29 stycznia 2014

♥ Pierwsze urodziny Bloga ♥


Zajrzałam dzisiaj do kalendarza i mało brakło, a przegapiłabym taką rocznicę :-)



Sama nie mogę uwierzyć w to, że minął już rok odkąd założyłam bloga.

Początki były trudne, mało sprecyzowane, a patrząc z perspektywy czasu nawet śmieszne :-)
Ale wydaje mi się, że każdy dla kogo posiadanie bloga jest nowością,
wyrabia swój własny styl stopniowo, powolutku ucząc się wszystkiego.
Wiele rzeczy wymaga jeszcze dopracowania, a ja wciąż uczę się czegoś nowego
i liczę na to, że kiedyś ostatecznie będzie tak, jakbym chciała :-)

Przez ten rok poznałam wiele interesujących, również blogujących osób.
Nie zabrakło także nawiązujących się nici sympatii :-)
Odkryłam mnóstwo ciekawych blogów, zwłaszcza tych mniej popularnych, na które
czasem trudno trafić w tak ogromnej przecież blogosferze.

Oczywiście blog pewnie by nie istniał gdyby nie czytelnicy,
dlatego z całego serca dziękuję Wam za to, 
że obserwujecie, zaglądacie, czytacie moje posty i komentujecie :-)

Dziękuję także wszystkim tym, którzy nie pozostawiają tutaj po sobie żadnego śladu,
ale wiem, że zaglądają :-)

Jesteście niewatpliwie moją największą motywacją!


Mam nadzieję, że uda mi się prowadzić bloga przez kolejny rok.
Sto lat mu nie życzę :-), ale byłabym bardzo szczęśliwa, gdyby
udało sie doczekać także drugich urodzin :-)


Wszystkiego najlepszego "blogasku" :-)


Basia :-)


31 komentarzy:

  1. Basiu pięknie to wszystko napisałaś :) Aż miło się czytało ten post :) Ja również życzę, aby Twój blog istniał jak najdłużej! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja dziękuję za tak świetnego bloga :* Chcę mieć w końcu taki kolor włosów jak Ty ! :* może kiedyś przy farbowaniu tylko farbami mi się uda :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Będę trzymać kciuki za wymarzony kolor włosów u Ciebie :)

      Usuń
    2. Będę po części wzorować się na farbach które znalazłam u Ciebie :*

      Usuń
  3. To gratuluję Ci tego pierwszego roczku i oczywiście życzę wytrwałości i dalszych sukcesów w blogsferze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. sto lat :)
    i weny w dalszym prowadzeniu bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Życze Ci kolejnych udanych lat blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę Ci mnóstwa pomysłów i czasu na bloga :-)
    Bądź z nami jak najdłużej:-) Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak nie stu lat, to stu kolejnych postów i tyleż samo inspiracji ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę Ci, abyś nigdy nie straciła zapału do prowadzenia bloga i kolejnych rocznic. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sto lat! :) Bardzo ładnie to napisałaś, widać, że pisanie bardzo Cię cieszy, i życzę Ci, żeby zawsze tak było. Jestem właśnie jedną z tych osób, które nie zawsze piszą, ale zawsze Cię czytają. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja też zawsze Cię czytam, obowiązkowo :) :*

      Usuń
  10. Gratuluję i życzę kolejnych rocznic :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje , oby tak dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje Kochana! :) Życzę kolejnych pięknych lat z nami :D

    OdpowiedzUsuń
  13. No nieźle. :) Ja to "urodziny" mam chyba w lutym.. :) Gratulujemy oby jak najdłużej !! :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Najlepszego:) kolejnego roku blogowania:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję :) I życzę wytrwania do kolejnego roczku i kolejnego... :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje :) życzę kolejnej rocznicy i dalszych sukcesów :)
    Czytam każdą Twoją notkę, więc niech nie zabraknie Ci zapału i chęci do dalszego pisania :) :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje, oby jak najwięcej tych urodzin było przed Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluj roku ;) życzę kolejnych lat. U mnie też niedługo minie rok :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Życzę kolejnych, udanych blogowych lat :)

    OdpowiedzUsuń
  20. brawo i dalszego powodzenia zycze

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochana, życzę Tobie wytrwałości, pomysłów i niekończących się inspiracji.Gratulacje za poświęcenie, które wkładasz w genialne prowadzenie bloga !! Mam nadzieję, że będziesz dla nas pisać jak najdłużej;*;*;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulację z okazji urodzin i życzę następnych tak wspaniałych lat, pomysłów oraz cierpliwości

    OdpowiedzUsuń
  23. Oby więcej takich rocznic ! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Spóźnione, ale gratulacje, obyś nadal miała siły, pomysły i serce do prowadzenia bloga :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza. Jeżeli spodoba Ci się tutaj, serdecznie zachęcam do zasilenia grona obserwatorów. Zapraszam ponownie !

Etykiety:

recenzja (183) ulubione kosmetyki (140) codzienność (101) zakupy (84) nowinki kosmetyczne (67) miłe chwile (50) ulubieńcy miesiąca (48) włosy (43) pielęgnacja włosów (38) Rossmann (31) książki (28) pielęgnacja twarzy (24) L'Oreal (22) Yves Rocher (22) kosmetyki (22) kosmetyki do włosów (21) promocje (20) przemyślenia (20) filmy (19) pielęgnacja ciała (19) farby do włosów (18) zachciewajki (17) zużyte kosmetyki (17) Garnier (16) projekt denko (16) zwierzęta (16) makijaż (15) Isana (14) mój pies (14) zdrowie (14) oferty (13) tusze do rzęs (13) weekend (13) Maybelline (11) Nivea (11) odżywki do włosów (11) moje gotowanie (9) przyroda (9) szampon do włosów (9) Biedronka (8) krem do twarzy (8) maska do włosów (8) Bielenda (7) krem do rąk (7) kremy (7) regeneracja (7) Święta (7) żele pod prysznic (7) Avon (6) Dove (6) Schwarzkopf (6) balsamy do ciała (6) farbowanie (6) gazetki (6) paznokcie (6) przesyłki (6) ulubione granie (6) wizyta u lekarza (6) wygrane rozdania (6) Kallos (5) Rimmel (5) TAG (5) kino (5) peeling do ciała (5) prezenty (5) rzęsy (5) żel do twarzy (5) Biovax (4) Lirene (4) Regenerum (4) peeling (4) regeneracja włosów (4) tanie i fajne (4) życzenia (4) Bioliq (3) Douglas (3) Gliss Kur (3) Timotei (3) balsam do ust (3) inspiracje (3) niespodzianki (3) olejek do włosów (3) podkład (3) podkład matujący (3) próbki (3) serum do twarzy (3) stylizacja włosów (3) Drogeria Natura (2) Elseve (2) L'Oreal Prodigy 5 (2) Lidl (2) Liebster Blog Award (2) Mikołaj (2) Pantene Pro-V (2) apteka (2) kosmetyki apteczne (2) maseczki do twarzy (2) mieszkanie (2) produkty do twarzy (2) rozdanie na blogu (2) sport (2) Aussie (1) Batiste (1) Dermika (1) Drogeria Hebe (1) Palette (1) Ziaja MED (1) buty (1) coś do kawy (1) gazety (1) imieniny (1) krem CC (1) kuracje do włosów (1) muzyka (1) oddanie na blogu (1) post informacyjny (1) przepisy (1) rozdanie (1) rozdanie świąteczne (1) sałatki (1) storczyki (1) suchy szampon (1) suplementy (1) szampony (1) ubrania (1)