13 stycznia 2014

GLISS KUR Oil Nutritive - odżywka z regenerującymi olejkami


Zapewne każda z Was ma ulubione produkty do pielęgnacji włosów,
których używa cały czas, lub do których chętnie wraca.
U mnie jednym z takich produktów jest dobrze znana już odżywka
do włosów marki Schwarzkopf

Gliss Kur
Oil Nutritive


Opis producenta
Linia produktów OIL NUTRITIVE jest przeznaczona dla dłuższych włosów, skłonnych do
rozdwajania na końcach. Redukuje rozdwajanie końcówek aż do 90% i ułatwia rozczesywanie.Siedem olejków odżywczych zapewnia włosom zdrowy połysk i chroni ich końcówki. Formuła z kompleksem płynnej keratyny, składnikiem identycznym z występującym w strukturze włosa, precyzyjnie regeneruje uszkodzenia oraz wypełnia pęknięcia struktury włosów.

Moim okiem

Po tą odżywkę sięgnęłam dopiero w zeszłym roku i żałuję, że nie zrobiłam tego wcześniej :-)
Posiada ona typowe dla innych odżywek z linii Gliss Kur plastikowe opakowanie,
wyróżniające się intensywnym, ładnym żółtym kolorem. Jest solidne i miłe dla oka.
Zatyczka posiada wygodne zamknięcie typu "klik".


Konsystencja lekko kremowa i delikatna.
Zapach prześliczny, intensywny, owocowo-egzotyczny, 
 dosyć długo utrzymuje się włosach.


Skład


Odżywka dobrze rozprowadza się na włosach i bardzo szybko się w nie wchłania.
W moje włosy wnika błyskawicznie, niczym woda w gąbkę.

Włosy po jej zastosowaniu są odczuwalnie i widocznie odżywione, 
wygładzone, lekko dociążone i zdyscyplinowane, miłe w dotyku.
Uelastycznia końcówki włosów i nadaje ładny połysk.
Ułatwia rozczesywanie, nie obciąża włosów i nie powoduje ich szybszego
przetłuszczania.

Ja raz na jakiś czas bardzo chętnie wracam do tej odżywki.
W tym roku chciałabym wypróbować więcej produktów z tej serii,
a jest ich poza odżywką aż siedem:
- szampon
- ekspresowa odżywka regeneracyjna
- maseczka przeciwdziałająca rozdwajaniu włosów
- ekspresowa maska regeneracyjna
- Magiczne Serum w sprayu
- odżywka Natychmiastowa Regeneracja
- fluid na końcówki


Pojemność 200 ml, cena około 10 zł - w promocji można kupić taniej.
Dostępność bardzo dobra.

Kupię ponownie :-)


Miałyście tą odżywkę?
Jak spisywała się na Waszych włosach?




*****

Ten tydzień zaczął się dla mnie wyjątkowo przyjemnie,
gdyż rano przeczytałam, że wygrałam 
Rozdanie dla Top Komentatorek
na blogu Asi 

Nagroda jest niespodzianką, więc zawartość poznam dopiero wtedy,
kiedy ją otrzymam. Oczywiście pochwalę się na blogu :-)
A że bardzo lubię niespodzianki, cieszę się z wygranej podwójnie :-)

Dziękuję Asiu :*




31 komentarzy:

  1. Kupiłam ją kilka dni temu, użyłam jej dopiero raz, więc narazie tylko mogę podzielić Twoje zdanie co do zapachu :-) jest bardzo fajny :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zatem bardzo jestem ciekawa, jak sprawdzi się u Ciebie :)

      Usuń
  2. Lubię odżywki z Gliss Kura, ale tej jeszcze nie miałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jej jeszcze, ale po Twojej opinii na pewno ją wypróbuję już niedługo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś nie przekonywał mnie gliss kur, dawno, dawno temu obciążał mi włosy. Ostatnio czytam coraz więcej dobrych opinii na blogach, więc może załapię się na jakąś promocję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tej wersji jeszcze nie miałam, ale odżywki Gliss Kur bardzo służą moim włosom ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wygranej :)
    Ja ze Schwarzkopf miałam z tej olejkowej serii mini maski. Wszystkie spisały się bardzo dobrze. A odżywkę w brązowym opakowaniu kupiłam ostatnio za 3zł w Rossmannie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam tylko czerwoną do włosów farbowanych i jestem z niej bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerwoną też kiedyś używałam i spisywała się bardzo dobrze :)

      Usuń
  8. Miałam ją kiedyś i moje włosy całkiem fajnie ją tolerowały ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba się za nią rozejrzę po usunięciu moich zapasów odżywkowych

    OdpowiedzUsuń
  10. ja tej odzywki nie mialam i chyba sie nie skusze bo moimi faworytami od dluzszego czasu sa odzywki z garniera ultra doux ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurcze nie miałam jeszcze odżywki ani szamponu tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, bo ja też ją bardzo polubiłam ;)

      Usuń
  13. Same świetne oleje widzę, dopisuję ją do swojej listy chciejstw :)

    OdpowiedzUsuń
  14. z serii Oil Nutritive mam maskę i odżywkę w sprayu, baaardzo je lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moim numerem jeden jest odżywka Himalaya Herbals w niebieskiej tubce. I pachnie obłędnie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. zaciekawiłaś mnie tą odżywką

    OdpowiedzUsuń
  17. Z Gliss Kur miałam kilka produktów, część się dobrze sprawdziła, a ta odżywna warta wypróbowania

    OdpowiedzUsuń
  18. Tej odżywki jeszcze nie miałam,na chwilę obecną poluję na Gliss Kur ale w turkusowym opakowaniu :)
    odżywki które lubię najbardziej to Nivea-zwłaszcza Diamond Gloss :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o tą nową serię w turkusowych opakowaniach, to jest już dostępna w Rossmannach. Kusiła mnie podczas zakupów bardzo ;)

      Usuń
  19. Odżywki z tej firmy uwielbiam, ale szampony to dla mnie porażka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szamponu dawno nie miałam, też kupuję raczej same odżywki :)

      Usuń
  20. Bardzo lubię odżywki Gliss Kura. Szampon leży gdzieś w szafce i czeka na otwarcie, chociaż sama nie wiem czy sprawdzi się u mnie. Pozdrawiam i obserwuję! http://cocoa-banana88.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeżeli ujarzmiłaby moje końcówki to chcę ją :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje:)

    Nie pamiętam, czy szampon czy odżywkę z tej serii miałam wieki temu, ale obciążone miałam włosy. Niemniej jednak znów kupiłabym ją z ciekawości:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza. Jeżeli spodoba Ci się tutaj, serdecznie zachęcam do zasilenia grona obserwatorów. Zapraszam ponownie !

Etykiety:

recenzja (183) ulubione kosmetyki (140) codzienność (101) zakupy (84) nowinki kosmetyczne (67) miłe chwile (50) ulubieńcy miesiąca (48) włosy (43) pielęgnacja włosów (38) Rossmann (31) książki (28) pielęgnacja twarzy (24) L'Oreal (22) Yves Rocher (22) kosmetyki (22) kosmetyki do włosów (21) promocje (20) przemyślenia (20) filmy (19) pielęgnacja ciała (19) farby do włosów (18) zachciewajki (17) zużyte kosmetyki (17) Garnier (16) projekt denko (16) zwierzęta (16) makijaż (15) Isana (14) mój pies (14) zdrowie (14) oferty (13) tusze do rzęs (13) weekend (13) Maybelline (11) Nivea (11) odżywki do włosów (11) moje gotowanie (9) przyroda (9) szampon do włosów (9) Biedronka (8) krem do twarzy (8) maska do włosów (8) Bielenda (7) krem do rąk (7) kremy (7) regeneracja (7) Święta (7) żele pod prysznic (7) Avon (6) Dove (6) Schwarzkopf (6) balsamy do ciała (6) farbowanie (6) gazetki (6) paznokcie (6) przesyłki (6) ulubione granie (6) wizyta u lekarza (6) wygrane rozdania (6) Kallos (5) Rimmel (5) TAG (5) kino (5) peeling do ciała (5) prezenty (5) rzęsy (5) żel do twarzy (5) Biovax (4) Lirene (4) Regenerum (4) peeling (4) regeneracja włosów (4) tanie i fajne (4) życzenia (4) Bioliq (3) Douglas (3) Gliss Kur (3) Timotei (3) balsam do ust (3) inspiracje (3) niespodzianki (3) olejek do włosów (3) podkład (3) podkład matujący (3) próbki (3) serum do twarzy (3) stylizacja włosów (3) Drogeria Natura (2) Elseve (2) L'Oreal Prodigy 5 (2) Lidl (2) Liebster Blog Award (2) Mikołaj (2) Pantene Pro-V (2) apteka (2) kosmetyki apteczne (2) maseczki do twarzy (2) mieszkanie (2) produkty do twarzy (2) rozdanie na blogu (2) sport (2) Aussie (1) Batiste (1) Dermika (1) Drogeria Hebe (1) Palette (1) Ziaja MED (1) buty (1) coś do kawy (1) gazety (1) imieniny (1) krem CC (1) kuracje do włosów (1) muzyka (1) oddanie na blogu (1) post informacyjny (1) przepisy (1) rozdanie (1) rozdanie świąteczne (1) sałatki (1) storczyki (1) suchy szampon (1) suplementy (1) szampony (1) ubrania (1)