9 stycznia 2014

Nowości w Nowym Roku :-)


W ubiegłym roku często narzekałam, że nie mam w pobliżu drogerii Hebe,
czy apteki Super-Pharm, ze względu na fajne promocje które czasami tam obowiązują.
Wielkie więc było moje zdziwienie i radość jednocześnie,
gdy wreszcie zobaczyłam drogerię Hebe w pasażu hipermarketu Carrefour,
gdzie czasem robię zakupy.
Oczywiście natychmiast weszłam, aby wszystko pooglądać :-)
Podoba mi się duża ilość szaf z różnymi markami kosmetyków kolorowych,
a także bogaty asortyment i więcej selektywnych firm. 
Założyłam sobie kartę klienta i będę zaglądać :-)

Co nieco także kupiłam:


L'Oreal Prodigy
tym razem w odcieniu 9.10 Białe złoto.
Dodatkowo przy kasie otrzymałam gratis zestaw do mieszania i nakładania farby -
miseczkę i pędzelek. Muszę przyznać, że są bardzo starannie i ładnie wykonane.
Świetny prezent, zwłaszcza że tak jak już pisałam, ta farba nie posiada w zestawie aplikatora.



Batiste suchy szampon do włosów
tym razem w innej wersji zapachowej, którą od dawna chciałam mieć :-)

Delia Argan Care Maseczka do twarzy z olejkiem arganowym,
Delia Argan Care Serum do twarzy z olejkiem arganowym
Miałam możliwość wypróbowania peelingu z tej serii
i bardzo go polubiłam, chętnie kupiłam więc inne produkty.


***

Dodatkowo spotkała mnie miła niespodzianka, bo swoimi kosmetycznymi zapasami
podzieliła się ze mną - jak zwykle telepatycznie wiedząca co bym chciała przetestować -
moja znajoma Monika :-)  
Dziękuję ! :* ♥
Dla żelu z Biodermy gotowa byłam przez chwilkę porzucić Projekt Denko, ale trzymam się dzielnie
i kończę swój aktualny żel z Garniera :-) A krem zostawię sobie na lato :-)



Styczeń chyba wcale nie będzie taki ubogi kosmetycznie, jak zakładałam :-)



34 komentarze:

  1. Niestety na chwilę obecną dostępne są jedynie w drogeriach Hebe i hipermarketach Carrefour na stoisku z kosmetykami/farbami. Czy będą dostępne w innych drogeriach niestety nie wiem, a szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  2. Krem z Perfecty też mam, na razie czeka na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie, będziemy testować :)

      Usuń
    2. Ma długi termin ważności, więc też zostawiłam go sobie na następny sezon.

      Usuń
    3. Myślę, że będzie idealny na lato :-)

      Usuń
  3. Miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. W końcu się doczekałaś Hebe - u mnie tez jest tylko w Carrefour:) Też muszę przetestować resztę kosmetyków z Deli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, w końcu się doczekałam i na dodatek nie miałam pojęcia, że będzie wreszcie i w moim Carrefourze :) Taka niespodzianka! :D

      Usuń
  5. Każdy kupuje ten suchy szampon ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też bym chciała Hebe gdzieś w pobliżu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oo jaki fajny dodatek do tej farby! bardzo przydatna rzecz! u mnie niestety jeszcze nie ma tej farby w drogeriach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety póki co dostępna jest tylko w drogeriach Hebe i dziale kosmetycznym Carrefoura.
      Ale myślę, że firma podejmie jakieś kroki w kierunku szerszej dystrybucji, bo niestety na dzień dzisiejszy jest dosyć trudno dostępna.

      Usuń
  8. Jestem bardzo ciekawa serum i maseczkiz Delii. Trzymałam je w łapkach, ale mam za dużo olejków do twarzy pootwieranych na razie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie skusiła cena i fakt, że wypróbowany wcześniej peeling z tej serii okazał się bardzo fajnym kosmetykiem :)

      Usuń
  9. Zaciekawiły mnie maseczka i serum z Delii :) chętnie poczytam jak się będą sprawdzać.

    OdpowiedzUsuń
  10. musisz koniecznie napisac o tej fatbie, wszedzie widzialam tylko brązowe efekty a jestem bardzo ciekawa jak spisze się w blondzie ;D takze czekam z niecierpliwoscia ;D do hebe mam dosc blisko a jakos nigdy nie moge tam trafic ;D nie chce mi sie wysiadac z autobusu jak przejezdzam obok zwlaszcza jak jest tak zimno ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że pod koniec stycznia będę nakładać farbę :)

      Usuń
    2. w takim razie bede czekac ;D

      Usuń
  11. Ciekawe jak się sprawdzi ta farba! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sporo tych nowości ;) Farbę na pewno w najbliższym czasie sama przetestuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Projek Denko - ważna sprawa :D
    Mnie też korciło aby wypróbować żel z Biodermy, ale dzielnie trzymam się Effaclaru z LRP. "Niestety" jest baaardzo wydajny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ważna :D Bo znając siebie, gdybym otwarła żel z Biodermy, używany obecnie Garnier poszedłby w dłuuuugą odstawkę :D Całe szczęście niewiele mi go już zostało :)

      Usuń
    2. Ja jestem dumna z siebie, bo dopiero wczoraj chwyciłam za nowy żel pod prysznic Adidasa. Końcówki olejku z Yves Rocher ( http://www.yves-rocher.pl/olejek_pod_prysznic__z_olejkiem_arganowym ) ubywało baaardzo powoli, ale w końcu się doczekałam ;)

      Usuń
  14. bardzo ładny ten kolor farby, ja będę teraz robić odrosty i myślę czy poprawić kolor czy zmienić....

    OdpowiedzUsuń
  15. Peeling z tej serii który miałam już okazję używać okazał się bardzo przyzwoity, dlatego sięgnęłam po pozostałe produkty z serii - zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja miałam batiste właśnie w tropikalnej wersji, fajny jest ten szampon.

    OdpowiedzUsuń
  17. W końcu muszę kupić jakiś szampon batiste, jak będę w mieście obok to muszę wejść do hebe. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne fajne :) nie miałam do czynienia jeszcze z suchymi szamponami :) ciekawi mnie ta farba do włosów - jak się prezentuje na żywo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza. Jeżeli spodoba Ci się tutaj, serdecznie zachęcam do zasilenia grona obserwatorów. Zapraszam ponownie !

Etykiety:

recenzja (183) ulubione kosmetyki (140) codzienność (101) zakupy (84) nowinki kosmetyczne (67) miłe chwile (50) ulubieńcy miesiąca (48) włosy (43) pielęgnacja włosów (38) Rossmann (31) książki (28) pielęgnacja twarzy (24) L'Oreal (22) Yves Rocher (22) kosmetyki (22) kosmetyki do włosów (21) promocje (20) przemyślenia (20) filmy (19) pielęgnacja ciała (19) farby do włosów (18) zachciewajki (17) zużyte kosmetyki (17) Garnier (16) projekt denko (16) zwierzęta (16) makijaż (15) Isana (14) mój pies (14) zdrowie (14) oferty (13) tusze do rzęs (13) weekend (13) Maybelline (11) Nivea (11) odżywki do włosów (11) moje gotowanie (9) przyroda (9) szampon do włosów (9) Biedronka (8) krem do twarzy (8) maska do włosów (8) Bielenda (7) krem do rąk (7) kremy (7) regeneracja (7) Święta (7) żele pod prysznic (7) Avon (6) Dove (6) Schwarzkopf (6) balsamy do ciała (6) farbowanie (6) gazetki (6) paznokcie (6) przesyłki (6) ulubione granie (6) wizyta u lekarza (6) wygrane rozdania (6) Kallos (5) Rimmel (5) TAG (5) kino (5) peeling do ciała (5) prezenty (5) rzęsy (5) żel do twarzy (5) Biovax (4) Lirene (4) Regenerum (4) peeling (4) regeneracja włosów (4) tanie i fajne (4) życzenia (4) Bioliq (3) Douglas (3) Gliss Kur (3) Timotei (3) balsam do ust (3) inspiracje (3) niespodzianki (3) olejek do włosów (3) podkład (3) podkład matujący (3) próbki (3) serum do twarzy (3) stylizacja włosów (3) Drogeria Natura (2) Elseve (2) L'Oreal Prodigy 5 (2) Lidl (2) Liebster Blog Award (2) Mikołaj (2) Pantene Pro-V (2) apteka (2) kosmetyki apteczne (2) maseczki do twarzy (2) mieszkanie (2) produkty do twarzy (2) rozdanie na blogu (2) sport (2) Aussie (1) Batiste (1) Dermika (1) Drogeria Hebe (1) Palette (1) Ziaja MED (1) buty (1) coś do kawy (1) gazety (1) imieniny (1) krem CC (1) kuracje do włosów (1) muzyka (1) oddanie na blogu (1) post informacyjny (1) przepisy (1) rozdanie (1) rozdanie świąteczne (1) sałatki (1) storczyki (1) suchy szampon (1) suplementy (1) szampony (1) ubrania (1)