15 listopada 2013

Tag: Liebster Blog Award :)

Dzisiaj miał być post o najnowszym podkładzie do twarzy firmy Maybelline,
ale zostałam nominowana do Liebster Blog Award
przez właścicielkę bloga  http://kosmetycznapasjaa.blogspot.com/
i postanowiłam wziąść udział z zabawie :-)


" Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogerów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował. "


Odpowiedzi na pytania:

1. Jaki masz ulubiony kosmetyk?
 Tusz do rzęs firmy L-Oreal False Lash Wings.
Robi cuda z moimi rzęsami :-) Bez wątpienia ulubieniec tego roku.
 2. Z jakim kosmetkiem się nie rozstajesz?
Z błyszczykiem, masełkiem lub pomadką ochronną do ust.
3. Czego w sobie nie lubisz?
Tego, że czasem brakuje mi odwagi aby podjąć pewne wyzwania.
A potem tego żałuję.
4. Co robisz by poprawić sobie humor?
To zależy. Czasami wystarczy długi spacer z moim psem łobuziakiem,
czasami dobra książka lub film, rozmowa z przyjaciółką, a w ostateczności kupno 
jakiegoś drobiazgu :-)
5. Jaką porę roku lubisz najbardziej?
Lato :-)
Jestem absolutnie ciepłolubna :-)
6. Jaką drogerię lubisz najbardziej?
Nie mam zbyt dużego wyboru, ponieważ w okolicy mam tylko kilka drogerii
Rossmann i drogerię Natura. 
Cały czas marzę, by powstała wreszcie drogeria Hebe i Super Pharm :-)
7. Jaki masz największy cel w życiu?
Aby mieć szczęśliwą rodzinę, nic więcej mi nie potrzeba.
8. Czego nie znosisz?
Szeroko pojętej przemocy miedzy ludźmi i znęcania się nad zwierzętami.
Kłamstwa i obłudy.
9. Czy jesteś z siebie zadowolona?
Jestem :-)
10. Czy uważasz, że marzenia się spełniają?
Jestem tego pewna :-)
Trzeba tylko odpowiednio mocno marzyć :-)
11. Fluid czy puder?

Na dzień lekki podkład, na wieczór podkład i puder.


Moje pytania do Was:

1. Błyszczyk czy szminka?
2. Podkład czy krem BB ?
3. Lakier do paznokci w delikatnym czy wyrazistym kolorze?
4. Blondynka czy brunetka?
5. Jaka jest Twoja ulubiona książka?
6. Jaki film który dotąd obejrzałaś najbardziej Cię wzruszył?
7. Pies czy kot?
8. Morze czy góry?
9. Kraj w którym spędziłabyś wymarzone wakacje ?
10. Ulubiony kolor?
11. Jaki prezent chciałabyś znaleźć pod choinką?


Nominuję do zabawy następujące blogi:

http://wszystkoinicmadness.blogspot.com/
http://pannakatt.blogspot.com/
http://kosmetyki-patrycji.blogspot.com/
http://tylepieknailekobiet.blogspot.com/
http://watchingmax.blogspot.com/
http://wszystkozafreeee.blogspot.com/
http://wlosowelove.blogspot.com/
http://basiek86.blogspot.com/
http://no-zlap-okazje.blogspot.com/
http://patka847.blogspot.com/
http://theloth.blogspot.com/

Będzie mi bardzo miło, jeśli weźmiecie udział w zabawie.
Chętnie przeczytam Wasze odpowiedzi :-)

12 komentarzy:

  1. Świetny post :)
    Zaciekawił mnie tusz, a raczej efekt jaki daje na Twoich rzęsach :) Masz już jego recenzję? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzji tego tuszu jeszcze nie robiłam, ale mam ją w planach ;)

      Usuń
  2. Gratuluję, hihi :) Fajnee odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Błyszczyk czy szminka?
    szminka
    2. Podkład czy krem BB ?
    krem bb
    3. Lakier do paznokci w delikatnym czy wyrazistym kolorze?
    wyrazistym :)
    4. Blondynka czy brunetka?
    brunetka
    5. Jaka jest Twoja ulubiona książka?
    nie czytam
    6. Jaki film który dotąd obejrzałaś najbardziej Cię wzruszył?
    wile ich :))
    7. Pies czy kot?
    i piesek i kotem :)
    8. Morze czy góry?
    morze
    9. Kraj w którym spędziłabyś wymarzone wakacje ?
    Hiszpania
    10. Ulubiony kolor?
    różowy
    11. Jaki prezent chciałabyś znaleźć pod choinką?

    OdpowiedzUsuń
  4. moją najukochańszą drogerią jest hebe, :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za nominację :) Zabieram się do odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie jest SuperPharm, ale jest ciaśniutki, więcej obsługi niż produktów i ogólnie rzadko chce mi się tam przeciskać:P

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za nominację :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też najbardziej lubię lato :) ciekawe odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza. Jeżeli spodoba Ci się tutaj, serdecznie zachęcam do zasilenia grona obserwatorów. Zapraszam ponownie !

Etykiety:

recenzja (183) ulubione kosmetyki (140) codzienność (101) zakupy (84) nowinki kosmetyczne (67) miłe chwile (50) ulubieńcy miesiąca (48) włosy (43) pielęgnacja włosów (38) Rossmann (31) książki (28) pielęgnacja twarzy (24) L'Oreal (22) Yves Rocher (22) kosmetyki (22) kosmetyki do włosów (21) promocje (20) przemyślenia (20) filmy (19) pielęgnacja ciała (19) farby do włosów (18) zachciewajki (17) zużyte kosmetyki (17) Garnier (16) projekt denko (16) zwierzęta (16) makijaż (15) Isana (14) mój pies (14) zdrowie (14) oferty (13) tusze do rzęs (13) weekend (13) Maybelline (11) Nivea (11) odżywki do włosów (11) moje gotowanie (9) przyroda (9) szampon do włosów (9) Biedronka (8) krem do twarzy (8) maska do włosów (8) Bielenda (7) krem do rąk (7) kremy (7) regeneracja (7) Święta (7) żele pod prysznic (7) Avon (6) Dove (6) Schwarzkopf (6) balsamy do ciała (6) farbowanie (6) gazetki (6) paznokcie (6) przesyłki (6) ulubione granie (6) wizyta u lekarza (6) wygrane rozdania (6) Kallos (5) Rimmel (5) TAG (5) kino (5) peeling do ciała (5) prezenty (5) rzęsy (5) żel do twarzy (5) Biovax (4) Lirene (4) Regenerum (4) peeling (4) regeneracja włosów (4) tanie i fajne (4) życzenia (4) Bioliq (3) Douglas (3) Gliss Kur (3) Timotei (3) balsam do ust (3) inspiracje (3) niespodzianki (3) olejek do włosów (3) podkład (3) podkład matujący (3) próbki (3) serum do twarzy (3) stylizacja włosów (3) Drogeria Natura (2) Elseve (2) L'Oreal Prodigy 5 (2) Lidl (2) Liebster Blog Award (2) Mikołaj (2) Pantene Pro-V (2) apteka (2) kosmetyki apteczne (2) maseczki do twarzy (2) mieszkanie (2) produkty do twarzy (2) rozdanie na blogu (2) sport (2) Aussie (1) Batiste (1) Dermika (1) Drogeria Hebe (1) Palette (1) Ziaja MED (1) buty (1) coś do kawy (1) gazety (1) imieniny (1) krem CC (1) kuracje do włosów (1) muzyka (1) oddanie na blogu (1) post informacyjny (1) przepisy (1) rozdanie (1) rozdanie świąteczne (1) sałatki (1) storczyki (1) suchy szampon (1) suplementy (1) szampony (1) ubrania (1)