20 stycznia 2014

Podsumowanie weekendu :-)

Witajcie :-)

Jak Wam minął weekend?

Ja spędziłam wczorajszy wieczór w kinie.
Wybraliśmy się na film, w ktorym jedną z głównych ról gra Keanu Reeves,
pod tytułem "47 Roninów".


Byłam nieco sceptycznie nastawiona do takiego repertuaru, jednak film wciąga
od początku do końca. Poza efektami specjalnymi w tle, na plan pierwszy wysuwa się 
pięknie opowiedziana i wzruszająca historia samurajów, oraz wątek miłosny.
A do tego wszystkiego odrobina czarnej magii..
Kino opuściłam zachwycona i z wciąż kręcącą się w oku łezką wzruszenia.

Mam nadzieję, że Keanu Reeves będzie teraz cześciej pokazywał się 
na ekranie, bo wciąż wygląda fantastycznie :-) :-)

   


Dzisiejsza pogoda nie zachęca do niczego, 
zmino, mokro, ponuro, brrrrr.
Od rana leje jak z cebra i nawet pies kategorycznie odmawia spacerowania,
co niezmiernie mnie w tych okolicznościach cieszy :-)

Idę wspomóc się kawą, zdaje się że bez tego dzisiaj ani rusz!

A jutro pokażę Wam kilka moich kosmetycznych nowości :-)


Jaka pogoda u Was?

22 komentarze:

  1. Tragiczna pogoda :( Nie miałam jak dojechać do szkoły, bo żaden autobus nie dojechał. W mieście zamarznięte zwrotnice więc tramwaje jeżdżą jak chcą... Źle zaczął się ten tydzień :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglądałam prognozę pogody w telewizji i wiem, że Polska podzielona: śnieg, gołoledź lub deszcz. Niestety jeśli temperatura spadnie poniżej zera, będę miała niezłe lodowisko...

      Usuń
    2. u mnie marznący deszcz :/ spada na szyby aut i od razu zamarza

      Usuń
  2. U mnie też zimno i ponuro, deszcz ciapie :( jednym słowem paskudnie

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie deszcz i zimno, cieszę się, że mam ferie i z domu ruszać się nie muszę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie, bo aż się nie chce nosa wychylać na zewnątrz ;)

      Usuń
  4. Sama bym się chyba nie zdecydowała na obejrzenie tego filmu ale skoro mówisz, że to wzruszająca historia + Keanu to jestem bardziej zachęcona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pogoda tak paskudna, że strach wsiadać do auta! :) Marzę o wyjściu do kina, bardzo dawno nie miałam okazji :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak córeczka podrośnie, to z pewnością będziecie chodzić do kina na bajeczki :)

      Usuń
  6. Pogoda tragiczna pada deszcz a czasami śnieg i dodatkowo wieje silny wiatr. Z domu nie chce się wyjść

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj pogoda brzydka..u mnie zimni ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie pogoda taka, że strach z domu wychodzić, trochę mróz, śnieg leży.. nie lubię takiej pogody ;p. mój weekend zleciał tak szybko.. ;D

    obserwuję i liczę na to samo
    http://xiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. mi taka pogoda nie słuzy, mam astme i dla mnie to katorga...

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mam ogromną ochotę zeby wybrać się na ten film, bo akurat takie klimaty lubię, trochę dziwne:p

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie bardzo wietrznie :( Koszmarna pogoda :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Pogoda okropna, ale na roninów chętnie bym się wybrała:) Niestety, o ile na mnie poczekają, bo doba jest za krótka:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza. Jeżeli spodoba Ci się tutaj, serdecznie zachęcam do zasilenia grona obserwatorów. Zapraszam ponownie !

Etykiety:

recenzja (183) ulubione kosmetyki (140) codzienność (101) zakupy (84) nowinki kosmetyczne (67) miłe chwile (50) ulubieńcy miesiąca (48) włosy (43) pielęgnacja włosów (38) Rossmann (31) książki (28) pielęgnacja twarzy (24) L'Oreal (22) Yves Rocher (22) kosmetyki (22) kosmetyki do włosów (21) promocje (20) przemyślenia (20) filmy (19) pielęgnacja ciała (19) farby do włosów (18) zachciewajki (17) zużyte kosmetyki (17) Garnier (16) projekt denko (16) zwierzęta (16) makijaż (15) Isana (14) mój pies (14) zdrowie (14) oferty (13) tusze do rzęs (13) weekend (13) Maybelline (11) Nivea (11) odżywki do włosów (11) moje gotowanie (9) przyroda (9) szampon do włosów (9) Biedronka (8) krem do twarzy (8) maska do włosów (8) Bielenda (7) krem do rąk (7) kremy (7) regeneracja (7) Święta (7) żele pod prysznic (7) Avon (6) Dove (6) Schwarzkopf (6) balsamy do ciała (6) farbowanie (6) gazetki (6) paznokcie (6) przesyłki (6) ulubione granie (6) wizyta u lekarza (6) wygrane rozdania (6) Kallos (5) Rimmel (5) TAG (5) kino (5) peeling do ciała (5) prezenty (5) rzęsy (5) żel do twarzy (5) Biovax (4) Lirene (4) Regenerum (4) peeling (4) regeneracja włosów (4) tanie i fajne (4) życzenia (4) Bioliq (3) Douglas (3) Gliss Kur (3) Timotei (3) balsam do ust (3) inspiracje (3) niespodzianki (3) olejek do włosów (3) podkład (3) podkład matujący (3) próbki (3) serum do twarzy (3) stylizacja włosów (3) Drogeria Natura (2) Elseve (2) L'Oreal Prodigy 5 (2) Lidl (2) Liebster Blog Award (2) Mikołaj (2) Pantene Pro-V (2) apteka (2) kosmetyki apteczne (2) maseczki do twarzy (2) mieszkanie (2) produkty do twarzy (2) rozdanie na blogu (2) sport (2) Aussie (1) Batiste (1) Dermika (1) Drogeria Hebe (1) Palette (1) Ziaja MED (1) buty (1) coś do kawy (1) gazety (1) imieniny (1) krem CC (1) kuracje do włosów (1) muzyka (1) oddanie na blogu (1) post informacyjny (1) przepisy (1) rozdanie (1) rozdanie świąteczne (1) sałatki (1) storczyki (1) suchy szampon (1) suplementy (1) szampony (1) ubrania (1)