4 listopada 2013

MAYBELLINE Big Eyes Volum'Express Mascara


Witajcie!

Dzisiaj będzie o najnowszym tuszu do rzęs firmy
Maybelline
Big Eyes Volum'Express Mascara


Od producenta
Jest to pierwszy tusz od Maybelline New York z dwoma szczoteczkami: pierwszą dedykowaną do
górnej linii rzęs, drugą do dolnych - chwytającą i pogrubiającą nawet najkrótsze włoski. Z nową maskarą Big Eyes w łatwy sposób można stworzyć look 360º rzęs wokół oka, nadając spojrzeniu 2 razy większy impakt. - Teraz będziesz intrygować spojrzeniem, a Twoje oczy będą wyglądały nawet na 2 razy większe!

Moim okiem
Tusz ma ładne, kolorowe i przyciągające wzrok opakowanie.
Zachęciła mnie także innowacyjna forma tuszu, która polega na dwóch niezależnych szczoteczkach -
większa służy do malowania górnych rzęs, a mniejsza do dolnych.
Tusz użytkuje się bardzo dobrze, wygodnie leży w dłoni, a końcówki
odkręcają się bez problemu.
Dwie kolorowe końcówki kryją różne szczoteczki.
Różowa większą szczoteczkę do górnych rzęs:

Natomiast czarna końcówka mniejszą do dolnych rzęs:

Skład:
Po zakupie i po pierwszych użyciach tego tuszu, postanowiłam poczytać
opinię innych użytkowniczek na jego temat. Jak zwykle są różne, od bardzo pozytywnych do
tych raczej negatywnych.  A co ja o nim myślę?
Większa szczoteczka ma nieregularny kształt, dobrze chwyta rzęsy już od nasady i
ładnie je rozdziela. Tusz dobrze się nakłada i rozprowadza, nie miałam problemu
z nabieraniem zbyt dużej jego ilości na szczoteczkę.
Jeśli chodzi o efekty, nie zauważyłam ani pogrubienia,ani spektakularnego podkręcenia,
natomiast moim zdaniem tusz bardzo ładnie wydłuża rzęsy.
Po jednokrotnym wytuszowaniu górne rzęsy są słabo podkreślone i
aby uzyskać ładniejszy efekt, trzeba nałożyć dwie warstwy.
Przy próbie nałożenia trzeciej warstwy tusz zaczyna bardzo sklejać rzęsy i tworzą się "owadzie nóżki".
Dodatkowo kolor czerni nie jest mocno nasycony, wydaje mi się raczej grafitowo - czarny.
Mniejsza szczoteczka jest strzałem w dziesiątkę. Dokładnie rozczesuje, wyłapuje każdą, nawet najmniejszą dolną rzęskę i pozwala je dokładnie wytuszować.

Przy nałożeniu dwóch warstw tusz jest dosyć trwały, doskonale utrzymuje się na rzęsach przez
kilka godzin, nie kruszy się i nie osypuje. Nie podrażnia oczu.
Duży plus daję za małą szczoteczkę, którą z pewnością zachowam.
Duża szczoteczka do górnych rzęs jest moim zdaniem przeciętna.

Pojemność 5.1 ml i 4.6 ml.
Należy zużyć w ciągu 6 miesięcy od otwarcia.
Cena regularna około 35 zł, w promocji można kupić znacznie taniej.

Efekty
Dolne rzęsy celowo jedynie leciutko podkreśliłam, ale możecie mi wierzyć,
że ta malutka szczoteczka ma potencjał :-)
Na górnych rzęsach dwie warstwy tuszu.


Ja osobiście raczej nie kupię go ponownie,co oczywiście nie znaczy,
że nie sprawdzi się znacznie lepiej u Was.
Polecam jednak kupić go wtedy, kiedy będzie w promocyjnej cenie :-)


Skusicie się ? :-)

24 komentarze:

  1. jeszcze go nie używałam, ciekawa recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. może kiedyś wypróbuję, bo u mnie jest wielki problem z malowaniem dolnych rzęs :/
    czasami efekt jest bardzo nienaturalny :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z reguły nie podkreślam mocno dolnych rzęs, wyjątkiem jest jakieś wielkie wyjście :)

      Usuń
  3. Nie miałam go jednak wygląda świetnie ! :)
    ps. piękny kolor oczu :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooo, uwielbiam jego efekt na tym zdjeciu ;o!

    Zapraszam na rozdanie! :) www.no-zlap-okazje.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  5. rzęsy wyglądają na niesamowicie dlugie! jak będzie mi potrzebny nowy tusz to sie w niego zaopatrzę :) a ta mniejsza szczoteczka - bomba!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja raczej sie nie skuszę ;)
    Ale Ty masz długaśne rzęsy. Zazdroszczę .

    OdpowiedzUsuń
  7. Skusiłabym się ! efekt naprawdę fajny tylko ta cena , o zgrozo -.- będę czekać na promocję ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. dla tej mniejszej szczoteczki można byłoby się pokusić :) może trafi się promocja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sobie zostawiam tą malutką szczoteczkę, bo jest bardzo fajna, nawet do rozczesywania :)

      Usuń
  9. Wygląda fajnie, ale faktycznie, warto poczekac na promocję:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oglądałam ostatnio u Hani test na żywo i była zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie sie prezentuje, ale mam już kilka na oku do przetestowania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Efekt na zdjęciach mi się podoba...ale sama również się nie skuszę bo nie mam zaufania do tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Na rzęsach prezentuje się ładnie ;) Na początku mnie kusił, ale jakoś nie jestem do końca do niego przekonana :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoje rzęsy wyglądają świetnie :)
    Chyba się skuszę na ten tusz gdy znajdę go na jakieś promocji :)
    Masz fajny blog :)
    Obserwuję i zapraszam również do mnie, będzie mi miło jeśli zostaniesz na dłużej :)
    http://czarnamyszka1994.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. że tak powiem... moje dolne rzęsy są cholernie długie i bardzo ciężko mi je pomalować bez paćkania, taka szczoteczka by mi się przydała, efekt na górnych rzęsach jest według mnie OK :) czemu nie... może spróbuje:)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie mam akurat problemu z malowaniem dolnych rzęs :) ale Ty masz piękne rzęsy... chciałabym takie mieć :) co do tuszu to się nie skuszę na niego bo jestem wierna od kilku lat MF 2000 calorie i jest mi bardzo ciężko kupić inny tusz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale mega długie rzęsy ! WOW ! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz przepiękne rzęsy! :) Również mam ten tusz i mimo, że się trochę osypuje to jest całkiem dobry. Duży plus za tą małą szczoteczkę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza. Jeżeli spodoba Ci się tutaj, serdecznie zachęcam do zasilenia grona obserwatorów. Zapraszam ponownie !

Etykiety:

recenzja (183) ulubione kosmetyki (140) codzienność (101) zakupy (84) nowinki kosmetyczne (67) miłe chwile (50) ulubieńcy miesiąca (48) włosy (43) pielęgnacja włosów (38) Rossmann (31) książki (28) pielęgnacja twarzy (24) L'Oreal (22) Yves Rocher (22) kosmetyki (22) kosmetyki do włosów (21) promocje (20) przemyślenia (20) filmy (19) pielęgnacja ciała (19) farby do włosów (18) zachciewajki (17) zużyte kosmetyki (17) Garnier (16) projekt denko (16) zwierzęta (16) makijaż (15) Isana (14) mój pies (14) zdrowie (14) oferty (13) tusze do rzęs (13) weekend (13) Maybelline (11) Nivea (11) odżywki do włosów (11) moje gotowanie (9) przyroda (9) szampon do włosów (9) Biedronka (8) krem do twarzy (8) maska do włosów (8) Bielenda (7) krem do rąk (7) kremy (7) regeneracja (7) Święta (7) żele pod prysznic (7) Avon (6) Dove (6) Schwarzkopf (6) balsamy do ciała (6) farbowanie (6) gazetki (6) paznokcie (6) przesyłki (6) ulubione granie (6) wizyta u lekarza (6) wygrane rozdania (6) Kallos (5) Rimmel (5) TAG (5) kino (5) peeling do ciała (5) prezenty (5) rzęsy (5) żel do twarzy (5) Biovax (4) Lirene (4) Regenerum (4) peeling (4) regeneracja włosów (4) tanie i fajne (4) życzenia (4) Bioliq (3) Douglas (3) Gliss Kur (3) Timotei (3) balsam do ust (3) inspiracje (3) niespodzianki (3) olejek do włosów (3) podkład (3) podkład matujący (3) próbki (3) serum do twarzy (3) stylizacja włosów (3) Drogeria Natura (2) Elseve (2) L'Oreal Prodigy 5 (2) Lidl (2) Liebster Blog Award (2) Mikołaj (2) Pantene Pro-V (2) apteka (2) kosmetyki apteczne (2) maseczki do twarzy (2) mieszkanie (2) produkty do twarzy (2) rozdanie na blogu (2) sport (2) Aussie (1) Batiste (1) Dermika (1) Drogeria Hebe (1) Palette (1) Ziaja MED (1) buty (1) coś do kawy (1) gazety (1) imieniny (1) krem CC (1) kuracje do włosów (1) muzyka (1) oddanie na blogu (1) post informacyjny (1) przepisy (1) rozdanie (1) rozdanie świąteczne (1) sałatki (1) storczyki (1) suchy szampon (1) suplementy (1) szampony (1) ubrania (1)