała jakiś jaśniejszy odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi się podoba i opakowanie, i kolor, i zapach mnie ciekawi, a jak nawilża choć trochę to tym bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie cierpię błyszczyków, ale ten produkt mnie kusi, bo to taki kompromis pomiędzy błyszczykiem a szminką :D Już wiele dobrego o nim słyszałam i widzę, że na ustach prezentuje się godnie :) Opakowanie też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cena zwala z nóg, jestem ciekawa innych kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ładnie wygląda, tylko ja nie lubię błyszczących ust ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wcale się nie dziwię, że jesteś zadowolona, bo efekt cudny. Generalnie lubię produkty do ust Loreala. Ta firma ma do nich rękę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, ja uwielbiam jeszcze tusze do rzęs tej marki - sprawdzają się u mnie chyba najlepiej ;)

      Usuń
  17. Lubię takie cudeńka. Jeśli plotka o promocji się sprawdzi, to chyba poi Twoim wpisie zaszaleję :-).

    OdpowiedzUsuń
  18. Zakochalam sie w tym kolorze....cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. fajnie, że jesteś zadowolona, opakowanie spoko, mi jednak taka tafla na ustach nie odpowiada, bardziej to dla mnie błyszczyk

    OdpowiedzUsuń
  20. opakowanie bardzo eleganckie, pięknie wygląda na ustach

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie przepadam za tego typu produktami, ale kolor przysparza mnie o szybsze bicie serca :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Chyba muszę zapolować na promocje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolorek ładny, ale ja nie przepadam za błyszczykami, więc nie dla mnie :) Fajnie, że Tobie się on podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ma wyjątkowo ładne opakowanie i na ustach również prezentuje się ciekawie :)) Lubię takie delikatne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wygląda super, ale przyznam szczerze, że pierwszy raz o nim słyszę...ale ja w sumie rzadko kiedy używam czegokolwiek do ust :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ooooj muszę gdzies poszukać tego cudu :D ciekawe :D
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo mi się podobają te błyszczyki-pomadki ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ślicznie wygląda, chociaż ja wolę mocniej kryjące produkty do ust ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepięknie prezentuje się na ustach! Przymierzałam się do zakupu eliksiru, ale niestety nie udało mi się trafić na idealny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładny odcień, ładnie podkreśla usta.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza. Jeżeli spodoba Ci się tutaj, serdecznie zachęcam do zasilenia grona obserwatorów. Zapraszam ponownie !

Etykiety:

recenzja (183) ulubione kosmetyki (140) codzienność (101) zakupy (84) nowinki kosmetyczne (67) miłe chwile (50) ulubieńcy miesiąca (48) włosy (43) pielęgnacja włosów (38) Rossmann (31) książki (28) pielęgnacja twarzy (24) L'Oreal (22) Yves Rocher (22) kosmetyki (22) kosmetyki do włosów (21) promocje (20) przemyślenia (20) filmy (19) pielęgnacja ciała (19) farby do włosów (18) zachciewajki (17) zużyte kosmetyki (17) Garnier (16) projekt denko (16) zwierzęta (16) makijaż (15) Isana (14) mój pies (14) zdrowie (14) oferty (13) tusze do rzęs (13) weekend (13) Maybelline (11) Nivea (11) odżywki do włosów (11) moje gotowanie (9) przyroda (9) szampon do włosów (9) Biedronka (8) krem do twarzy (8) maska do włosów (8) Bielenda (7) krem do rąk (7) kremy (7) regeneracja (7) Święta (7) żele pod prysznic (7) Avon (6) Dove (6) Schwarzkopf (6) balsamy do ciała (6) farbowanie (6) gazetki (6) paznokcie (6) przesyłki (6) ulubione granie (6) wizyta u lekarza (6) wygrane rozdania (6) Kallos (5) Rimmel (5) TAG (5) kino (5) peeling do ciała (5) prezenty (5) rzęsy (5) żel do twarzy (5) Biovax (4) Lirene (4) Regenerum (4) peeling (4) regeneracja włosów (4) tanie i fajne (4) życzenia (4) Bioliq (3) Douglas (3) Gliss Kur (3) Timotei (3) balsam do ust (3) inspiracje (3) niespodzianki (3) olejek do włosów (3) podkład (3) podkład matujący (3) próbki (3) serum do twarzy (3) stylizacja włosów (3) Drogeria Natura (2) Elseve (2) L'Oreal Prodigy 5 (2) Lidl (2) Liebster Blog Award (2) Mikołaj (2) Pantene Pro-V (2) apteka (2) kosmetyki apteczne (2) maseczki do twarzy (2) mieszkanie (2) produkty do twarzy (2) rozdanie na blogu (2) sport (2) Aussie (1) Batiste (1) Dermika (1) Drogeria Hebe (1) Palette (1) Ziaja MED (1) buty (1) coś do kawy (1) gazety (1) imieniny (1) krem CC (1) kuracje do włosów (1) muzyka (1) oddanie na blogu (1) post informacyjny (1) przepisy (1) rozdanie (1) rozdanie świąteczne (1) sałatki (1) storczyki (1) suchy szampon (1) suplementy (1) szampony (1) ubrania (1)