7 stycznia 2014

BATISTE suchy szampon do włosów - mój tajny agent do zadań specjalnych :-)


Dzisiaj napiszę Wam o produkcie, w działanie którego nie do końca wierzyłam,
który od dawna chciałam wypróbować i który ostatecznie stał się moim 
absolutnym ulubieńcem i odkryciem minionego roku :-)

Batiste
Suchy szampon do włosów 


Od producenta
Suchy szampon natychmiast odświeża włosy bez użycia wody, absorbując sebum
i zanieczyszczenia. Jednocześnie sprawia, że włosy są puszyste, jedwabiście miękkie
i uniesione u nasady.
Sposób użycia:
Mocno wstrząsnąć pojemnikiem i rozpylić u nasady włosów z odległości około 30 cm.
Przez kilklanaście sekund wmasowywać produkt we włosy, aż do całkowitego zniknięcia
neutralizującej sebum skrobi. Rozczesać włosy i ułożyć jak zwykle.

Moim okiem

Produkt znajduje się w metalowym pojemniku z klasycznym atomizerem - 
identycznym jak w przypadku lakieru do włosów.
Opakowanie jest bardzo ładne, kolorowe, wesołe i przyciąga wzrok.
Jest także bardzo wygodne w użytkowaniu.




Samo użycie tego suchego szamponu jest banalnie proste -
po naciśnięciu atomizera rozpylamy na włosy biały proszek, a następnie postępujemy
zgodnie z instrukcją podaną na opakowaniu. Atomizer działa lekko, bez zarzutu i precyzyjne
rozpyla zawartość.

A jak działa?

Rewelacyjnie !
Rzeczywiście za jego pomocą możemy znacznie przedłużyć świeżość naszych włosów.
Nie tylko całkowicie absorbuje nadmiar sebum, ale też dodaje moim włosom
znacznej objętości u nasady i puszystości.
Prawidłowo nałożony i wyczesany jest całkowicie niewidoczny,
a włosy wygladają świeżo i czysto.
Dodatkowo ma piękny, świeży zapach, który długo utrzymuje się na włosach.

Oczywiście tradycyjnego mycia włosów nie zastąpi, ale okaże się bardzo pomocny w 
sytuacjach awaryjnych, kiedy nie ma czasu na mycie włosów, a takie sytuacje chyba wszystkim
nam się zdarzają. Przyda się także włosom, które szybko tracą świeżość.

Osobiście staram się go nie nadużywać, wydaje mi się bowiem że stosowany zbyt często
może wysuszać włosy.
Jest to mój rewelacyjny "agent" do zadań specjalnych :-)

Bardzo się cieszę, że znalazłam ten szampon wśród innych kosmetycznych prezentów imieninowych.
Już po pierwszym użyciu wiedziałam, że się polubimy :-)


Skład:
Butane, Isobutane, Propane, Oryza Sativa ( Rice ) Starch, Alcohol Denat., Parfum ( Fragrance )
Distearyldiomium Chlioride, Cetrimonium Chloride

Produkt ma pojemność 200 ml, kosztuje około 15 złotych.
Jest dosyć wydajny, taka pojemność wystraczy z pewnością na kilkanaście użyć.
Dostępny jest w drogeriach internetowych, a stacjonarnie w niektórych drogeriach Hebe.

Do wyboru mamy kilka różnych wersji, w tym specjalną do ciemnych włosów,
czy z dodatkiem lakieru do włosów. Możemy też nabyć miniturową wersję,
która idealnie nadaje się do noszenia w torebce :-)

Z pewnością kupię ponownie,
w tym także inne wersje.

Polecam! 





34 komentarze:

  1. ja jeszcze nigdy nie używałam suchego szamponu :-P

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe czy byłby wydajny na moich długich, gęstym włosach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biorąc pod uwagę że rozpylasz tylko u nasady włosów, a nie na całych, to wydajność byłaby chyba podobna jak u innych :)

      Usuń
  3. To jest najlepszy suchy szampon jaki do tej pory używałam ale ostatnio jakoś szybko mi się skończył :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja użyłam już kilka razy, a pojemniczek nadal dosyć ciężki :) Jak zużyję do końca, to dam znać na ile razy mi wystarczylo to opakowanie.

      Usuń
  4. Obecnie używam suchego szamponu, ale z SCHAUMY ;) Jak dla mnie ok ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam ten szampon w Rossmannie, jestem ciekawa Twojej recenzji :)

      Usuń
  5. no to chyba będzie coś dla mnie :) słyszałam dużo pozytywnych opinii więc chyba czas go wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzam, jest bardzo fajny :) Trzeba tylko dobrze wmasować i wyczesać, a efekt jest świetny !

      Usuń
  6. Oj tyle się po niego wybieram i wybrać nie mogę xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz się wybrać koniecznie :D No i oczywiście daj znać, czy też jesteś zadowolona :)

      Usuń
    2. no koniecznie bedzie o tym wzmianka ;D ale w takie zimno nie chce mi sie wysiadac z autobusu jak przejezdzam obok xD a dosc czesto tamtędy przejezdzam wlasnie xD

      Usuń
  7. Jeszcze nigdy nie uzywałam takiego szmponu.

    kosmetycznieee.blogspot.com

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię te szampony najlepsze;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Batiste nie używałam jeszcze, może przy jakichś zakupach internetowych wyląduje w koszyku :) Na razie mam ten z Isany ale używam go rzadko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Od dawna planuję kupić którąś wersje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja coś się nie mogę przekonać do suchych szamponów :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też planuję kupić - kuszą mnie zapachy. Jednak zawsze się wstrzymuję bo nigdy nie mam problemów z przetłuszczaniem czy oklapem (nigdy nie mów nigdy! pewnie zaraz mi się włosy odwdzięczą:D )

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę wreszcie kupić którąś wersję ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest na mojej chciejliście !! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Och jak bardzo chciałabym wypróbować któryś z serii :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam suchy szampon jakiejś dziwnej firmy, teraz używam isany, ale batiste muszę wypróbować. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Użyłam kilka razy jakiegoś innego stwora (nie batiste) i faktycznie, nadaje się do tego, żeby umożliwić pokazanie się ludziom bez mycia włosów. Ale wielką fanką nie jestem, mam jedną buteleczkę już prawie rok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie staram się używać wtedy, kiedy trzeba się ludziom pokazać i jako tako wyglądać, a nie ma już czasu na umycie włosów :)

      Usuń
  18. Chętnie zaopatrzę się w suchy szampon Batiste, ponieważ każdemu zdarzają się sytuacje awaryjne. W listopadzie w moim mieście miała miejsce awaria magistrali, a ja musiałam odświeżyć włosy, ponieważ nazajutrz przyjmowałam gości. Na szczęście problem został usunięty na czas:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całe szczęście, że usunęli awarię :) I to jest właśnie dobry przykład takiej sutuacji, kiedy warto mieć pod ręką jako wyjście awaryjne suchy szampon ;)

      Usuń
  19. Ja też nie mogłam, nawet nie wierzyłam w jego działanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę w końcu sięgnąć po ten szampon.

    OdpowiedzUsuń
  21. Cieszę się, że u Ciebie się tak dobrze spisał ;)
    Mam wielką nadzieję, że tak samo będzie w moim przypadku :D

    OdpowiedzUsuń
  22. muszę go wypróbować kiedyś - często mam takie "awaryjne" sytuacje.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza. Jeżeli spodoba Ci się tutaj, serdecznie zachęcam do zasilenia grona obserwatorów. Zapraszam ponownie !

Etykiety:

recenzja (183) ulubione kosmetyki (140) codzienność (101) zakupy (84) nowinki kosmetyczne (67) miłe chwile (50) ulubieńcy miesiąca (48) włosy (43) pielęgnacja włosów (38) Rossmann (31) książki (28) pielęgnacja twarzy (24) L'Oreal (22) Yves Rocher (22) kosmetyki (22) kosmetyki do włosów (21) promocje (20) przemyślenia (20) filmy (19) pielęgnacja ciała (19) farby do włosów (18) zachciewajki (17) zużyte kosmetyki (17) Garnier (16) projekt denko (16) zwierzęta (16) makijaż (15) Isana (14) mój pies (14) zdrowie (14) oferty (13) tusze do rzęs (13) weekend (13) Maybelline (11) Nivea (11) odżywki do włosów (11) moje gotowanie (9) przyroda (9) szampon do włosów (9) Biedronka (8) krem do twarzy (8) maska do włosów (8) Bielenda (7) krem do rąk (7) kremy (7) regeneracja (7) Święta (7) żele pod prysznic (7) Avon (6) Dove (6) Schwarzkopf (6) balsamy do ciała (6) farbowanie (6) gazetki (6) paznokcie (6) przesyłki (6) ulubione granie (6) wizyta u lekarza (6) wygrane rozdania (6) Kallos (5) Rimmel (5) TAG (5) kino (5) peeling do ciała (5) prezenty (5) rzęsy (5) żel do twarzy (5) Biovax (4) Lirene (4) Regenerum (4) peeling (4) regeneracja włosów (4) tanie i fajne (4) życzenia (4) Bioliq (3) Douglas (3) Gliss Kur (3) Timotei (3) balsam do ust (3) inspiracje (3) niespodzianki (3) olejek do włosów (3) podkład (3) podkład matujący (3) próbki (3) serum do twarzy (3) stylizacja włosów (3) Drogeria Natura (2) Elseve (2) L'Oreal Prodigy 5 (2) Lidl (2) Liebster Blog Award (2) Mikołaj (2) Pantene Pro-V (2) apteka (2) kosmetyki apteczne (2) maseczki do twarzy (2) mieszkanie (2) produkty do twarzy (2) rozdanie na blogu (2) sport (2) Aussie (1) Batiste (1) Dermika (1) Drogeria Hebe (1) Palette (1) Ziaja MED (1) buty (1) coś do kawy (1) gazety (1) imieniny (1) krem CC (1) kuracje do włosów (1) muzyka (1) oddanie na blogu (1) post informacyjny (1) przepisy (1) rozdanie (1) rozdanie świąteczne (1) sałatki (1) storczyki (1) suchy szampon (1) suplementy (1) szampony (1) ubrania (1)