27 sierpnia 2013

Kolorowo mi, czyli post codziennościowy

Wczoraj wreszcie zapadła decyzja o malowaniu mieszkania.
Mam też za sobą pierwsze "farbowe zakupy".
Wybór jest tak ogromny, a kolory tak śliczne, że trudno się zdecydować.
Uwiodła mnie zwłaszcza firma Dekoral, która wprowadziła nową linię farb do ścian
o bardzo wdzięcznych, kwiatowych nazwach. 
Cyklamen, krokus, hortensja, orchidea, cynia...czego tam nie ma :-)
Miałam prawdziwy orzech do zgryzienia, na jakie kolory się zdecydować.
Część już wybrałam, reszta czeka na kolorowe natchnienie :-)

Uwielbiam zapach świeżo malowanego, odświeżonego mieszkania.
Niestety u mnie takie malowanie przydałoby się robić częściej, 
gdyż przy moim dużym psiaku trudno zachować idealną czystość. 


Wróciliśmy z całym bagażnikiem zakupów: pędzle, pędzelki, wałki, wałeczki, folie itp.
Kupiłam też kilka znacznie mniej potrzebnych rzeczy, no ale niczym sroczka nie mogłam się 
oprzeć tym wszystkim świecidełkom w sklepie :-)

A w sobotę przyjeżdżają moje nowe mebelki !
I z tego cieszę się chyba najbardziej :-)

Trzymajcie kciuki, by natchnienie mnie nie opuściło :-)

I WRESZCIE nałożyłam farbę na włosy...
Relacja niebawem :-)

9 komentarzy:

  1. Pochwal się Barbarko, jakież to kolorki będziesz oglądać już wkrótce na swoich ścianach :)

    Bzzz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorki będę ładne :) Znaczy tak mi się wydaje :D Może uda się zrobić kilka fotek "w trakcie" malowanka :)

      Usuń
    2. Rzuć chociaż jaką egzotyczną nazwą typu "Zieleń Amazonii"... ;-)

      Usuń
    3. Hmmmm...w kuchni będzie królować "Egzotyczne Curry" z "Tropikalnym Słońcem" :-)

      Usuń
  2. nie lubię remontów z malowaniem na czele. jest przy tym dużo pracy ze sprzątaniem. współczuję Ci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, niestety sprzątania jest sporo i to jest ten wielki minus wszelkich remontów i malowania. Pocieszam się jednak, że na jakiś czas będzie spokój:)

      Usuń
  3. Powodzenia! :D ja też bym chciała odmalować mieszkanie, ale nie wiem jak długo tutaj zostanę (wynajmuję), muszę pogadac z właścicielem, chciałabym jak najdłuzej, bo tani czynsz, ale nigdy nie wiadomo:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza. Jeżeli spodoba Ci się tutaj, serdecznie zachęcam do zasilenia grona obserwatorów. Zapraszam ponownie !

Etykiety:

recenzja (183) ulubione kosmetyki (140) codzienność (101) zakupy (84) nowinki kosmetyczne (67) miłe chwile (50) ulubieńcy miesiąca (48) włosy (43) pielęgnacja włosów (38) Rossmann (31) książki (28) pielęgnacja twarzy (24) L'Oreal (22) Yves Rocher (22) kosmetyki (22) kosmetyki do włosów (21) promocje (20) przemyślenia (20) filmy (19) pielęgnacja ciała (19) farby do włosów (18) zachciewajki (17) zużyte kosmetyki (17) Garnier (16) projekt denko (16) zwierzęta (16) makijaż (15) Isana (14) mój pies (14) zdrowie (14) oferty (13) tusze do rzęs (13) weekend (13) Maybelline (11) Nivea (11) odżywki do włosów (11) moje gotowanie (9) przyroda (9) szampon do włosów (9) Biedronka (8) krem do twarzy (8) maska do włosów (8) Bielenda (7) krem do rąk (7) kremy (7) regeneracja (7) Święta (7) żele pod prysznic (7) Avon (6) Dove (6) Schwarzkopf (6) balsamy do ciała (6) farbowanie (6) gazetki (6) paznokcie (6) przesyłki (6) ulubione granie (6) wizyta u lekarza (6) wygrane rozdania (6) Kallos (5) Rimmel (5) TAG (5) kino (5) peeling do ciała (5) prezenty (5) rzęsy (5) żel do twarzy (5) Biovax (4) Lirene (4) Regenerum (4) peeling (4) regeneracja włosów (4) tanie i fajne (4) życzenia (4) Bioliq (3) Douglas (3) Gliss Kur (3) Timotei (3) balsam do ust (3) inspiracje (3) niespodzianki (3) olejek do włosów (3) podkład (3) podkład matujący (3) próbki (3) serum do twarzy (3) stylizacja włosów (3) Drogeria Natura (2) Elseve (2) L'Oreal Prodigy 5 (2) Lidl (2) Liebster Blog Award (2) Mikołaj (2) Pantene Pro-V (2) apteka (2) kosmetyki apteczne (2) maseczki do twarzy (2) mieszkanie (2) produkty do twarzy (2) rozdanie na blogu (2) sport (2) Aussie (1) Batiste (1) Dermika (1) Drogeria Hebe (1) Palette (1) Ziaja MED (1) buty (1) coś do kawy (1) gazety (1) imieniny (1) krem CC (1) kuracje do włosów (1) muzyka (1) oddanie na blogu (1) post informacyjny (1) przepisy (1) rozdanie (1) rozdanie świąteczne (1) sałatki (1) storczyki (1) suchy szampon (1) suplementy (1) szampony (1) ubrania (1)