21 stycznia 2014

Kilka nowości, oraz witaj zimo!


Co nowego kosmetycznego u mnie ?


Tangle Teezer
Słynna szczotka, o której marzyłam już od ponad roku :-)
Ciągle zwlekałam z zakupem, ale znalazłam bardzo korzystną ofertę cenową
w jednej z drogerii internetowych, no i wreszcie mam ją i ja !
W sprzadaży pojawiło się kilka wersji, ja na początek kupiłam
"Salon Elite", czyli chyba tą najbardziej popularną na blogach.
Oczywiście z wielką ciekawością przystąpiłam do jej testowania :-)
Czy nastąpiła u mnie rewolucja w czesaniu?
Recenzja niebawem :-)



Nectra Color 
Kolejna nowa farba na rynku, tym razem od firmy Schwarzkopf.
Z tego co zauważyłam, gama kolorów jest raczej skromna, bo mamy do wyboru
zaledwie kilka odcieni. Na szczęście jeden fajny blond się znalazł :-)
Kupiłam ją w Rossmannie w cenie promocyjnej 21,99 zł, cena regularna to 
około 27 złotych.



Lovely "nude make up kit"
Paletka do makijażu, o której w ostatnich dniach bardzo głośno na blogach.
Nie było łatwo ją zdobyć, ale udało się :-)
Chciałam ją mieć, bo odcienie idealnie wpisują się 
w mój codzienny makijaż. 
Na żywo wygląda przeciętnie, a jakość i trwałość opakowania
jak i samych cieni też jest dosyć kiepska. No ale biorąc pod uwagę fakt, że kosztuje
zaledwie 11,89 zł, chyba nie można zbytnio narzekać i aż żal jej nie kupić :-)



Miła "Niespodzianka"
czyli dotarła do mnie paczuszka z wygraną w rozdaniu dla
Top Komentatorek na blogu Asi

A w paczuszce znalazłam dwa prześliczne lakiery do paznokci -
jeden w odcieniu klasycznej czerwieni, dokładnie takiej jak lubię,
a drugi w bardzo ładnej fioletowo-srebrnej kolorystyce z brokatem.

Do tego krem korekcyjno-pielęgnacyjny w tubce z Oriflame 
i cała masa próbek :-)

Dziękuję Asiu :



A na koniec "bonus", czyli zdjęcie przedstawiające jak wygląda
dzisiaj moje autko.
Nie wiem jak gruba jest ta warstwa lodu, ale za chwilkę będę musiała
się z nią zmierzyć....

Zachęcające, prawda ? :-)



Dzień dobry 

i jednocześnie brrrrr :-)





44 komentarze:

  1. Szczotkę TT mam od ponad 2 miesięcy i bardzo jestem z niej zadowolona. A paletkę Lovely opisywałam nawet wczoraj na blogu;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne nowości :) a warstwa lodu przypomina mi taką chropowatą szybę w drzwiach :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też :D Taką którą kiedyś pobiłam ganiając się z siostrą :D
      Więc dasz radę Basiu :D

      Usuń
    2. Rzeczywiście, trafne porównanie :D
      Odmrażanie jakoś poszło, choć łatwo nie było - poćwiczyłam mięśnie rąk :D

      Usuń
    3. Z tego zimna to aż autko jakby kolor zmieniło - zamrożone biedactwo :)

      Usuń
    4. To samo sobie pomyślałam - biedny tak zamarzł, że aż kolor stracił ;)

      Usuń
  3. a ja mam szczotkę od niedawna i trochę ciągnie mnie przy rozczesywaniu, mam wersję kompaktową

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie najlepiej sprawdza się przy rozczesywaniu mokrych włosów - rzeczywiście spora różnica na plus :) Ale może wszystko zależy od włosów.

      Usuń
  4. Ile fajnych nowości ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. TT uwielbiam ;)
    Wczoraj mój chłopak miał szybę w aucie pokrytą taką uroczą warstewką ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie na samochodzie na takiej warstwie lody wyrosła jeszcze warstwa śniegu przykryta jeszcze jedną warstwą lodu. Prawie jak tort ;)

    Mam nadzieję, ze będziesz zadowolona z TT :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, właśnie sobie to wyobraziłam ;) Tort lodowy :D
      Z TT w sumie już jestem zadowolona :)

      Usuń
  7. Warstewka zaiste urocza ; )) haha
    Najgorzej jest jak się człowiek gdzieś śpieszy, a tu taka niespodzianka ;p Dobrze, że mam możliwość garażowania autka ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę garażu - świetna sprawa :) Ja już od rana zastanawiałam się, jak pozyć się tego lodu, zwłaszcza że z godziny na godzinę go niestety przybywało :/

      Usuń
  8. Szczotkę też chyba w końcu kupię. :)
    Auto mojej mamy wyglądało tak samo więc zdecydowałyśmy, że szybciej będzie jak pójdziemy na nogach. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czterdzieści minut zajęło mi ogrzewanie samochodu tak, by choć częściowo pozbyć się tego lodu. Rzeczywiście w niektórych przypadkach krócej potrwa dojście na nogach - zwłaszcza, jeśli nie za daleko ;)

      Usuń
  9. Właśnie trwałość tych ceni z paletki Lovely nie powala, ale w sumie w takiej cenie nie ma co narzekać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak samo pomyślałam, tym bardziej że te ciemne kolorki są całkiem przyzwoite :)

      Usuń
  10. Chciałam kupić sobie paletkę cieni z lovely ale chyba się nie skuszę bo większość cieni jest perłowa a mi zależy na macie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety większość cieni w tej paletce jest perłowa :(

      Usuń
  11. Tangle Teezer jakoś mnie nie kusi..
    Paletki Lovely nie znalazłam nigdzie jeszcze :(
    Te nowe farby widziałam, wyglądają zachęcająco. Ciekawe jak się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też długo szukałam tej paletki, zrobiłam sobie wycieczkę po Rossmannach i w końcu gdy już prawie odpuściłam, znalazłam :) Farby też jestem ciekawa - bardzo :)

      Usuń
  12. Mam TT, jak większość osób uważam, że jest świetny :) Ale warstewka lodu wow :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Super nowości ;) i widzę TT - jestem ciekawa jak Twoje odczucia :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale Ci zazdroszczę TT...ciekawe jak się sprawdzi u Ciebie. Paletki u siebie nie umiem dostać schodzą jak świeże bułeczki. U Ciebie zima a u mnie deszczowa pogoda....nic tylko pozazdrościć. Moje dziecko w tą zimę chyba się nie dowie co to śnieg:P Oczywiście czekamy na efekt malowanka włosów i gratulacje wygranej ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* U mnie od wczoraj biało, więc i do Ciebie śnieżek pewnie wkrótce zawita ;)
      Paletki Lovely też szukałam dosyć długo, warto zaglądać, bo może akurat bedzie jakaś dostawa towaru ;)

      Usuń
  15. Ja już straciłam nadzieję na zobaczenie tej paletki na żywo :) Nad TT ciągle myślę, raz go chcę a raz mi przechodzi :) A tej lodowej warstwy nie zazdroszczę, widziałam dzisiaj pełno samochodów w takim stanie i szczerze współczułam. Ja mam to szczęście, że w domu moje maleństwo siedzi w garażu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nad TT zastanawiałam się ponad rok :) Teraz kiedy ją kupiłam, bardzo się z tego cieszę - rzeczywiście ta szczotka ma to "coś" :)

      Usuń
  16. Niedawno zamówiłam TT, więc czekam aż do mnie dojdzie :D Paletkę od Lovely już mam i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cieszę się, że nagroda tak szybko dotarła ;* Mam tą samą szczotkę TT i bardzo ją lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze raz dziękuję Asiu :) :* W weekend maluję paznokcie brokacikiem :)

      Usuń
  18. Widzę tutaj klika rzeczy, które sama chce mieć :D Przy okazji zapraszam do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Basiu mysle ze farba do wlosow nectra nie jest dla ciebie.mam wlosy poziom 5 jasny braz i rozjasnila mi idealnie odrosty.w ulotce napisane jest zeby nie klasc tego odcienia na farbowane juz wlosy.tylko na odrosty.mysle ze ma wode 12%.a ty masz doscjasne naturalne.pozdrawiam. kolor wyszedl ladny :) ale ja uzywalam tego 2 blondu 1000 naturalnego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za radę :) Mimo wszystko wypróbuję, ale w kolejce i tak czeka najpierw L'Oreal Progidy 5 :)

      Usuń
  20. Nie widziałam jeszcze tej farby... a jak z brązami o ile pamiętasz?

    Tak, tak zdrapywanie lodu z samochodu to zdecydowanie nie moje ulubione zajęcie. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety na brazy nie patrzyłam:)

      Usuń
    2. W gamie Nectra Color dostępnych jest niestety tylko siedem odcieni:
      - jasny perłowy blond
      - jasny naturalny blond
      - naturalny blond
      - pralina
      - orzech laskowy
      - intensywna czerwień
      - nugatowy brąz

      ( mam nadzieję, że nazwy dobrze spisałam :) )

      Usuń
  21. nienawidze zimy!! dokladnie brrr ;/ autku tez musialo byc zimno ;D
    fajowe nowosci ;) zwlaszcza TT ;)
    myslalam nad ta paletka, ale jak jakosc nie jest powalająca to juz sama nie wiem czy dalej jej szukac, bo poki co nigdzie nie moge jej dostac ;/

    OdpowiedzUsuń
  22. mam dokładnie ten sam TT - u mnie sprawdza sie bardzo dobrze :)
    A na myśl o takim skrobaniu ciary mnie przechodzą :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza. Jeżeli spodoba Ci się tutaj, serdecznie zachęcam do zasilenia grona obserwatorów. Zapraszam ponownie !

Etykiety:

recenzja (183) ulubione kosmetyki (140) codzienność (101) zakupy (84) nowinki kosmetyczne (67) miłe chwile (50) ulubieńcy miesiąca (48) włosy (43) pielęgnacja włosów (38) Rossmann (31) książki (28) pielęgnacja twarzy (24) L'Oreal (22) Yves Rocher (22) kosmetyki (22) kosmetyki do włosów (21) promocje (20) przemyślenia (20) filmy (19) pielęgnacja ciała (19) farby do włosów (18) zachciewajki (17) zużyte kosmetyki (17) Garnier (16) projekt denko (16) zwierzęta (16) makijaż (15) Isana (14) mój pies (14) zdrowie (14) oferty (13) tusze do rzęs (13) weekend (13) Maybelline (11) Nivea (11) odżywki do włosów (11) moje gotowanie (9) przyroda (9) szampon do włosów (9) Biedronka (8) krem do twarzy (8) maska do włosów (8) Bielenda (7) krem do rąk (7) kremy (7) regeneracja (7) Święta (7) żele pod prysznic (7) Avon (6) Dove (6) Schwarzkopf (6) balsamy do ciała (6) farbowanie (6) gazetki (6) paznokcie (6) przesyłki (6) ulubione granie (6) wizyta u lekarza (6) wygrane rozdania (6) Kallos (5) Rimmel (5) TAG (5) kino (5) peeling do ciała (5) prezenty (5) rzęsy (5) żel do twarzy (5) Biovax (4) Lirene (4) Regenerum (4) peeling (4) regeneracja włosów (4) tanie i fajne (4) życzenia (4) Bioliq (3) Douglas (3) Gliss Kur (3) Timotei (3) balsam do ust (3) inspiracje (3) niespodzianki (3) olejek do włosów (3) podkład (3) podkład matujący (3) próbki (3) serum do twarzy (3) stylizacja włosów (3) Drogeria Natura (2) Elseve (2) L'Oreal Prodigy 5 (2) Lidl (2) Liebster Blog Award (2) Mikołaj (2) Pantene Pro-V (2) apteka (2) kosmetyki apteczne (2) maseczki do twarzy (2) mieszkanie (2) produkty do twarzy (2) rozdanie na blogu (2) sport (2) Aussie (1) Batiste (1) Dermika (1) Drogeria Hebe (1) Palette (1) Ziaja MED (1) buty (1) coś do kawy (1) gazety (1) imieniny (1) krem CC (1) kuracje do włosów (1) muzyka (1) oddanie na blogu (1) post informacyjny (1) przepisy (1) rozdanie (1) rozdanie świąteczne (1) sałatki (1) storczyki (1) suchy szampon (1) suplementy (1) szampony (1) ubrania (1)