24 sierpnia 2013

Pracowita sobota...

...z odrobiną urodowej przyjemności :-)

Taaak, dzisiaj muszę zakasać rękawy i zabieram się za generalne porządki.

Kupiłam sobie bardzo ładne firaneczki do kuchni, które aktualnie "się szyją" :-)
Żałuję, że ja nie mam za grosz talentu do szycia...czasem dzięki niewielkim przeróbkom
i odrobinie pomysłowości powstają prawdziwe cuda.
W dzieciństwie szyłam lalkom sukienki, robiłam im nawet sweterki na drutach :-)
No ale talent się ulotnił...choć podobno nie ma rzeczy niemożliwych :-)
W każdym razie wolę nie próbować na moich firaneczkach i dlatego oddałam 
je w profesjonalne ręce.

Moje włosy aż proszą się o farbowanie...
Mam nadzieję, że uda mi się dzisiaj wreszcie wygospodarować na to czas.
Chyba nałożę jednak "Olię" w odcieniu 9.3 :-)

Zamierzam też wypróbować jedną z maseczek, które wczoraj kupiłam w Biedronce:

A póki co krzątam się i marzę, by być young and beautiful :-)

Lana Del Rey "Young and Beautiful"


Miłego weekendu!

7 komentarzy:

  1. ja tez w dzieciństwie szyłam lalką ubranka :) moją czuprynę też przydałoby się pofarbować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło powspominać dzieciństwo :) Ja niestety nie dałam rady nałożyć dzisiaj farby...
      Pojechałam z mężem oglądać nowe meble i tak czas szybciutko zleciał, a nie lubię nakładać farby kiedy jest już ciemno. Może jutro :)

      Usuń
  2. nie farbowałam włosów od lutego, a nawet nie wiesz jak bardzo kusi mnie powrót do ciemnych włosow i to właśnie Olii mam zamiar użyć:) wszyscy mówią, że taka dobra,.. nie wiem ile jeszcze wytrzymam, pewnie z 2 tygodnie i będę farbować na Soft Black :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, to rzeczywiście długo wytrzymałaś :) Ja już farbowałam Olią, tylko innym odcieniem. Fajna farba, u mnie bardzo dobrze się sprawdziła. Przyznam szczerze, że znacznie bardziej podobają mi się ciemne włosy, a najbardziej właśnie czarne ;) Ja niestety źle w takich wyglądam - wiem, bo już próbowałam :D

      Usuń
  3. Też szyłam ubranka dla lalek :)
    A tych maseczek chyba nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) Maseczki były w ofercie jako produkt z ostatniej gazetki kosmetycznej.
      Są bardzo fajne - polecam!

      Usuń
    2. oo... to jak kiedyś natrafię to wypróbuję :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza. Jeżeli spodoba Ci się tutaj, serdecznie zachęcam do zasilenia grona obserwatorów. Zapraszam ponownie !

Etykiety:

recenzja (183) ulubione kosmetyki (140) codzienność (101) zakupy (84) nowinki kosmetyczne (67) miłe chwile (50) ulubieńcy miesiąca (48) włosy (43) pielęgnacja włosów (38) Rossmann (31) książki (28) pielęgnacja twarzy (24) L'Oreal (22) Yves Rocher (22) kosmetyki (22) kosmetyki do włosów (21) promocje (20) przemyślenia (20) filmy (19) pielęgnacja ciała (19) farby do włosów (18) zachciewajki (17) zużyte kosmetyki (17) Garnier (16) projekt denko (16) zwierzęta (16) makijaż (15) Isana (14) mój pies (14) zdrowie (14) oferty (13) tusze do rzęs (13) weekend (13) Maybelline (11) Nivea (11) odżywki do włosów (11) moje gotowanie (9) przyroda (9) szampon do włosów (9) Biedronka (8) krem do twarzy (8) maska do włosów (8) Bielenda (7) krem do rąk (7) kremy (7) regeneracja (7) Święta (7) żele pod prysznic (7) Avon (6) Dove (6) Schwarzkopf (6) balsamy do ciała (6) farbowanie (6) gazetki (6) paznokcie (6) przesyłki (6) ulubione granie (6) wizyta u lekarza (6) wygrane rozdania (6) Kallos (5) Rimmel (5) TAG (5) kino (5) peeling do ciała (5) prezenty (5) rzęsy (5) żel do twarzy (5) Biovax (4) Lirene (4) Regenerum (4) peeling (4) regeneracja włosów (4) tanie i fajne (4) życzenia (4) Bioliq (3) Douglas (3) Gliss Kur (3) Timotei (3) balsam do ust (3) inspiracje (3) niespodzianki (3) olejek do włosów (3) podkład (3) podkład matujący (3) próbki (3) serum do twarzy (3) stylizacja włosów (3) Drogeria Natura (2) Elseve (2) L'Oreal Prodigy 5 (2) Lidl (2) Liebster Blog Award (2) Mikołaj (2) Pantene Pro-V (2) apteka (2) kosmetyki apteczne (2) maseczki do twarzy (2) mieszkanie (2) produkty do twarzy (2) rozdanie na blogu (2) sport (2) Aussie (1) Batiste (1) Dermika (1) Drogeria Hebe (1) Palette (1) Ziaja MED (1) buty (1) coś do kawy (1) gazety (1) imieniny (1) krem CC (1) kuracje do włosów (1) muzyka (1) oddanie na blogu (1) post informacyjny (1) przepisy (1) rozdanie (1) rozdanie świąteczne (1) sałatki (1) storczyki (1) suchy szampon (1) suplementy (1) szampony (1) ubrania (1)