13 lutego 2013

Dzień jak co dzień

Dni upływają mi w codziennym rytmie obowiązków i spraw do załatwiania.
Ciagle liczę że wydarzy się coś niespodziewanie miłego, co uprzyjemni ten czas :-) ale obawiam się, że moje życzenie pozostanie póki co jedynie w sferze marzeń :-)

Wczoraj jedyną odskocznią od ustalonego, codziennego rytmu dnia była krótka wizyta w drogerii Rossmann, gdzie zaopatrzyłam się w:


Szczególnie ciekawa jestem żelu do mycia twarzy RIVAL de Loop ( seria produkowana dla Rossmanna ) o zapachu jabłuszka :-) Pachnie obłędnie, ciekawe jak bedzie się sprawował w oczyszczaniu cery.
Oprócz tego w moim koszyku znalazły się same potrzebne produkty, jak balsam do ciała w bardzo ekonomicznej, dużej butelce , szampon czy maska do włosów. Tutaj tez postanowiłam sięgnąć po Rossmannowe kosmetyki, tyle że Alterry, gdyż to jedyne szampony po których nie przetłuszczaja mi sie nadmiernie włosy.

Na końcu odwiedziłam bibliotekę :-)
Nie ma co ukrywać, wpadłam w książkoholizm :-)
Moje aktualne zdobycze:



Bardzo zaciekawił mnie Jo Nesbo, pisarz który jest nazywany nastepcą
Stiega Larssona - twórcy trylogii "Millenium". Oczywiscie pisze kryminały :-)
Pierwszą część już miałam przyjemność przeczytać, teraz z ochotą zabieram się za następną.






 

 No i nie mogłam sobie odmówić przyjemności przeczytania najnowszej książki Katarzyny Grocholi - gdzie UWAGA!, głownym bohaterem jest mężczyzna :-)

A jutro Walentynki :-)

Będzie miło :-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza. Jeżeli spodoba Ci się tutaj, serdecznie zachęcam do zasilenia grona obserwatorów. Zapraszam ponownie !

Etykiety:

recenzja (183) ulubione kosmetyki (140) codzienność (101) zakupy (84) nowinki kosmetyczne (67) miłe chwile (50) ulubieńcy miesiąca (48) włosy (43) pielęgnacja włosów (38) Rossmann (31) książki (28) pielęgnacja twarzy (24) L'Oreal (22) Yves Rocher (22) kosmetyki (22) kosmetyki do włosów (21) promocje (20) przemyślenia (20) filmy (19) pielęgnacja ciała (19) farby do włosów (18) zachciewajki (17) zużyte kosmetyki (17) Garnier (16) projekt denko (16) zwierzęta (16) makijaż (15) Isana (14) mój pies (14) zdrowie (14) oferty (13) tusze do rzęs (13) weekend (13) Maybelline (11) Nivea (11) odżywki do włosów (11) moje gotowanie (9) przyroda (9) szampon do włosów (9) Biedronka (8) krem do twarzy (8) maska do włosów (8) Bielenda (7) krem do rąk (7) kremy (7) regeneracja (7) Święta (7) żele pod prysznic (7) Avon (6) Dove (6) Schwarzkopf (6) balsamy do ciała (6) farbowanie (6) gazetki (6) paznokcie (6) przesyłki (6) ulubione granie (6) wizyta u lekarza (6) wygrane rozdania (6) Kallos (5) Rimmel (5) TAG (5) kino (5) peeling do ciała (5) prezenty (5) rzęsy (5) żel do twarzy (5) Biovax (4) Lirene (4) Regenerum (4) peeling (4) regeneracja włosów (4) tanie i fajne (4) życzenia (4) Bioliq (3) Douglas (3) Gliss Kur (3) Timotei (3) balsam do ust (3) inspiracje (3) niespodzianki (3) olejek do włosów (3) podkład (3) podkład matujący (3) próbki (3) serum do twarzy (3) stylizacja włosów (3) Drogeria Natura (2) Elseve (2) L'Oreal Prodigy 5 (2) Lidl (2) Liebster Blog Award (2) Mikołaj (2) Pantene Pro-V (2) apteka (2) kosmetyki apteczne (2) maseczki do twarzy (2) mieszkanie (2) produkty do twarzy (2) rozdanie na blogu (2) sport (2) Aussie (1) Batiste (1) Dermika (1) Drogeria Hebe (1) Palette (1) Ziaja MED (1) buty (1) coś do kawy (1) gazety (1) imieniny (1) krem CC (1) kuracje do włosów (1) muzyka (1) oddanie na blogu (1) post informacyjny (1) przepisy (1) rozdanie (1) rozdanie świąteczne (1) sałatki (1) storczyki (1) suchy szampon (1) suplementy (1) szampony (1) ubrania (1)