7 grudnia 2014

Poszukiwany pies!

Witajcie !

Dzisiaj miałam opublikować zupełnie inny post i mam nadzieję że mi wybaczycie, ale 
postanowiłam pomóc zrozpaczonym właścicielom w poszukiwaniu ich zaginionego psa Arona.

 Sama mam psa, zresztą także owczarka niemieckiego i również szukałabym go wszędzie
 i za wszelką cenę. Z tego co wiem właściciele podjęli już wiele kroków, ale niestety po 
Aronie zaginął wszelki ślad. Od jakiegoś czasu obserwuję sprawę na Fb i pomyślałam,
 że mogłabym i ja spróbować pomóc chociaż w taki sposób. Może jest choć cień szansy 
na to, że jakaś osoba zaglądająca na mój skromny blog widziała tego psa, lub jest w 
posiadaniu informacji gdzie ewentualnie może się znajdować.

Wszystkie informacje znajdziecie tutaj - Szukamy Arona



Ja natomiast trzymam kciuki, aby Aron wreszcie się odnalazł.


19 komentarzy:

  1. jejku, mam takiego owczarka i chyba serce by mi pękło gdyby zaginął i nie mogłabym go znaleźć :< oby się udało!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju:( mam nadzieję, że się odnajdzie. Udostępniłam ten profil na fb. Mam rodzinę w Katowicach to może ktoś coś...

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, ze szybko się odnajdzie :((

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki za szybkie odnalezienie pieska!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że Aron wróci do domu. Też mam zwierzaki i nie wyobrażam sobie, że któryś z nich mógłby zaginąć.

    OdpowiedzUsuń
  6. o jejciu :( biedna psinka :( ja sobie nie wyobrażam co bym zrobiła gdyby mój piesek zaginął :(
    mam nadzieję, że się znajdzie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też bym swojego pieska szukała aż do skutku. Mam nadzieję, że pies się znajdzie - trzymam za to mocno kciuki. Współczuję właścicielom, na pewno bardzo to przeżywają :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam takiego psa i chyba bym umarła jak by mi zaginął :( Oby sie znalazł ...

    OdpowiedzUsuń
  9. Przekichane :/ U mnie nie raz pieski wychodziły sobie na spacerek to sasiedzi wydzwaniali ze psy nam uciekly. Nie raz to i pół dnia się je szukało. Na szczęście sie znajdowały. Trzymam kciuki za tego psiaka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzymam kciuki żeby się znalazł

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny piesek, mam nadzieję, że się znajdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oby ktoś im pomógł i pies sie odnalazł ;) Trzymam kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam nadzieję, że szybko się odnajdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ech. Moja przyjaciółka ostatnio zgubiła psa... Nie uwierzysz. Jej rodzice jechali po psiaka do Belgii bo jakiś facet ją sobie zabrał z ulicy i pojechał za granicę... Paranoja.
    Mam nadzieję, że psiak się odnajdzie :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Współczuję właścicelom :/

    OdpowiedzUsuń
  16. Trzymam kciuki za odnalezienie zwierzaka!

    OdpowiedzUsuń
  17. ale cudny psiak! oby się szybko znalazł...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza. Jeżeli spodoba Ci się tutaj, serdecznie zachęcam do zasilenia grona obserwatorów. Zapraszam ponownie !

Etykiety:

recenzja (183) ulubione kosmetyki (140) codzienność (101) zakupy (84) nowinki kosmetyczne (67) miłe chwile (50) ulubieńcy miesiąca (48) włosy (43) pielęgnacja włosów (38) Rossmann (31) książki (28) pielęgnacja twarzy (24) L'Oreal (22) Yves Rocher (22) kosmetyki (22) kosmetyki do włosów (21) promocje (20) przemyślenia (20) filmy (19) pielęgnacja ciała (19) farby do włosów (18) zachciewajki (17) zużyte kosmetyki (17) Garnier (16) projekt denko (16) zwierzęta (16) makijaż (15) Isana (14) mój pies (14) zdrowie (14) oferty (13) tusze do rzęs (13) weekend (13) Maybelline (11) Nivea (11) odżywki do włosów (11) moje gotowanie (9) przyroda (9) szampon do włosów (9) Biedronka (8) krem do twarzy (8) maska do włosów (8) Bielenda (7) krem do rąk (7) kremy (7) regeneracja (7) Święta (7) żele pod prysznic (7) Avon (6) Dove (6) Schwarzkopf (6) balsamy do ciała (6) farbowanie (6) gazetki (6) paznokcie (6) przesyłki (6) ulubione granie (6) wizyta u lekarza (6) wygrane rozdania (6) Kallos (5) Rimmel (5) TAG (5) kino (5) peeling do ciała (5) prezenty (5) rzęsy (5) żel do twarzy (5) Biovax (4) Lirene (4) Regenerum (4) peeling (4) regeneracja włosów (4) tanie i fajne (4) życzenia (4) Bioliq (3) Douglas (3) Gliss Kur (3) Timotei (3) balsam do ust (3) inspiracje (3) niespodzianki (3) olejek do włosów (3) podkład (3) podkład matujący (3) próbki (3) serum do twarzy (3) stylizacja włosów (3) Drogeria Natura (2) Elseve (2) L'Oreal Prodigy 5 (2) Lidl (2) Liebster Blog Award (2) Mikołaj (2) Pantene Pro-V (2) apteka (2) kosmetyki apteczne (2) maseczki do twarzy (2) mieszkanie (2) produkty do twarzy (2) rozdanie na blogu (2) sport (2) Aussie (1) Batiste (1) Dermika (1) Drogeria Hebe (1) Palette (1) Ziaja MED (1) buty (1) coś do kawy (1) gazety (1) imieniny (1) krem CC (1) kuracje do włosów (1) muzyka (1) oddanie na blogu (1) post informacyjny (1) przepisy (1) rozdanie (1) rozdanie świąteczne (1) sałatki (1) storczyki (1) suchy szampon (1) suplementy (1) szampony (1) ubrania (1)