17 grudnia 2014

Co nowego kupiłam ?


Dzisiaj zapraszam Was na ostatni już w tym roku post zakupowy :-)

Podsumowując rok pod tym względem stwierdzam, że był bardzo udany, ponieważ
udało mi się kupić wiele kosmetyków spośród tych, które chciałam wypróbować.

Niektóre z nich polubiłam tak bardzo, że regularnie do nich wracam, bądź też wcale
się z nimi nie rozstaję. Były też takie, które okazały się sporym rozczarowaniem
i które omijam na sklepowych półkach szerokim łukiem.

Nie zmieniło się natomiast moje podejście do kosmetycznych nowości, ponieważ
nadal kuszą mnie niemal wszystkie :-)

W listopadzie i grudniu moje zapasy powiększyły się o:



Garnier Ultra Doux 
 Odżywczy szampon do włosów 
z olejkiem arganowym i kameliowym
Nowość do pielęgnacji włosów marki Garnier, przeznaczona do włosów zniszczonych
i łamliwych, zapewniająca wyjątkowe odżywienie i olśniewający blask. Póki co udało
mi sie kupić jedynie szampon, teraz poluję na odżywkę z tej serii.

Perfecta Balsam do ust "Soft Lips"
Balsam do ust który łączy pięć funkcji w jednym produkcie. Mnie podoba się
ciekawe i innowacyjne opakowanie, a sam balsam także przypadł mi do gustu :-)

Ziaja seria "Liście zielonej oliwki"
- oliwka do mycia ciała
- maseczka oczyszczająco-ściągająca
- maska regenerująca z kwasem hialuronowym
Po udanej przygodzie z oliwkową wodą tonizującą klik postanowiłam wypróbować
kilka innych produktów z tej serii - za wyjątkiem kremów do twarzy, które miałam
okazję wypróbować dzięki próbkom i z którymi niestety zdecydowanie się nie polubiłam.





Kallos

Maska do włosów "Omega"
Bogato regenerująca maska do włosów nieżywotnych i łamiących się, z kompleksem
Omega-6 i olejem makadamia. Rekonstruuje strukturę suchych i łamiących się włosów.
Nawilża, odżywia uszkodzone i osłabione włosy oraz ich końcówki i wyczarowuje ich
promienną jedwabistość.  Po pierwszym użyciu wydaje mi się, że ma sporą szansę na
znalezienie się w gronie kosmetycznych ulubieńców.

Maska do włosów "Blueberry"
Rewitalizująca maska do włosów suchych, zniszczonych i poddanych obróbce chemicznej
z ekstraktem z czarnej jagody i olejem awokado. Zachwycona działaniem i zapachem
bananowej maski do włosów tej samej marki klik bez zastanowienia sięgnęłam po kolejną,
tymrazem jagodową nowość. Niestety, zapachu jagody próżno się tutaj doszukiwać - a szkoda :(

Spray zwiększający objętość fryzury
Do włosów trudnych do ułożenia, słabych i cienkich. Zamawiając produkty do pielęgnacji
postanowiłam wypróbować także jakiś kosmetyk tej marki przeznaczony do stylizacji włosów.
Ten konkretny produkt niestety nie wywołał u mnie zachwytu, ponieważ nie zauważyłam po
jego użyciu ani zwiększenia objętości, ani wpływu na łatwiejsze układanie fryzury. Tym
samym wrócę pokornie do mojego ulubionego preparatu do stylizacji marki Taft.

Szampon do włosów "Banana"
Wzmacniający szampon do włosów z kompleksem multiwitamin o pięknym zapachu
dojrzałych bananów. Dobrze oczyszcza włosy pozostawiając je jednocześnie przyjemne
w dotyku, a w duecie z maską z tej samej serii tworzy wyjątkowe bananowe wrażenia
zapachowe :-)




Isana

Krem do rąk "Harmony"
Zawiera pantenol, masło kakaowe oraz olej z awokado. Intensywnie nawilża i pielęgnuje
suchą skórę. O jego poprzedniku pisałam dosyć dawno temu klik, ta wersja niestety już
tak mnie nie zachwyciła.

Mydło w płynie oraz żel pod prysznic
Najnowsza edycja limitowana, w skład której wchodzą dwa produkty o niezwykle
wesołej, przyjemnej i zimowej szacie graficznej, której trudno się oprzeć :-)





Yves Rocher 
"Pomarańcza i czekolada"
- żel pod prysznic
 - mydło do rąk w płynie
 - krem do rąk 
Kosmetyki z edycji limitowanej o pięknym i apetycznym zapachu czekolady z
 nadzieniem pomarańczowym ! :-) Dwa spośród nich spisują się wręcz rewelacyjnie,
natomiast jeden nie do końca przypadł mi do gustu. Który? O tym niebawem :-)


Na koniec moje skromne zamówienie z Dnia Darmowej Dostawy :-)



Delia 
Żelowa henna do brwi
Lubię tradycyjną hennę tej marki i postanowiłam wypróbować także tą nowość.

Revlon
Podkład do twarzy "Nearly Naked" 
Kosmetyk który ciekawił mnie od dawna. Użyłam go raz i mam dziwne, niezbyt
pozytywne wrażenie, ale daje mu szansę, nie zniechęcam się  i próbuję dalej :-)

Essie
Lakier do paznokci w odcieniu "Carry On"
Piękny ciemny odcień będący połączeniem dojrzałej wiśni i czekolady :-)



Tak oto prezentują się moje ostatnie tegoroczne zakupy kosmetyczne.

Cóż, nie byłabym sobą, gdybym nie napisała że nic mnie już nie kusi :-)
Kusi i to bardzo, dlatego już nigdzie nie zaglądam i od weekendu całą swoją
uwagę skupiam na intensywnych świątecznych przygotowaniach :-)

Ale gdybym tak mogła znaleźć jeszcze coś pod choinką, wcale bym się nie obraziła :D









51 komentarzy:

  1. Uwielbiam te maseczki z Ziaji, są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze ich nie używałam, ale liczę że i u mnie się sprawdzą :)

      Usuń
  2. Bardzo polubiłam maski Kallos :) A pingwinkowe mydełko niedawno trafiło i do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię maski Kallos, a co najważniejsze dobrze służą moim włosom ;) Mydełku z pingwinkiem nie mogłam się oprzeć :-)

      Usuń
  3. Też chcę maski Kallosa :D Ale przed Świętami na pewno nie zajdę do Hebe... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Hebe do którego ja zaglądam ostatnio pustki, jeśli chodzi o nowe maski Kallos - kupiłam sobie w drogerii internetowej ;)

      Usuń
  4. ile nowości :D olaboga :D muszę się skusić na te maseczki z Kallosa

    OdpowiedzUsuń
  5. oj ten balsam do ust to cos ala eos czy jakoś tak:) ciekawy i to bardzo!!! ja własnie dzis zamówiłam kallos bananowa i jagodową a te kosmetyki pomarańcz i czekolada brzmia kusząco!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki fikuśny ten balsam :-) A maski do włosów mam nadzieję że się u Ciebie sprawdzą ;)

      Usuń
  6. Ziaje mam w planie wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne jest to mydełko z pingwinkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kusi mnie ten pingwinek żel z Isana bo jestem ich maniaczką wielką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo udana pod względem szaty graficznej ta edycja limitowana :-)

      Usuń
  9. Fajne nowości :) miłego używania ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. o NIE!
    MASZ TE MASKI FAJNE Z KALLOSA :)))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Tego szamponu do włosów z Kallosa "Banana" to jeszcze nie widziałam nigdzie :)
    Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stacjonarnie też nigdzie go nie widziałam, ja kupiłam w drogerii internetowej ;)

      Usuń
  12. Fajne zakupy :) Limitka Isany bardzo udana :) a pomarańcza z czekoladą YR super pachnie, mam tylko żel p/p

    OdpowiedzUsuń
  13. Maski i szampony muszę też wypróbować, bo mnie bardzo ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z bananową maseczką Kallos bardzo się polubiłam Ten zapach <3 Pingwinki Isany są urocze ;d
    Krem do rąk też mam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta seria z YR jest obłędna - miałam od niej krem do rąk. Rewelacja. Pisałam o tym na blogu. Czad.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawa jestem tej maseczki jagodowej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jako maska całkiem nieźle służy moim włosom, natomiast w przeciwieństwie do wersji bananowej zupełnie nie pachnie jagodami :)

      Usuń
  17. Szkoda, że spray zwiększający objętość się nie spisał. Szukam czegoś co faktycznie unosi włosy, ale dotychczas nie znalazłam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam żel pod prysznic z Isany (ten pingwin mnie rozbroił :D) i jeszcze krem do rąk YR, ale niestety pod żadnym względem nie nie zachwycił.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem bardzo ciekawa tego nowego szamponu Garniera, lubię serię Ultra Doux :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Na pingwinki Isany muszę zapolować :) A zapasy Kallos'a Ci chyba na sporo starczą :)

    OdpowiedzUsuń
  21. super zakupy! ;) u mnie maseczka z ziaji ta w zielonym opakowaniu nie sprawdziła się :(
    mam też ten podkład z Revlonu... niby go lubię ale mam jakies takie dziwne uczucia co do niego :P wygląda mega naturalnie, ale dość szybko się ściera... cały czas go testuję i staram się jakąś opinię sobie wyrobić :)
    Kallosy bananowe chodzą za mną od dawna ale mam spore zapasy które muszę zużyć :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam ten krem do rąk z YR. Bosko pachnie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten balsam do ust fajnie wygląda, kallosy zawsze kupuję w gigantycznych opakowaniach, są świetne i wydajne, mamie pod choinkę kupiłam m.in. litrowy balsam z pompką do skóry suchej też kallos.
    super nowości

    OdpowiedzUsuń
  24. Na żel z limitki Isany mam chęć tylko w pobliskim Rossmannie w ogóle go nie ma - będzie trzeba się przejechać na łowy gdzieś dalej. Sporo ale widzę bardzo ciekawych kosmetyków - takze czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Testowałaś jakąś nową farbę? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Dla mnie edycja limitowana Yves Rocher pachnie delicjami, cudowny zapach. Spore zakupy, mocny akcent na koniec orku.

    OdpowiedzUsuń
  27. Sporo fajnych nowości :) Ja chyba za jakiś czas skuszę się na te nowe balsamy do ust z Perfecty (na razie muszę zużyć zapasy). Mam maskę bananową z Kallosa - uwielbiam jej zapach i coś czuję, że sprawię sobie szampon do kompletu :)

    OdpowiedzUsuń
  28. mi pani w hebe aplikowała 2x ten revlon i mi się spodobał, lecz niestety nie ma na niego promocji nigdzie, a w internecie nie jest dostępny mój odcień, dlatego skusiłam się na bourjois healthy mix :) a jaki masz odcień tego revlonu :)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam odcień 130 Shell i akurat pod tym względem podkład jest idealny, po pierwszej aplikacji mnie nie oczarował, ale już zdarzyło mi się kilka razy że kosmetyk z którym początkowo niezbyt się polubiłam zostawał ze mną ostatecznie na dłużej :-) Więc absolutnie go nie przekreślam, zabieram się za testowanie ;)

      Usuń
    2. ten akurat jest łatwo dostępny :) ja muszę mieć odcień 110 ivory, a znaleźć go w internecie graniczy z cudem, a nie chciałabym przepłacać w drogerii :)

      Usuń
  29. Kallos to moja jedna z ulubionych odżywek, a ta pojemnośc tylko zachęca do zakupów;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię maski tej marki, zwłaszcza ze rzeczywiście litr kosztuje około 10 zł :-)

      Usuń
  30. Oo rajuu maskiiii! <3 <3 <3 szampon bananowy! chce wsyzstkoo! gdzie je kupiłas?

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam ten szampon bananowy i jest świetny! Włosy są miękkie już podczas spłukiwania ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja też lubię kosmetyki pod choinką!

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ciekawe nowości. To mydełko z pingwinkiem kupiłam mamie i była bardzo zadowolona. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza. Jeżeli spodoba Ci się tutaj, serdecznie zachęcam do zasilenia grona obserwatorów. Zapraszam ponownie !

Etykiety:

recenzja (183) ulubione kosmetyki (140) codzienność (101) zakupy (84) nowinki kosmetyczne (67) miłe chwile (50) ulubieńcy miesiąca (48) włosy (43) pielęgnacja włosów (38) Rossmann (31) książki (28) pielęgnacja twarzy (24) L'Oreal (22) Yves Rocher (22) kosmetyki (22) kosmetyki do włosów (21) promocje (20) przemyślenia (20) filmy (19) pielęgnacja ciała (19) farby do włosów (18) zachciewajki (17) zużyte kosmetyki (17) Garnier (16) projekt denko (16) zwierzęta (16) makijaż (15) Isana (14) mój pies (14) zdrowie (14) oferty (13) tusze do rzęs (13) weekend (13) Maybelline (11) Nivea (11) odżywki do włosów (11) moje gotowanie (9) przyroda (9) szampon do włosów (9) Biedronka (8) krem do twarzy (8) maska do włosów (8) Bielenda (7) krem do rąk (7) kremy (7) regeneracja (7) Święta (7) żele pod prysznic (7) Avon (6) Dove (6) Schwarzkopf (6) balsamy do ciała (6) farbowanie (6) gazetki (6) paznokcie (6) przesyłki (6) ulubione granie (6) wizyta u lekarza (6) wygrane rozdania (6) Kallos (5) Rimmel (5) TAG (5) kino (5) peeling do ciała (5) prezenty (5) rzęsy (5) żel do twarzy (5) Biovax (4) Lirene (4) Regenerum (4) peeling (4) regeneracja włosów (4) tanie i fajne (4) życzenia (4) Bioliq (3) Douglas (3) Gliss Kur (3) Timotei (3) balsam do ust (3) inspiracje (3) niespodzianki (3) olejek do włosów (3) podkład (3) podkład matujący (3) próbki (3) serum do twarzy (3) stylizacja włosów (3) Drogeria Natura (2) Elseve (2) L'Oreal Prodigy 5 (2) Lidl (2) Liebster Blog Award (2) Mikołaj (2) Pantene Pro-V (2) apteka (2) kosmetyki apteczne (2) maseczki do twarzy (2) mieszkanie (2) produkty do twarzy (2) rozdanie na blogu (2) sport (2) Aussie (1) Batiste (1) Dermika (1) Drogeria Hebe (1) Palette (1) Ziaja MED (1) buty (1) coś do kawy (1) gazety (1) imieniny (1) krem CC (1) kuracje do włosów (1) muzyka (1) oddanie na blogu (1) post informacyjny (1) przepisy (1) rozdanie (1) rozdanie świąteczne (1) sałatki (1) storczyki (1) suchy szampon (1) suplementy (1) szampony (1) ubrania (1)