8 maja 2013

Garnier "Olia" ciąg dalszy...

...czyli mam i ja!
Wczoraj pewna dobra dusza zostawiła mi informację w komentarzu na blogu, że farba
"Olia" nowość od firmy Garnier,
jest już dostępna w sieci hipermarketów Real.
Z całego serca dziekuję za tą informację :-)

Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym dziś niczym struś pędziwiatr nie pobiegła
i tego nie sprawdziła :-)

I co się okazało? 
Że farba nie tylko jest, ale jest w promocyjnej, bardzo przystępnej cenie 16,99 zł, a na dodatek kupując farbę można sobie za 1 grosik!!! dobrać dowolny szampon lub odżywkę Ultra Doux! 
Nie wiem jaka będzie regularna cena farby, ale podejrzewam że bedzie kosztowała
w granicach 30 zł, więc absolutnie nie mogłam przepuścić takiej okazji :-)
Promocja obowiązuje niestety tylko do dzisiaj!

Zauważyłam, że wybór kolorów jest dosyć duży, a same kolory śliczne.
Wzięłam dwa ostatnie opakowania najjaśniejszego blondu w odcieniu 10.0 "bardzo jasny blond",
a za symboliczny grosik dobrałam sobie szampon i odżywkę 
Ultra Doux "Mango i kwiat tiare", które pachną przepięknie!

A teraz co mnie nieco rozczarowało - w poszukiwaniu informacji o tej farbie podglądałam 
blogi zagraniczne i tam "Olia" miała dołączony do zestawu fajny aplikator, który po wymieszaniu w nim składników służy do bezpośredniej aplikacji farby na włosy. Dostępna u nas "Olia" niestety takiego aplikatora nie posiada i składniki trzeba połączyć w jakimś pojemniczku i nakładać pędzlem.

Moja "Olia" 10.0 - bardzo jasny blond:









Naczytałam się wielu pozytywnych opnii o tej farbie i mam nadzieję, że nie będę rozczarowana.
Jeśli efekt jest rzeczywiscie taki, jak gwarantuje producent, to "Olia" być może
zagości u mnie na stałe. Wszystko jednak zależy od tego, jak sprawdzi sie na moich włosach.
Nie pozostaje mi zatem nic innego, jak zabrać się za farbowanie!
Efekty oczywiście zamieszczę na blogu :-)
Póki co "Olię" widziałam w Realu, Selgrosie, oraz w najnowszej ofercie drogerii Natura.

Po farbowaniu - kliknij TUTAJ :-)


11 komentarzy:

  1. Ja tez dzisiaj kupiłam dla wypróbowania Olię w Realu, nawet nie miałam pojęcia że promocja jest tylko dzisiaj :)ja wybrałam kolor 6.35 Jasna Czekolada i bardzo kusi mnie ten kolor, myślę że wypróbuje go w sobotę ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem ciekawa jakie efekty po farbowaniu ? czy kolor jest taki jak na opakowaniu tzn. czy nie wychodzi przypadkiem czarny ?

      Usuń
  2. Ja też - jak się potem okazało - załapałam się na ostatni dzień promocji :-)
    Również przymierzam się do nakładania farby w weekend i jestem bardzo ciekawa efektów! Mnie - z racji tego że farbuję włosy na blond - najbardziej interesowały właśnie jasne odcienie, ale oglądałam wszystkie kolory i muszę przyznać że wszystkie ciemniejsze były bardzo kuszące :-) Również pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. i jak wyszedł Ci ten blondzik?

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie nałożyłam farbę i sama czekam na efekty, którymi niebawem się podzielę :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Użyłam 10 już dwa razy i jestem zadowolona, nadal będę używać. Kolor ładny , fakt ,że po 3-4 tygodniach trochę się zmienia ale i tak wygląda lepiej niż po innych które stosowałam (chyba wszystkich firm blondy jasne przerobiłam-najdłużej byłam z loreal recital preferance), nie mam w końcu tego obrzydliwego odcienia żółci na głowie.Odrosty po farbowaniu są takie jak reszta a nie ciemniejsze. Nakładm farbę średnio co 4-5 tygodni.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja dziś kupiłam tą farbę o takim samym kolorze, ale moja ma nr 10.1 nie wiem od czego to jest zależne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dobrze wiedzieć ;) ja jutro farbuje jak się uda :)
    mam nadzieję, że wyjdą jasne :) jaki masz naturalny kolor? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokazywałam np tutaj: http://dziwnajestesbarbaro.blogspot.com/2014/03/nectra-color-1020-jasny-perowy-blond.html Powodzenia :-)

      Usuń
    2. no to jaśniejsze od moich masz :) ja mam ciemny blond naturalny i teraz zaczęłam się obawiać. aktualnie to mam jakoś mieszankę nałożoną. oby mi wyszło jasno. nie dziękuję :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza. Jeżeli spodoba Ci się tutaj, serdecznie zachęcam do zasilenia grona obserwatorów. Zapraszam ponownie !

Etykiety:

recenzja (183) ulubione kosmetyki (140) codzienność (101) zakupy (84) nowinki kosmetyczne (67) miłe chwile (50) ulubieńcy miesiąca (48) włosy (43) pielęgnacja włosów (38) Rossmann (31) książki (28) pielęgnacja twarzy (24) L'Oreal (22) Yves Rocher (22) kosmetyki (22) kosmetyki do włosów (21) promocje (20) przemyślenia (20) filmy (19) pielęgnacja ciała (19) farby do włosów (18) zachciewajki (17) zużyte kosmetyki (17) Garnier (16) projekt denko (16) zwierzęta (16) makijaż (15) Isana (14) mój pies (14) zdrowie (14) oferty (13) tusze do rzęs (13) weekend (13) Maybelline (11) Nivea (11) odżywki do włosów (11) moje gotowanie (9) przyroda (9) szampon do włosów (9) Biedronka (8) krem do twarzy (8) maska do włosów (8) Bielenda (7) krem do rąk (7) kremy (7) regeneracja (7) Święta (7) żele pod prysznic (7) Avon (6) Dove (6) Schwarzkopf (6) balsamy do ciała (6) farbowanie (6) gazetki (6) paznokcie (6) przesyłki (6) ulubione granie (6) wizyta u lekarza (6) wygrane rozdania (6) Kallos (5) Rimmel (5) TAG (5) kino (5) peeling do ciała (5) prezenty (5) rzęsy (5) żel do twarzy (5) Biovax (4) Lirene (4) Regenerum (4) peeling (4) regeneracja włosów (4) tanie i fajne (4) życzenia (4) Bioliq (3) Douglas (3) Gliss Kur (3) Timotei (3) balsam do ust (3) inspiracje (3) niespodzianki (3) olejek do włosów (3) podkład (3) podkład matujący (3) próbki (3) serum do twarzy (3) stylizacja włosów (3) Drogeria Natura (2) Elseve (2) L'Oreal Prodigy 5 (2) Lidl (2) Liebster Blog Award (2) Mikołaj (2) Pantene Pro-V (2) apteka (2) kosmetyki apteczne (2) maseczki do twarzy (2) mieszkanie (2) produkty do twarzy (2) rozdanie na blogu (2) sport (2) Aussie (1) Batiste (1) Dermika (1) Drogeria Hebe (1) Palette (1) Ziaja MED (1) buty (1) coś do kawy (1) gazety (1) imieniny (1) krem CC (1) kuracje do włosów (1) muzyka (1) oddanie na blogu (1) post informacyjny (1) przepisy (1) rozdanie (1) rozdanie świąteczne (1) sałatki (1) storczyki (1) suchy szampon (1) suplementy (1) szampony (1) ubrania (1)