4 kwietnia 2013

Zapisków ciąg dalszy...

Dziś miałam sporo czasu i przeglądałam fora internetowe. I tak mi się smutno zrobiło kiedy przypomniałam sobie, że jeszcze jakiś czas temu byłam częscią pewnego prężnie działającego forum. Tworzyłyśmy z dziewczynami tam piszącymi zgrane grono. Bardzo lubiłam to forum. Aż miło było zajrzeć, popisać...Ale pojawiła sie osoba, która chyba za cel życiowy postawiła sobie zniszczenie tego naszego internetowego miejsca. I zniszczyła. Zagladałam dzisiaj - forum przetrwało, ale zdecydowanie nie jest już takie samo. Nie ma piszacych tam kiedyś wyjątkowych dziewczyn, nie ma takiej jak dawniej, wręcz rodzinnej atmosfery.

Z kilkoma fantastycznymi dziewczynami mam kontakt do dziś. Takie wsparcie - choć wirtualne - jest nieocenione. Zwłaszcza gdy dopada nas choroba, a ktoś po drugiej stronie rozumie co czujemy, bo był w takiej samej sytuacji. Mam takie marzenie, abyśmy wspierały się tak jeszcze dłuuuugoooo:-)
Kwiatuszek dla Was kochane kobitki!

Dziś czuję się juz nieco lepiej. Torbiel dalej sobie siedzi i żyje własnym życiem, ale przynajmniej już tak nie dokazuje. Mam nadzieję ze jej koniec zbliża się wielkimi krokami. Najlepiej takimi stawianymi w siedmiomilowych butach :-)

Dziś był pogrzeb wujka. Pojechałam z mężem. Nie uczestniczyłam w całej ceremonii, ale byłam przy tym ostatecznym pożegnaniu. Teraz czuję ulgę, bo pożegnałam się z nim w duchu i towarzyszyłam mu w ostatniej drodze. Bardzo żal mi jego córki...

Jest taki fragment w książce Małgorzaty Kalicińskiej "Lilka" :

"Do nieba powinna być jakas linia telefoniczna. Oczywiscie z limitem minut, bo zmarłym nie należy zawracać głowy byle czym. W ważnych sprawach by się dzwoniło.
Na centrali mogłaby siedzieć jakaś święta Aniela z salawy.
- Halo? Niebo?
I ta Aniela odpowiadałaby:
- Pani do kogo?
- Ja...dzień dobry, do mamusi. Chciałam się zapytać...
A ona decydowałaby, mówiąc:
- Łączę, ale ma pani tylko cztery minuty. Czas start!
Albo:
- O pracy?! O, nie! Takimi duperelami zmarłym nie bedziemy dupy zawracać! Proszę sobie poradzić samej!

Chyba wszystkim nam by się taka linia telefoniczna do nieba przydała...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza. Jeżeli spodoba Ci się tutaj, serdecznie zachęcam do zasilenia grona obserwatorów. Zapraszam ponownie !

Etykiety:

recenzja (183) ulubione kosmetyki (140) codzienność (101) zakupy (84) nowinki kosmetyczne (67) miłe chwile (50) ulubieńcy miesiąca (48) włosy (43) pielęgnacja włosów (38) Rossmann (31) książki (28) pielęgnacja twarzy (24) L'Oreal (22) Yves Rocher (22) kosmetyki (22) kosmetyki do włosów (21) promocje (20) przemyślenia (20) filmy (19) pielęgnacja ciała (19) farby do włosów (18) zachciewajki (17) zużyte kosmetyki (17) Garnier (16) projekt denko (16) zwierzęta (16) makijaż (15) Isana (14) mój pies (14) zdrowie (14) oferty (13) tusze do rzęs (13) weekend (13) Maybelline (11) Nivea (11) odżywki do włosów (11) moje gotowanie (9) przyroda (9) szampon do włosów (9) Biedronka (8) krem do twarzy (8) maska do włosów (8) Bielenda (7) krem do rąk (7) kremy (7) regeneracja (7) Święta (7) żele pod prysznic (7) Avon (6) Dove (6) Schwarzkopf (6) balsamy do ciała (6) farbowanie (6) gazetki (6) paznokcie (6) przesyłki (6) ulubione granie (6) wizyta u lekarza (6) wygrane rozdania (6) Kallos (5) Rimmel (5) TAG (5) kino (5) peeling do ciała (5) prezenty (5) rzęsy (5) żel do twarzy (5) Biovax (4) Lirene (4) Regenerum (4) peeling (4) regeneracja włosów (4) tanie i fajne (4) życzenia (4) Bioliq (3) Douglas (3) Gliss Kur (3) Timotei (3) balsam do ust (3) inspiracje (3) niespodzianki (3) olejek do włosów (3) podkład (3) podkład matujący (3) próbki (3) serum do twarzy (3) stylizacja włosów (3) Drogeria Natura (2) Elseve (2) L'Oreal Prodigy 5 (2) Lidl (2) Liebster Blog Award (2) Mikołaj (2) Pantene Pro-V (2) apteka (2) kosmetyki apteczne (2) maseczki do twarzy (2) mieszkanie (2) produkty do twarzy (2) rozdanie na blogu (2) sport (2) Aussie (1) Batiste (1) Dermika (1) Drogeria Hebe (1) Palette (1) Ziaja MED (1) buty (1) coś do kawy (1) gazety (1) imieniny (1) krem CC (1) kuracje do włosów (1) muzyka (1) oddanie na blogu (1) post informacyjny (1) przepisy (1) rozdanie (1) rozdanie świąteczne (1) sałatki (1) storczyki (1) suchy szampon (1) suplementy (1) szampony (1) ubrania (1)