30 maja 2013

Sałatka z makaronem "ORZO"

Ostatnio nastał u mnie istny sezon sałatkowy :-)
Dziś postanowiłam zrobić jedną z moich ulubionych salatek, na którą już dawno miałam "smaka" :-)
Brakowało mi tylko makaronu, ale wczoraj kupiłam i dziś przystąpiłam do działań kuchennych :-)


Sałatka z makaronem w kształcie ryżu 


       Potrzebujemy:
  • makaron w kształcie ryżu (orzo) - pół opakowania,
  • 25 dkg szynki konserwowej,
  • 25 dkg sera żółtego w kostce,
  • puszka kukurydzy,
  • puszka groszku,
  • 5 jajek ugotowanych na twardo,
  • majonez,
  • sół, pieprz 
       
  Makaron gotujemy według przepisu na opakowaniu, ser żółty,szynkę konserwową i jajka kroimy w              kostkę, kukurydzę i groszek odcedzamy z zalewy.
 Wszystkie składniki łączymy, dodajemy majonez i doprawiamy do smaku solą i pieprzem.
Zdarza mi się dodać też czerwoną surową paprykę lub ogórek konserwowy - bazą sałatki jest makaron, reszta to kwestia upodobań i wyobraźni :-) Także ilość składników można dowolnie dobierać, gotując pół opakowania tego makronu wyjdzie nam po dodaniu pozostałych składników cała duża salaterka sałatki. Najlepiej smakuje po paru godzinach spędzonych w lodówce, kiedy wszystkie składniki się "przegryzą".
   

Sałatka jest bardzo syta, niestety nie jest dietetyczna :-) - ale za to pyszna!
U mnie znika z lodówki z prędkością światła :-)
Ja dostałam dzisiaj pyszną zieloną sałatę z babcinego ogródka - sama zresztą rwałam - 
która wyśmienicie z sałatką smakowała :-)

Makaron do tej sałatki kupuję zwykle taki:


Polecam!


2 komentarze:

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza. Jeżeli spodoba Ci się tutaj, serdecznie zachęcam do zasilenia grona obserwatorów. Zapraszam ponownie !

Etykiety:

recenzja (183) ulubione kosmetyki (140) codzienność (101) zakupy (84) nowinki kosmetyczne (67) miłe chwile (50) ulubieńcy miesiąca (48) włosy (43) pielęgnacja włosów (38) Rossmann (31) książki (28) pielęgnacja twarzy (24) L'Oreal (22) Yves Rocher (22) kosmetyki (22) kosmetyki do włosów (21) promocje (20) przemyślenia (20) filmy (19) pielęgnacja ciała (19) farby do włosów (18) zachciewajki (17) zużyte kosmetyki (17) Garnier (16) projekt denko (16) zwierzęta (16) makijaż (15) Isana (14) mój pies (14) zdrowie (14) oferty (13) tusze do rzęs (13) weekend (13) Maybelline (11) Nivea (11) odżywki do włosów (11) moje gotowanie (9) przyroda (9) szampon do włosów (9) Biedronka (8) krem do twarzy (8) maska do włosów (8) Bielenda (7) krem do rąk (7) kremy (7) regeneracja (7) Święta (7) żele pod prysznic (7) Avon (6) Dove (6) Schwarzkopf (6) balsamy do ciała (6) farbowanie (6) gazetki (6) paznokcie (6) przesyłki (6) ulubione granie (6) wizyta u lekarza (6) wygrane rozdania (6) Kallos (5) Rimmel (5) TAG (5) kino (5) peeling do ciała (5) prezenty (5) rzęsy (5) żel do twarzy (5) Biovax (4) Lirene (4) Regenerum (4) peeling (4) regeneracja włosów (4) tanie i fajne (4) życzenia (4) Bioliq (3) Douglas (3) Gliss Kur (3) Timotei (3) balsam do ust (3) inspiracje (3) niespodzianki (3) olejek do włosów (3) podkład (3) podkład matujący (3) próbki (3) serum do twarzy (3) stylizacja włosów (3) Drogeria Natura (2) Elseve (2) L'Oreal Prodigy 5 (2) Lidl (2) Liebster Blog Award (2) Mikołaj (2) Pantene Pro-V (2) apteka (2) kosmetyki apteczne (2) maseczki do twarzy (2) mieszkanie (2) produkty do twarzy (2) rozdanie na blogu (2) sport (2) Aussie (1) Batiste (1) Dermika (1) Drogeria Hebe (1) Palette (1) Ziaja MED (1) buty (1) coś do kawy (1) gazety (1) imieniny (1) krem CC (1) kuracje do włosów (1) muzyka (1) oddanie na blogu (1) post informacyjny (1) przepisy (1) rozdanie (1) rozdanie świąteczne (1) sałatki (1) storczyki (1) suchy szampon (1) suplementy (1) szampony (1) ubrania (1)