13 grudnia 2014

Wellness & Beauty - Żel do kąpieli i pod prysznic z owocowymi ekstraktami z mango i papai


Żeli pod prysznic używam bardzo chętnie, a szczególnie lubię te, które kuszą
owocowymi aromatami. A jeśli na dodatek są to owoce egzotyczne, to z pewnością
nie przejdę obojętnie obok takiego produktu.

Dzisiaj pokażę Wam jednego z moich aktualnych ulubieńców, do którego jako jednego
 z nielicznych wśród kosmetyków tej kategorii chętnie wracam.

Wellness & Beauty
Żel do kąpieli i pod prysznic z owocowymi
ekstraktami z mango i papai



Opis producenta

Poczuj się niebiańsko szczęśliwy - dzięki specjalnej mieszance owocowych ekstraktów 
z mango i papai. Żel do kąpieli i pod prysznic o rajskim zapachu oczyszcza skórę 
szczególnie łagodnie i powoduje niepowtarzalne poczucie jej gładkości.

Skład
 Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, Citric Acid, 
PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Disodium Cocoyl Glutamate, Sodium Chloride, 
Parfum, Propylene Glycol, Glyceryl Oleate, Coco-Glucoside, PEG-55 Propylene Glycol
 Oleate, Sodium Benzoate, Linalool, Limonene, Potassium Sorbate, Isopropyl Alcohol, 
Starch Hydroxypropyltrimonium Chloride, Alcohol, Benzophenone-4, Benzotriazoyl 
Dodecyl P-Cresol, Ethylhexyl Salicylate, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Prunus 
Persica (Peach) Kernel Oil, Mangifera Indica Fruit Extract, Citrus Grandis Fruit Extract, 
Ananas Sativus Fruit Extract, Carica Papaya Fruit Extract, Butylphenyl 
Methylpropional, Citronellol, Benzoic Acid, Sodium Sulfate, CI 47005, CI 16035

Moim okiem

Żel znajduje się w przezroczystym plastikowym opakowaniu o dosyć prostej, ale 
jednocześnie przyjemnej i estetycznej szacie graficznej. Posiada zakręcany korek z
zamknięciem typu "press", które jest bardzo praktycznym rozwiązaniem podczas używania
żelu pod prysznicem.Opakowanie jest niskie i pękate, dobrze leżące w dłoni oraz wygodne
 w użyciu. Jednak tym, co przyciąga wzrok na sklepowej półce jest niewątpliwie kolor
 znajdującego się w środku żelu, który dla mnie jest bardzo słoneczny i owocowy -
jednym słowem zachęcający do natychmiastowego użycia :-)




W środku opakowania znajdziemy lekko transparentny żel o niezbyt gęstej konsystencji,
co pozwala także na jego bezproblemowe wydobywanie z opakowania. Jest wyjątkowo 
wydajny, ponieważ już niewielka jego ilość pozwala nam rozprowadzić go na  całej
powierzchni ciała.

W połączeniu z wodą tworzy przyjemną, ale niezbyt obfitą aksamitną pianę. 

Zapach jest śliczny! Już od pierwszego użycia żel czaruje nas aromatami owoców 
egzotycznych, w dodatku pozbawionymi sztuczności. Niezwykle przyjemny, świeży 
ale i delikatnie słodki, odprężający.

W moim odczuciu nie jest bardzo intensywny, duszący czy dominujący.
Kompozycja zapachowa jest tak skomponowana, że możemy wręcz cieszyć się zapachem
i przyjemnie spędzić czas pod prysznicem.

Żel oczyszcza delikatnie ale skutecznie, pozostawiając skórę przyjemną w dotyku
i otuloną subtelnym zapachem.

Czy zgodnie z obietnicami producenta poczułam się niebiańsko szczęśliwa ? 
Cóż, skojarzeń akurat z niebem nie miałam, ale cudny zapach niewątpliwie
przywołuje na myśl słoneczną tropikalną plażę, oraz aromatyczne i soczyste owoce.


Opakowanie ma pojemność 250 ml i kosztuje w cenie regularnej 6,99 zł.
Żel dostępny jest wyłącznie w drogeriach Rossmann.


Podsumowanie

Dzięki temu żelowi nawet o tej porze roku mogę wrócić wspomnieniami do ciepłego 
i słonecznego lata, za którym nieustannie tęsknię. Uwielbiam wprost jego zapach, 
którym wypełnia się cała łazienka i delikatną, przyjemnie myjącą pianę. 
A w połączeniu z lotionem i olejkiem do ciała z tej serii tworzy wręcz uzależniającą
kompozycję pielęgnacyjną i zapachową :-)

Jeśli lubicie mango i papaję - nie zastanawiajcie się!





35 komentarzy:

  1. Ja używam na razie żelu z Rossmanna: Isana Med z mocznikiem i jestem bardzo zadowolona :) Ale teraz chcę go zmienić na coś innego, może właśnie spróbuję tego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żelu z Isany Med jeszcze nie używałam, ale to właśnie dlatego, że moją uwagę przyciągają ciągle jakieś nowe produkty ;)

      Usuń
  2. mialem mydło w płynie z tej firmie bardzo przyjemne i ładnie wyglądalo :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż zapachniało wakacjami! Ja aktualnie zużywam zapasy żeli z Balea.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam miniaturkę olejku. Zapach idealny na lato ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam miniaturkę o zapachu olejku migdałowego i masła shea i tez był super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten właśnie też zamierzam wypróbować, na początek może kupię miniaturkę i sprawdzę czy zapach mi się spodoba ;)

      Usuń
  6. kiedyś miałam tego próbkę była naprawde cudowna

    dorooothy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Owocowe zapachy żeli pod prysznic bardzo lubię więc chętnie po niego sięgnę gdy tylko skurczą się moje zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używałam jeszcze, ale od jakiegoś czasu mnie kusi.

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę poniuchać przy najbliższej okazji, bo widzę że zapach idealny dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie kupię, jak tylko zużyję poprzedników ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ta seria wygląda na liksusową, a w rzeczywistości jest dość tania i całkiem fajna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W promocji można kupić ten żel nawet za około 5 zł, więc nie jest to dużo, a warto bo żel jest bardzo przyjemny :)

      Usuń
  12. Z chęcią bym się teraz przeniosła na jakąś tropikalną plażę :D Jestem ciekawa jak pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak tylko skończę mój żel skuszę się na ten szczególnie że mój ulubiony olejek z Isany podrożał i kosztuje przeszło 6 zł :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, nie wiedziałam że podrożał, też go bardzo lubiłam.

      Usuń
  14. Owocowe zapachy uwielbiam latem :) Wtedy na pewno z chęcią wypróbuję ten żel :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nominowałam Cię do TAGu: http://wszystkoinicmadness.blogspot.com/2014/12/tag-me-time.html
    Jeśli masz ochotę to zapraszam do odpowiedzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię takie owocowe zapachy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja owocowe lubię najbardziej - przynajmniej w żelach pod prysznic :)

      Usuń
  17. Uwielbiam mango <3 od jutra rozglądam się za tym żelem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Widziałam tą firme w rossmanie i faktycznie cena zacheca! Chyba kupie siostrze pod choinkę
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam jeszcze okazji wypróbować takiego żelu ale z tego co widze warto doładniej poszukac i się zaopatrzyć :D

    Chcę Cię zaprosić na rozdanie czekające na moim blogu, sama wybierasz kosmetyczną nagrodę . Wystarczy że zaobserwujesz blog i gotowe :)Zachęcam do wzięcia udziału

    http://aaangelllaaa.blogspot.com/2014/12/r-o-z-d-n-i-e-2-tak-jak-obiecaam-przy.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój blog obserwuję już od poprzedniego rozdania :) Ale dziękuję za zaproszenie, chętnie wezmę udział ;)

      Usuń
  20. Chciałam go ostatnio kupić ale skusiłam się na żel z Isany....następnym razem ;) Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Wybieram się po neigo własnie, butelka mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy nie wpadł mi w oczy :) lubię zapach mango, więc może się kiedyś skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam jeden ich żel z poprzedniej serii - różę i figę - niedawno o nim pisałam. Byłam zaskoczona, że mimo mojej niechęci do różanego zapachu bardzo mi się spodobał. Jak wykończę swoje zapasy żeli to wezmę tego bez wahania :)

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo ciekawy żel. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza. Jeżeli spodoba Ci się tutaj, serdecznie zachęcam do zasilenia grona obserwatorów. Zapraszam ponownie !

Etykiety:

recenzja (183) ulubione kosmetyki (140) codzienność (101) zakupy (84) nowinki kosmetyczne (67) miłe chwile (50) ulubieńcy miesiąca (48) włosy (43) pielęgnacja włosów (38) Rossmann (31) książki (28) pielęgnacja twarzy (24) L'Oreal (22) Yves Rocher (22) kosmetyki (22) kosmetyki do włosów (21) promocje (20) przemyślenia (20) filmy (19) pielęgnacja ciała (19) farby do włosów (18) zachciewajki (17) zużyte kosmetyki (17) Garnier (16) projekt denko (16) zwierzęta (16) makijaż (15) Isana (14) mój pies (14) zdrowie (14) oferty (13) tusze do rzęs (13) weekend (13) Maybelline (11) Nivea (11) odżywki do włosów (11) moje gotowanie (9) przyroda (9) szampon do włosów (9) Biedronka (8) krem do twarzy (8) maska do włosów (8) Bielenda (7) krem do rąk (7) kremy (7) regeneracja (7) Święta (7) żele pod prysznic (7) Avon (6) Dove (6) Schwarzkopf (6) balsamy do ciała (6) farbowanie (6) gazetki (6) paznokcie (6) przesyłki (6) ulubione granie (6) wizyta u lekarza (6) wygrane rozdania (6) Kallos (5) Rimmel (5) TAG (5) kino (5) peeling do ciała (5) prezenty (5) rzęsy (5) żel do twarzy (5) Biovax (4) Lirene (4) Regenerum (4) peeling (4) regeneracja włosów (4) tanie i fajne (4) życzenia (4) Bioliq (3) Douglas (3) Gliss Kur (3) Timotei (3) balsam do ust (3) inspiracje (3) niespodzianki (3) olejek do włosów (3) podkład (3) podkład matujący (3) próbki (3) serum do twarzy (3) stylizacja włosów (3) Drogeria Natura (2) Elseve (2) L'Oreal Prodigy 5 (2) Lidl (2) Liebster Blog Award (2) Mikołaj (2) Pantene Pro-V (2) apteka (2) kosmetyki apteczne (2) maseczki do twarzy (2) mieszkanie (2) produkty do twarzy (2) rozdanie na blogu (2) sport (2) Aussie (1) Batiste (1) Dermika (1) Drogeria Hebe (1) Palette (1) Ziaja MED (1) buty (1) coś do kawy (1) gazety (1) imieniny (1) krem CC (1) kuracje do włosów (1) muzyka (1) oddanie na blogu (1) post informacyjny (1) przepisy (1) rozdanie (1) rozdanie świąteczne (1) sałatki (1) storczyki (1) suchy szampon (1) suplementy (1) szampony (1) ubrania (1)